Strona 3 z 11
Re: Jaki naped wybrac?
: 28 mar 2011, 11:40
autor: Gacek
Kula pisze:no właśnie kręciłem przez długą rurę z kumplem i ni chuchu. bałem się, żeby wałka nie ukręcić i odpuściłem na razie.
co do zębatek to tak jak pisałem mam 15/39 a gdy wysłałem zapytanie do jednego ze sklepów specjalizujących się w tego typu sprawach to odpisali, ze seryjnie jest właśnie 15/39
no nic teraz zakupie 15/45

- szczęka mi dzisiaj opadła jak zobaczyłem twój post w chwalę się

zupełnie nie rozumiem skad u ciebie taki silnik z tą prądnicą ? wyglada jak z starszego modelu

2kf 2nf . to jest orginalny silnik z tego modelu czy przeszczep jakiś ?
Re: Jaki naped wybrac?
: 28 mar 2011, 13:45
autor: Kula
Gacek powiem szczerze, że nie mam pojęcia o jaką prądnice Ci chodzi
nie mam pojęcia czy silnik był przekładany.
silnik to model 3AJ00 (taki jest symbol na silniku) ale jaki silnik był montowany w tym modelu to nie wiem.
Re: Jaki naped wybrac?
: 28 mar 2011, 14:22
autor: Gacek
Kula chodzi o to ze starsze xt miały inne skrzynki inne przełożenia niz 3tb a twój silnik to jakiś ewenement bo ma kopniak i rozrusznik

.I lewa kapa ma inny kształt ze wzgl na zastosowany w nim inny typ prądnicy wiec pewnie masz tez inny wał krutki . Generalnie motocykl wyglada jak 3tb / e a silnik z deka inaczej jakby mieszanka e/k

. Po prostu wychodzi jak bys miał jakąs wersje limitowaną wypuszczoną specjalnie na jakis rynek tyle ze nie kumam jaki i moze faktycznie skrzynka miec inne przełożenia tak jak w starszych xt .
Re: Jaki naped wybrac?
: 28 mar 2011, 14:45
autor: Kula
Gacek, nie mam rozruchajki elektrycznej w Xt, tylko kopkę. choć fakt, że mam "przygotowane" fabrycznie miejsce (przystawkę) na jej zamontowanie.
ale z jakiej paki coś takiego posiadam to pojęcia zielonego nie mam
a co do skrzynki, jeżeli ma fabrycznie 15/39 to będzie duża różnica jak założę 15/45?
Re: Jaki naped wybrac?
: 28 mar 2011, 15:30
autor: Gacek
Nie no okropnie zwolni 1 to jak czołg będzie ja miałem najniżej 14 /46 biegi leciały krutko jak w crossowce krótko obcinało znacznie szybkość do 120 jak pamiętam w teren było by OK ale na ulicę to moim zdaniem mała porażka . Kula ja mam gdzieś 39 zębów tylną w garażu tyle ze muszę ob lukać jak firma i w jakim stanie bo wyglądała na nową nieużywaną a ja dostałem jak kupowałem xt .Jak ci nie będzie pasić 45 a kupisz to najwyżej zrobimy podmianę coś ci ew dopłacę jak będzie różnica w cenie .Tak w ogóle to off topic wyszedł z ego mozemy na priv pogadać ew .
Re: Jaki naped wybrac?
: 28 mar 2011, 15:48
autor: Kula
na priv odezwę się w sprawie zębatki jak coś. czyli z 2 powinien walić gumę?
6 zębów z tyłu będzie za dużo? chciałbym dać taka zębatkę, żeby moto waliło gumy z 2, ale cholera, jest problem taki, że tygodniowo robię prawie 250 km w trasie (dojeżdżam 120 km do uczelni) i nie chciałbym moto męczyć...
aż kurde sam nie wiem jaką kupić. może wziąć 15/43?
Gacek miałeś 14/46 a przelicznik jest taki (tak słyszałem), że 1 ząb mniej na przedniej zębatce jest jak 3 więcej na tylnej. więc wychodziłoby 15/49, więc jak bym miał 15/45 to jednak te 4 zęby mniej... chyba będę musiał posłużyć jako królik doświadczalny

Re: Jaki naped wybrac?
: 28 mar 2011, 19:09
autor: RedGothic
Ja mam 15 z 45 i super sie jezdzi zwłaszcza w trasie , potwór nie meczy sie

Re: Jaki naped wybrac?
: 28 mar 2011, 19:43
autor: Kula
ciekawe jak mają się przełożenia w skrzyni w XT i w TT. czuje, że mój Xt dostanie po dupsku na tym przełożeniu
Re: Jaki naped wybrac?
: 28 mar 2011, 20:23
autor: Gacek
RedGothic pisze:Ja mam 15 z 45 i super sie jezdzi zwłaszcza w trasie , potwór nie meczy sie

- to zależy co kto jak nazywa nad przełożenia niestety męczą (korbowody , łożyska ,skrzynia ) na wszystko działają większe siły niz normalnie . Kula wchodzenie na gumę predzej wykończy ci motocykl niż te przełożenia .
Re: Jaki naped wybrac?
: 28 mar 2011, 20:36
autor: Kula
możesz mieć racje Gacek, choć w sumie czy dam gazu i moto pójdzie na koło, czy zacznie mielić w błocie to na jedno wyjdzie

zestaw zamówiony, w weekend założę i zobaczymy co z tego będzie