Strona 3 z 8
Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy
: 27 sty 2011, 09:16
autor: Tetetka S
Pawlo pisze:damiannn123 pisze:czyli seryjne przełożenie to 15/47?
Od 2003-05 na pewno 15/47, dla 1982-92 14/50, natomiast dla TTS i TTE chyba też 15/47, ale instrukcje mam w języku niemieckim i właśnie przy liczbach "15/47" jest słowo, którego nie potrafię wymówić

Tłumacz google tłumaczy to słowo jako "średnie przełożenie" (tylko trzeba je rozdzielić na 2 wyrazy). Więc chyba można uznać, że z takim przełożeniem TT 600 S opuszczała fabykę...
Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy
: 27 sty 2011, 14:46
autor: Trampek
Według "Hand Buch"
TT600N 50/14
TT600T 50/14
TT600S 44/15
TT600E 47/15
TT600R 44/15
TT600RE 47/15
Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy
: 29 sty 2011, 16:21
autor: Pawlo
damiannn123 pisze:Pawlo i jak sprawdziłeś jakie masz przełożenie?

15/44

Z dwójki trzeba bardzo mocno i w dobrym momencie szarpnąć, żeby poszło na koło. Z jedynki wiadomo

Ale dobrze mi się na tym jeździ, i to chyba przez to pali do 7l

Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy
: 29 sty 2011, 20:28
autor: damiannn123
no to teraz trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie czy brać 44 czy 47 bo niekiedy za miasto też będę wyjeżdzał

Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy
: 29 sty 2011, 21:29
autor: Pawlo
Wydaje mi się, że 15/44 to dość uniwersalne przełożenie. Chyba, że śmigasz po pas w błocie to się nie nada

Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy
: 30 sty 2011, 11:23
autor: Trampek
damiannn123 pisze:no to teraz trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie czy brać 44 czy 47 bo niekiedy za miasto też będę wyjeżdzał

Ja zmieniając napęd w TTR kupiłem dłuższy łańcuch i zębatkę 47 i powiem ci że na miasto rewelacja nie ma bata by ktoś szybciej spod świateł od ciebie ruszył a prędkości 140 od świateł do świateł to raczej nie uda ci się w mieście osiągnąć. Poza tym to przyjemność jak ty jako jedyny zdążysz na następnym skrzyżowaniu na swiatłach a pozostali dojeżdzają już na czewonym jest bezcenna
Jedyne co może ci przeszkadzać to to ze troszkę szybciej moto się wkręca i częściej czeba wajchować biegałką ale akurat to mi osobiście nigdy nie przeszkadzało.
Prawie przez dwa lata jeździłem moto do pracy dzień w dzień a tylko weekendy spędzałem w lesie i 47 była idealna.
Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy
: 30 sty 2011, 12:16
autor: damiannn123
wiadomo że na miasto i do lasu to 47 ale jak jechać poza miasto i męczyć się 80km/h to troche nie abrdzo
Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy
: 30 sty 2011, 20:19
autor: Trampek
No bez przesady, przełożenie zmieniasz z 2,93 na 3,13 więc w sumie to ciężko na tej różnicy aż tak stracić na prędkości. Z tego co pamiętam to 140 da się na liczniku zobaczyć na 47 zębach,a że TT to R 1 nie jest, więc przy takiej prędkości to jest walka a nie przyjemność, a leżąc na baku to się wygląda jak kretyn.
Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy
: 31 sty 2011, 19:57
autor: damiannn123
ale wydaje mi się, że przy przelotowej 100km/h ten silnik ma jakoś za ciężko:P a co myślicie o tym zestawie?
http://moto.allegro.pl/ir-zestaw-napedo ... 09443.html zębatki w tym są taiwańskiej firmy ACCESS pierwszy raz o tym słyszę?
Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy
: 01 lut 2011, 17:55
autor: loko
Ja w TT600R mam 15/48… i tak miasto teren jak na moje potrzeby idealne przełożenie. Jak kolega wyżej trochę więcej trzeba zmieniać biegi ale w terenie super z każdego biegu idzie jak rakieta. Zdrowiej też dla naszego 5 biegu. Trasa- osobiście sporo jeżdżę po asfalcie i to przełożenie jak dla mnie jest też bardzo dobre gdyby nie inni użytkownicy ( wiadomo widzą moto to podjeżdżają itp. Dlatego jak miałem Gs najlepiej jechać tak 130-140 i spokój)… ttr przelotowa to 80-100, 110 tyż ale nie więcej. + taki ze z paliwem -20 litrów, bagażem i innymi pierdołami przy takim przełożeniu motocykl ładnie przyspiesza, nie meczy sie itp. No nie ma co ukrywać mi TTR-ką powyżej 100 jedzie się zle i nie przyjemnie więc więcej nie potrzebuje…Dlatego jeśli tylko mogę to poruszam się po drogach gorszej jakości mniej użytkowanych i cieszę się jazda (90-100)km/h
Na tym przełożeniu pojechałem 140 ale pozycje jaka zająłem zostawię bez komentarza

…
Wiec myślę że śmiało bierz 15/47…
Ja pierwszy zestaw miałem JT i tył mam do teraz zdrowy 48z ale przód trzeba zaopatrzyć się w 2-3 sztuki bo znacznie szybciej je zjada. A szkoda łańcucha

…
Teraz mam Supersprox

na tył tz. Stalowa korona i aluminiowy korpus i polecam bardzo lekka (48z stalowa już trochę waży)i po 3 tys zero śladów… cenna o ile pamiętam cos ok. 200zł Motopasja jest importerem.. i sprowadzili mi ją bez żadnych dodatkowych kosztów tylko musiałem poczekać na następny transport cała paleta rozmiarów itp… bo tak to nigdzie nie ma do ttr Supersprox..
PS – czasami lepiej dać więcej za dobre zębaki …bo inaczej nawet hiper super DID nie wytrzyma za długo jajowatych zębów…