TT 600 s belgarda zestaw napędowy

Forum dotyczące nadwozia, zawieszenia, układu hamulcowego, napędowego, ogumienia i innych podzespołów nie związanych z silnikiem.
Tetetka S

Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy

Post autor: Tetetka S »

Pawlo pisze:
damiannn123 pisze:czyli seryjne przełożenie to 15/47?
Od 2003-05 na pewno 15/47, dla 1982-92 14/50, natomiast dla TTS i TTE chyba też 15/47, ale instrukcje mam w języku niemieckim i właśnie przy liczbach "15/47" jest słowo, którego nie potrafię wymówić ;)
Tłumacz google tłumaczy to słowo jako "średnie przełożenie" (tylko trzeba je rozdzielić na 2 wyrazy). Więc chyba można uznać, że z takim przełożeniem TT 600 S opuszczała fabykę...
Awatar użytkownika
Trampek
Po kostki w błocie
Posty: 228
Rejestracja: 28 cze 2010, 14:22
Lokalizacja: Rabka/ Szczecin

Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy

Post autor: Trampek »

Według "Hand Buch"
TT600N 50/14
TT600T 50/14
TT600S 44/15
TT600E 47/15
TT600R 44/15
TT600RE 47/15
Kiedyś 2KF, długo nic, potem 4GV, 5CH a tera znów nic
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy

Post autor: Pawlo »

damiannn123 pisze:Pawlo i jak sprawdziłeś jakie masz przełożenie? ;)
15/44 :o Z dwójki trzeba bardzo mocno i w dobrym momencie szarpnąć, żeby poszło na koło. Z jedynki wiadomo ;) Ale dobrze mi się na tym jeździ, i to chyba przez to pali do 7l :)
Obrazek
Awatar użytkownika
damiannn123
Lubiący błoto
Posty: 34
Rejestracja: 21 paź 2010, 18:57
Motocykl: TT 600s
Lokalizacja: Włocławek

Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy

Post autor: damiannn123 »

no to teraz trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie czy brać 44 czy 47 bo niekiedy za miasto też będę wyjeżdzał :)
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy

Post autor: Pawlo »

Wydaje mi się, że 15/44 to dość uniwersalne przełożenie. Chyba, że śmigasz po pas w błocie to się nie nada ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Trampek
Po kostki w błocie
Posty: 228
Rejestracja: 28 cze 2010, 14:22
Lokalizacja: Rabka/ Szczecin

Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy

Post autor: Trampek »

damiannn123 pisze:no to teraz trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie czy brać 44 czy 47 bo niekiedy za miasto też będę wyjeżdzał :)
Ja zmieniając napęd w TTR kupiłem dłuższy łańcuch i zębatkę 47 i powiem ci że na miasto rewelacja nie ma bata by ktoś szybciej spod świateł od ciebie ruszył a prędkości 140 od świateł do świateł to raczej nie uda ci się w mieście osiągnąć. Poza tym to przyjemność jak ty jako jedyny zdążysz na następnym skrzyżowaniu na swiatłach a pozostali dojeżdzają już na czewonym jest bezcenna :mrgreen:
Jedyne co może ci przeszkadzać to to ze troszkę szybciej moto się wkręca i częściej czeba wajchować biegałką ale akurat to mi osobiście nigdy nie przeszkadzało.
Prawie przez dwa lata jeździłem moto do pracy dzień w dzień a tylko weekendy spędzałem w lesie i 47 była idealna.
Kiedyś 2KF, długo nic, potem 4GV, 5CH a tera znów nic
Awatar użytkownika
damiannn123
Lubiący błoto
Posty: 34
Rejestracja: 21 paź 2010, 18:57
Motocykl: TT 600s
Lokalizacja: Włocławek

Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy

Post autor: damiannn123 »

wiadomo że na miasto i do lasu to 47 ale jak jechać poza miasto i męczyć się 80km/h to troche nie abrdzo
Awatar użytkownika
Trampek
Po kostki w błocie
Posty: 228
Rejestracja: 28 cze 2010, 14:22
Lokalizacja: Rabka/ Szczecin

Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy

Post autor: Trampek »

No bez przesady, przełożenie zmieniasz z 2,93 na 3,13 więc w sumie to ciężko na tej różnicy aż tak stracić na prędkości. Z tego co pamiętam to 140 da się na liczniku zobaczyć na 47 zębach,a że TT to R 1 nie jest, więc przy takiej prędkości to jest walka a nie przyjemność, a leżąc na baku to się wygląda jak kretyn.
Kiedyś 2KF, długo nic, potem 4GV, 5CH a tera znów nic
Awatar użytkownika
damiannn123
Lubiący błoto
Posty: 34
Rejestracja: 21 paź 2010, 18:57
Motocykl: TT 600s
Lokalizacja: Włocławek

Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy

Post autor: damiannn123 »

ale wydaje mi się, że przy przelotowej 100km/h ten silnik ma jakoś za ciężko:P a co myślicie o tym zestawie?
http://moto.allegro.pl/ir-zestaw-napedo ... 09443.html zębatki w tym są taiwańskiej firmy ACCESS pierwszy raz o tym słyszę?
Awatar użytkownika
loko
Po kostki w błocie
Posty: 121
Rejestracja: 06 mar 2010, 16:00
Motocykl: TT600R
Lokalizacja: Toruń

Re: TT 600 s belgarda zestaw napędowy

Post autor: loko »

Ja w TT600R mam 15/48… i tak miasto teren jak na moje potrzeby idealne przełożenie. Jak kolega wyżej trochę więcej trzeba zmieniać biegi ale w terenie super z każdego biegu idzie jak rakieta. Zdrowiej też dla naszego 5 biegu. Trasa- osobiście sporo jeżdżę po asfalcie i to przełożenie jak dla mnie jest też bardzo dobre gdyby nie inni użytkownicy ( wiadomo widzą moto to podjeżdżają itp. Dlatego jak miałem Gs najlepiej jechać tak 130-140 i spokój)… ttr przelotowa to 80-100, 110 tyż ale nie więcej. + taki ze z paliwem -20 litrów, bagażem i innymi pierdołami przy takim przełożeniu motocykl ładnie przyspiesza, nie meczy sie itp. No nie ma co ukrywać mi TTR-ką powyżej 100 jedzie się zle i nie przyjemnie więc więcej nie potrzebuje…Dlatego jeśli tylko mogę to poruszam się po drogach gorszej jakości mniej użytkowanych i cieszę się jazda (90-100)km/h

Na tym przełożeniu pojechałem 140 ale pozycje jaka zająłem zostawię bez komentarza :mrgreen:

Wiec myślę że śmiało bierz 15/47… :)

Ja pierwszy zestaw miałem JT i tył mam do teraz zdrowy 48z ale przód trzeba zaopatrzyć się w 2-3 sztuki bo znacznie szybciej je zjada. A szkoda łańcucha :?

Teraz mam Supersprox
Obrazek
na tył tz. Stalowa korona i aluminiowy korpus i polecam bardzo lekka (48z stalowa już trochę waży)i po 3 tys zero śladów… cenna o ile pamiętam cos ok. 200zł Motopasja jest importerem.. i sprowadzili mi ją bez żadnych dodatkowych kosztów tylko musiałem poczekać na następny transport cała paleta rozmiarów itp… bo tak to nigdzie nie ma do ttr Supersprox..


PS – czasami lepiej dać więcej za dobre zębaki …bo inaczej nawet hiper super DID nie wytrzyma za długo jajowatych zębów…
motorynka(1996-1999)...jawka50(1999-2000)...mz150(2000-2001)...mz251(2001-2006)...gs500e(2003,5-2007)...TT600R(2007-
ODPOWIEDZ