Strona 3 z 7

Re: Moje 1VJ !

: 05 maja 2011, 20:27
autor: Gacek
Zapytałem bo też mam gula na te jednorazówki :evil: - wiec myślałem że jest może jakiś patent inny na to :) .

Re: Moje 1VJ !

: 05 maja 2011, 21:16
autor: Pawlo
endumazi pisze:gdzie zakupić przewody olejowe do chłodnicy oleju i u kogo pytać o zarobienie końcówek.
Planuję przeniesienie chłodnicy oleju w inne miejsce - będę potrzebował dłuższych przewodów.
Szukaj pod hasłem zakuwanie węży hydraulicznych i popytaj w serwisach koparek, wózków widłowych itp. Generalnie tam gdzie hydraulika ;)

Re: Moje 1VJ !

: 08 maja 2011, 15:22
autor: Gacek
Nie jestem pewny czy miałeś dobrze sprężyny zamontowane - gęściejsze zwoje w sprężynie zaworowej powinny znajdować się raczej u góry może to było przyczyną ze poleciały ci uszczelniacze .

Re: Moje 1VJ !

: 08 maja 2011, 17:44
autor: mazi
Gacek pisze:Nie jestem pewny czy miałeś dobrze sprężyny zamontowane - gęściejsze zwoje w sprężynie zaworowej powinny znajdować się raczej u góry może to było przyczyną ze poleciały ci uszczelniacze .
Dobrze, ze zwrociles uwage!

Wprawdzie juz poskladalem zawory, ale przyjrze sie temu. Teoretycznie roznicy byc nie powinno, aczkolwiek zerknę na to.
Prędzej polecialy bo poprzednik nie wymienil... Uszczelniacze na wydechowych byly tak sparciale, ze rozsypaly sie...
Chociaż podobno wymienial. Niewazne - teraz uszczelniacze wymienione, zaworki dotarte, uszczelka pod glowice kupiona taka jak byc powinna.

Re: Moje 1VJ !

: 08 maja 2011, 19:33
autor: Gacek
Rożnicy w pracy nie będzie tyle że jakby na trwałość prowadnic ma wpływ.

Re: Moje 1VJ !

: 15 maja 2011, 10:00
autor: mazi
Wczoraj poskładałem górę silnika.
Kompresja drastycznie wzrosła, nawet z odprężnikiem trudno go przekopać...

Jeszcze z jeden roboczodzień i nastąpi odpalenie :-)

Re: Moje 1VJ !

: 29 maja 2011, 11:17
autor: mazi
Motocykl odpalony i objeżdżony.

Ogólnie jedzie zdecydowanie lepiej niż przed zdjęciem góry.
Dużo głośniej dudni, bardziej basowo.
Odejście też znacznie lepsze.

Kolektor z TTR wypolerowany na tyle na ile starczyło sił i czasu:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Moje 1VJ !

: 30 maja 2011, 17:41
autor: Tomiacho
No dobra robota. Wiem chyba po co malują od środka części w silniku. To chyba po to żeby było widać czy silnik przegrzany. Ty masz farbę czyli chyba nie był ostro przegrzany :) A kolektorek fajnie wygląda. Czym polerowałeś? Ja metal poleruje najpierw papierem wodnym a potem pastą zieloną w sztyfcie na maszyne polerską i wychodzi prawie lustro ;)

Re: Moje 1VJ !

: 30 maja 2011, 18:46
autor: mazi
Tomiacho pisze:No dobra robota. Wiem chyba po co malują od środka części w silniku. To chyba po to żeby było widać czy silnik przegrzany. Ty masz farbę czyli chyba nie był ostro przegrzany :) A kolektorek fajnie wygląda. Czym polerowałeś? Ja metal poleruje najpierw papierem wodnym a potem pastą zieloną w sztyfcie na maszyne polerską i wychodzi prawie lustro ;)
Farbę od wewnątrz trochę sam spaprałem. Czyściłem wnętrze rozpuszczalnikiem (pomyliłem butelki) i w niektórych miejscach farba zeszła :/
Gdyby nie to trzymałaby się praktycznie w 100% dobrze. Z zewnątrz oczywiście standardowo oblazła.

Kolektor niedopracowany, przynajmniej miałem zamiar lepiej wypolerować - jednak nie było kiedy. Przy kolejnym podejściu poprawię.
Polerowałem papierem od 180 w górę, później wodnym. Wszystko manualnie.
Mój kolektor był stosunkowo mało styrany, terenowiecc ma większą orkę :D

Na teraz wyszło sprzęgło. Po jednym dniu upalania ślizga się.
Chyba zaryzykuję i kupię same tarcze korkowe i sprężyny.

Motocykl jedzie zdecydowanie lepiej - choć do końca nie pozwala sprzęgło.
Co ciekawe - przed remontem góry uślizgów nie było :-)

Re: Moje 1VJ !

: 30 maja 2011, 19:53
autor: Tomiacho
No u mnie niby sprzęgło ok ale czuje że przy 140 troche sie uślizguje. To chyba przez to wstawianie na koło. troche się uczyłem na kole śmigać i od tego czasu ma wiekszy problem na koło wejść. No i jak wbijam 1 na zimnym silniku to jest szarpniecie dość mocne. Kupuj same korki i sprężyny. Ja kiedys wymianiałem same korki w aprilce i śmigało. Tak gadaja że trzeba komplet ale dupa tam prawda. Jak są te przekładki metalowe spoko to bedzie ok