Tłumacz google tłumaczy to słowo jako "średnie przełożenie" (tylko trzeba je rozdzielić na 2 wyrazy). Więc chyba można uznać, że z takim przełożeniem TT 600 S opuszczała fabykę...Pawlo pisze:Od 2003-05 na pewno 15/47, dla 1982-92 14/50, natomiast dla TTS i TTE chyba też 15/47, ale instrukcje mam w języku niemieckim i właśnie przy liczbach "15/47" jest słowo, którego nie potrafię wymówićdamiannn123 pisze:czyli seryjne przełożenie to 15/47?
TT 600 s belgarda zestaw napędowy
Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy
- Trampek
- Po kostki w błocie
- Posty: 228
- Rejestracja: 28 cze 2010, 14:22
- Lokalizacja: Rabka/ Szczecin
Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy
Według "Hand Buch"
TT600N 50/14
TT600T 50/14
TT600S 44/15
TT600E 47/15
TT600R 44/15
TT600RE 47/15
TT600N 50/14
TT600T 50/14
TT600S 44/15
TT600E 47/15
TT600R 44/15
TT600RE 47/15
Kiedyś 2KF, długo nic, potem 4GV, 5CH a tera znów nic
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy
15/44damiannn123 pisze:Pawlo i jak sprawdziłeś jakie masz przełożenie?



- damiannn123
- Lubiący błoto
- Posty: 34
- Rejestracja: 21 paź 2010, 18:57
- Motocykl: TT 600s
- Lokalizacja: Włocławek
Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy
no to teraz trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie czy brać 44 czy 47 bo niekiedy za miasto też będę wyjeżdzał 

- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy
Wydaje mi się, że 15/44 to dość uniwersalne przełożenie. Chyba, że śmigasz po pas w błocie to się nie nada 

- Trampek
- Po kostki w błocie
- Posty: 228
- Rejestracja: 28 cze 2010, 14:22
- Lokalizacja: Rabka/ Szczecin
Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy
Ja zmieniając napęd w TTR kupiłem dłuższy łańcuch i zębatkę 47 i powiem ci że na miasto rewelacja nie ma bata by ktoś szybciej spod świateł od ciebie ruszył a prędkości 140 od świateł do świateł to raczej nie uda ci się w mieście osiągnąć. Poza tym to przyjemność jak ty jako jedyny zdążysz na następnym skrzyżowaniu na swiatłach a pozostali dojeżdzają już na czewonym jest bezcennadamiannn123 pisze:no to teraz trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie czy brać 44 czy 47 bo niekiedy za miasto też będę wyjeżdzał

