fioletowy kolor przeciwwag to norma bo podgrzewa sie je a potem wprasowywuje
ad1.ciężko jest stwierdzić może zabrakło smarowania czy na cylindrze i tłoku są ślady zatarcia ??(sprawdziłeś jakie ciśnienie daje pompa i pisałeś 3m czyli niby smarowało hmm)
ad2. łożyska walu maja oznaczenie c4 jest to luz powiększony ja bym na twoim miejscu (sam tak zrobiłem ) wymienił wszystkie łożyska silnika bo to grzech robić cały silnik a nie wymienić wszystkich łożysk koszt około 230zl mi tyle wyszło wszystko koyo
ad3.policz ile zostało ząbków wyciągając napinacz nie pamiętam ile jest ale jak jak będzie 5-6 to jeszcze chwile polata
ad4.tylko na sylikon silnikowy (temperaturowy)
ad5. skrzynie biegów rozbryzgiem
ad5. hmm myślę że masz zdjęte tylko gore i chodzi ci o wałek rozrządu który przez dźwigienki (klawiaturę) porusza zaworami?? krzywki musza mieć odpowiedni kształt każdy ślad zużycia może prowadzić do niewłaściwej pracy bardzo ważne jest aby miejsce które porusza sie w ślizgach w głowicy było w idealnym stanie też łatwo dostrzec rysy
ad6.w warszawie nie wiem ale polecam ta firmę
http://www.intr-mot.pl/ zrobi korbę szlif dobierze tłok wymieni łożysko za zębatką rozrządu rozmowa przez telefon z tym panem to czysta przyjemność zrobił mi wszystko tanio ale bardzo długo zeszło.Po rozbiórce silnika pomierz tarcze sprzęgła i przekładki jak sie kwalifikują do wymiany to won, obejrzyj dokładnie skrzynie biegów i wodziki jak coś to wymieniaj, sprawdzić stan pompy oleju i oczyścić smog, oczywiście wymienić wszystkie uszczelniacze simeringi i oringi sprawdzić stan klinów i wszystkich trybów, sprawdzić szczelność zaworów i je dotrzeć to tak z grubsza reszta wyjdzie w praniu hehe ale sie rozpisałem ja u siebie 2 dzień po kilka godzin robię nową elektrykę i potem odświeżam plastiki i będzie wsio
