Strona 3 z 4
Re: Historia lekkiej wagi .
: 11 kwie 2018, 21:00
autor: xt600moto
bak zgodzę się można na kartonie zrobić pierwsze przymiarki ale cięcie ramy z tyłu chyba że być zrobił uchwyty do stelaża jak jest w TT600R że kiedy chcesz to przykręcasz stary stelaż ale jak masz czas i chęci nie pali się do jazdy to można powoli coś tworzyć doginać i tak dalej tylny stelaż będziesz spawał z alu ?? to tak sobie myślę 1,5 kg z stelaża zejdzie ale czas zweryfikuję i pokaże
Re: Historia lekkiej wagi .
: 11 kwie 2018, 22:19
autor: Gacek
Modyfikacje jakie zamierzam przeprowadzić w xt to dłuzszy temat -oprucz uszczuplenia masy odczuwam inne priorytety

.Zrobiłem coś do tej pory jest fajnie

ale wiem ze moze być lepiej

.
Wyobraxnia podsuwa mi jakieś rozwiazania lecz po prostu realnie muszę poraktować temat .
Bez sensu jest się nad tym obecnie wirtualnie rozwodzić

.
I raczej nie przewiduję opcji abym moto dłuzej dłubał i stało bez opcji uzywania bo było by to dla mojej psychiki jak = pobyt w puszce albo jakaś forma ubezwłasnowolnienia

.
Na spokojnie kopie sobie już temat realnie oceniajac kryteria pod katem tego co zamierzam przeprowadzić

.
Re: Historia lekkiej wagi .
: 12 kwie 2018, 15:36
autor: 86matusz
Czytajac gacek twoj wywod na temat przebudowy xt przypomniam mi sie fajny artykul w jakims ŚM. o gosciu co z trampka zrobil sprzeta jak typowa dakarowka.
Z 200 kilogramowego XL 600V zrobil cos kolo 160kg sam we wkasnym garazu.
Nazwal to "terror"
poszkukam na necie i wstawie linka albo foto z gazety jak nie bedzie
Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka
Re: Historia lekkiej wagi .
: 12 kwie 2018, 15:42
autor: 86matusz
86matusz pisze:Czytajac gacek twoj wywod na temat przebudowy xt przypomniam mi sie fajny artykul w jakims ŚM. o gosciu co z trampka zrobil sprzeta jak typowa dakarowka.
Z 200 kilogramowego XL 600V zrobil cos kolo 160kg sam we wkasnym garazu.
Nazwal to "terror"
poszkukam na necie i wstawie linka albo foto z gazety jak nie bedzie
Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka
http://www.swiatmotocykli.pl/Motocykle/ ... iecie.html
Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka
Re: Historia lekkiej wagi .
: 12 kwie 2018, 17:23
autor: fryzjer
A ja mam pytanie z innej beczki.Jak wygląda sprawa przepisów w Polsce.Motocykl seryjny OK.
Motocykl przerobiony,konkretnie chodzi o ciecie tylnego stelaża to już większa ingerencja w ramę.
Co w przypadku:
1) okresowego przeglądu technicznego
2) kontroli policyjnej (

zna się na motocyklach i wie jak wygląda seryjny XT-ek
3) Wypadku/kolizji jeśli ubezpieczyciel zorientuje się (a tego można być pewnym) ,że motocykl jest przerobiony.
No chyba,że ktoś jeździ tylko po bedrożach

Re: Historia lekkiej wagi .
: 12 kwie 2018, 17:46
autor: xt600moto
jak ktoś chce się przyczepić to się przyczepi wiele jest motocykli przerobionych nawet gumole to ingerencja i wiele jest bez homologacji wydechy koła a nawet plastiki nie oryginalne i jak tu żyć ogólnie w Polsce nic nie można a ludzie jedzą customach i tak dalej w latach 1978 gość stworzył sobie harleya i jeździ jego wnuk do dziś nim
https://inforiders.pl/2016/03/18/potwor ... doslownie/
Re: Historia lekkiej wagi .
: 12 kwie 2018, 19:05
autor: Gacek
Fryzjer jak naciagniesz panujace przepisy (przekroczysz przykładowo predkosć ) to lecisz na policję i poddajesz się dobrowolnie karze ?
W moim odczuciu to wszystko o co pytasz i co piszesz swiadczy o tym ze urodziłeś się niewolnikiem i takim umrzesz (sorry za takią formę , ujecie- zwrot ) .
Przepisy prawa o ruchu drogowym i inne regulują co i jak - diagnostyka pojazdu polega na weryfikacji pojazdu pod tym katem i panujacych przepisów ,policjant nie jest "trescią" która ma prawa rzeczoznawcy musi mieć konkretne podstawy a nie własne widzi mi się

ty masz zawsze prawo aby sie odwołać od jego decyzji

.
Masz jakieś wątpliwosci ? zapoznaj się z panujacymi przepisami prawem .
Re: Historia lekkiej wagi .
: 13 kwie 2018, 21:15
autor: Tygrys
Cześć czytam i trochę tak sobie myślę że tym co jeżdżą 70/30 to waga i tak nie przeszkadza ale już 30/70 to jest to problem . Mam trochę lżej bo ujezdzam tt600 s ale może odchudzanie zacząć od felg (jeśli są stalowe) zębatki Alu i oczywiscie kręcone do piasty wachacz Alu bak plastik no i oczywiście śruby niby nic ale na wymiar -bez zapasu kontry podkładek itd .niektóre osłonki gadżety czujniki tez są 30/70 nie potrzebne a jak przysłowie mówi ziarko ...........
Re: Historia lekkiej wagi .
: 13 kwie 2018, 21:55
autor: Gacek
Tygrys - jak zrobię tak ze moje xt zejdzie do nizszej wagi to już nie bedzie to i tamto

(zabraknie mi przetargowego argumntu )
Zawsze jak ktoś uapalajacy wyczynem drwiaco wyjasnia ze jestem do dupy i proponuje i jakieś kaskaderskie manipulacje na moto to proponuję mu zabawę aby dorzucił do swojego moto róznicę wagi albo zrobił to na moim i wtedy dyskusja zostaje ucieta .Mozemy sobie polatać po lesie

ew potokach albo czynić inne fanaberie

.Ziomki przy 120 kg wyczynowym moto umiera przy jexdzie po potokach (ja tego nie rozumiem co w takim trybie jazdy jest fascynujacego

)i czesto z takiego punktu odniesienia spogladają na świat .
Dla mnie jak na razie nie ma tematu - jest na obecną chwilę wyczerpany jak coś podziałam to się podzielę info .Gumy zderzaka to jakies 700 g z reeguły wleczone po "zoolu "zawsze mozna helu nabić w opony i moto bedzie lzejsze ale czy to zmieni realną wagę z którą bedę musiał walczyć jak coś pudzie nie tak

.
Re: Historia lekkiej wagi .
: 15 kwie 2018, 17:08
autor: Gacek
Przyznam ci się xt600moto ze masz niezła intuicję

weryfikowałem pod katem wagi pewne elementy i strzelasz cyframi jak byś miał to powazone

.