Jedyne co może ci przeszkadzać to to ze troszkę szybciej moto się wkręca i częściej czeba wajchować biegałką ale akurat to mi osobiście nigdy nie przeszkadzało.
Prawie przez dwa lata jeździłem moto do pracy dzień w dzień a tylko weekendy spędzałem w lesie i 47 była idealna.
Kiedyś 2KF, długo nic, potem 4GV, 5CH a tera znów nic
- damiannn123
- Lubiący błoto
- Posty: 34
- Rejestracja: 21 paź 2010, 18:57
- Motocykl: TT 600s
- Lokalizacja: Włocławek
Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy
wiadomo że na miasto i do lasu to 47 ale jak jechać poza miasto i męczyć się 80km/h to troche nie abrdzo
- Trampek
- Po kostki w błocie
- Posty: 228
- Rejestracja: 28 cze 2010, 14:22
- Lokalizacja: Rabka/ Szczecin
Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy
No bez przesady, przełożenie zmieniasz z 2,93 na 3,13 więc w sumie to ciężko na tej różnicy aż tak stracić na prędkości. Z tego co pamiętam to 140 da się na liczniku zobaczyć na 47 zębach,a że TT to R 1 nie jest, więc przy takiej prędkości to jest walka a nie przyjemność, a leżąc na baku to się wygląda jak kretyn.
Kiedyś 2KF, długo nic, potem 4GV, 5CH a tera znów nic
- damiannn123
- Lubiący błoto
- Posty: 34
- Rejestracja: 21 paź 2010, 18:57
- Motocykl: TT 600s
- Lokalizacja: Włocławek
Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy
ale wydaje mi się, że przy przelotowej 100km/h ten silnik ma jakoś za ciężko:P a co myślicie o tym zestawie?
http://moto.allegro.pl/ir-zestaw-napedo ... 09443.html zębatki w tym są taiwańskiej firmy ACCESS pierwszy raz o tym słyszę?
http://moto.allegro.pl/ir-zestaw-napedo ... 09443.html zębatki w tym są taiwańskiej firmy ACCESS pierwszy raz o tym słyszę?
- loko
- Po kostki w błocie
- Posty: 121
- Rejestracja: 06 mar 2010, 16:00
- Motocykl: TT600R
- Lokalizacja: Toruń
Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy
Ja w TT600R mam 15/48… i tak miasto teren jak na moje potrzeby idealne przełożenie. Jak kolega wyżej trochę więcej trzeba zmieniać biegi ale w terenie super z każdego biegu idzie jak rakieta. Zdrowiej też dla naszego 5 biegu. Trasa- osobiście sporo jeżdżę po asfalcie i to przełożenie jak dla mnie jest też bardzo dobre gdyby nie inni użytkownicy ( wiadomo widzą moto to podjeżdżają itp. Dlatego jak miałem Gs najlepiej jechać tak 130-140 i spokój)… ttr przelotowa to 80-100, 110 tyż ale nie więcej. + taki ze z paliwem -20 litrów, bagażem i innymi pierdołami przy takim przełożeniu motocykl ładnie przyspiesza, nie meczy sie itp. No nie ma co ukrywać mi TTR-ką powyżej 100 jedzie się zle i nie przyjemnie więc więcej nie potrzebuje…Dlatego jeśli tylko mogę to poruszam się po drogach gorszej jakości mniej użytkowanych i cieszę się jazda (90-100)km/h
Na tym przełożeniu pojechałem 140 ale pozycje jaka zająłem zostawię bez komentarza
…
Wiec myślę że śmiało bierz 15/47…
Ja pierwszy zestaw miałem JT i tył mam do teraz zdrowy 48z ale przód trzeba zaopatrzyć się w 2-3 sztuki bo znacznie szybciej je zjada. A szkoda łańcucha
…
Teraz mam Supersprox

na tył tz. Stalowa korona i aluminiowy korpus i polecam bardzo lekka (48z stalowa już trochę waży)i po 3 tys zero śladów… cenna o ile pamiętam cos ok. 200zł Motopasja jest importerem.. i sprowadzili mi ją bez żadnych dodatkowych kosztów tylko musiałem poczekać na następny transport cała paleta rozmiarów itp… bo tak to nigdzie nie ma do ttr Supersprox..
PS – czasami lepiej dać więcej za dobre zębaki …bo inaczej nawet hiper super DID nie wytrzyma za długo jajowatych zębów…
Na tym przełożeniu pojechałem 140 ale pozycje jaka zająłem zostawię bez komentarza

Wiec myślę że śmiało bierz 15/47…

Ja pierwszy zestaw miałem JT i tył mam do teraz zdrowy 48z ale przód trzeba zaopatrzyć się w 2-3 sztuki bo znacznie szybciej je zjada. A szkoda łańcucha

Teraz mam Supersprox

na tył tz. Stalowa korona i aluminiowy korpus i polecam bardzo lekka (48z stalowa już trochę waży)i po 3 tys zero śladów… cenna o ile pamiętam cos ok. 200zł Motopasja jest importerem.. i sprowadzili mi ją bez żadnych dodatkowych kosztów tylko musiałem poczekać na następny transport cała paleta rozmiarów itp… bo tak to nigdzie nie ma do ttr Supersprox..
PS – czasami lepiej dać więcej za dobre zębaki …bo inaczej nawet hiper super DID nie wytrzyma za długo jajowatych zębów…
motorynka(1996-1999)...jawka50(1999-2000)...mz150(2000-2001)...mz251(2001-2006)...gs500e(2003,5-2007)...TT600R(2007-