Strona 3 z 3

Re: TT600 89'

: 24 mar 2016, 07:48
autor: fryzjer
tt600gdynia pisze:Dzięki za propozycje, nie było mnie na miejscu. Może swięta lub po.

W końcu piersza jazda, na razie po placu, już 2 km na liczniku.
rozgryzłem elektrykę, chinski regler 3 fazowy działa świetnie na 1 fazie
mam boczki od innego modelu więc niepasują mocowania - jeszcze nie wiem co zrobic
plastiki są obżydliwe i czekają na decyzje upiększenia
kanapa do przeszycia na inny kolor

jeszcze do zrobienia rolki i ślizg na wachacz - mam ambitny plan zrobić go samemy, dam znać jak poszło

jak na razie uszczelniam wycieki oleju na różnych oringach, sprzęgło nie rozłącza się zbyt dobrze, trzeba będzie zdjąć dekiel i zobaczyć co tam ktoś wymodził
2016-03-23 10.57.46 (2).jpg

Jeśli to nie tajemnica,to napisz jak rozgryzłeś ten regulator.Jak przeglądałem intern.to takiego jak Twój,nie znalazłem.Do jakiego pojazdu był on dedykowany i ile taki kosztuje?.To byłaby cenna informacja na przyszłość.
Moto świetnie wygląda.Podwyższałeś w jakiś sposób tył?
Czy w twoim moto moduł zapłonowy,umiejscowiony jest tak w oryginale? U mnie w 2KF znajduje się też w okolicach główki ramy,tylko schowany w ramie i zakryty zbiornikiem paliwa,więc w ogóle go nie widać i jest bardzo dobrze chroniony,chociażby przed deszczem.
Jak dla ,mnie do szczęścia brakuje tylko osłony pod silnik,osłony tarczy hamulcowej przedniej,i jakiegoś bagażnika z tyłu.
Tylko pogratulować sprzęta.

Re: TT600 89'

: 24 mar 2016, 20:59
autor: tt600gdynia
Dzieki barzo za dobre słowa :tt600:

Więc mam alternator 1 fazowy - 2 białe kable- zostały podłączone do 2 dowolnych z 3 kabli żóltych.

Regulator - chińczyk AW0074 - znalazłem w lokalnym sklepie moto za 40 pln
5343493293.jpg
masa do zielonego
+12 do czerwonego
w mojej instalacji występuje jeszcze kabel brązowy - zaizlowany
i wszysko pieknie działa.
Nikt nie zna parametrów tego regulatora ale do tt starczy, gabaryty wskazują na przyzwoite prądy.

Tył mam podwyższony tak:
2016-01-17 16.57.53.jpg
Prosze sie nie śmiać, to poprzednicy wymyslili
Z przodu ten sam delikwent wstawił dłuższe tulejki dystansowe wykonane z miedzianej rury wodociągowej.
Planuję chyba jednak obniżyc, bo mimo 182 wzrostu, cięzko jest mi go kopnąć.
A osłona silnika ( alu) leży na podłodze i czeka na przykręcenie gdy będe miał pewnośc że olej nie cieknie od dołu.
Osłona tarczy raczej nie da się zamocować??
Bagażnik jest na liście życzeń,lecz nie wiem jaki go zrobić - rama wygląda trochę słabo w tylnej części.

Re: TT600 89'

: 11 kwie 2016, 22:05
autor: tt600gdynia
Sprzęt już jeździ, pierwsze 100 km zrobione.
Przeglądu mi nie chcieli dać bez migaczy więc już też są.
1-sza wymiana oleju, zlany lotos ciemnu ale bez opiłków.
Na piasku już była wywrotka a na bagienku moczenie nóg.
Tak teraz wygląda.

Re: TT600 89'

: 11 kwie 2016, 23:51
autor: Gacek
Moto jest do jazdy a nie podziwiania ;) .
Rozumiem ze ogarnąłeś skutecznie temat z głowicą skoro fura bryka i tak trzymać 8-) .