Strona 3 z 5

Re: XT 600 3TB Filip

: 30 sty 2016, 13:47
autor: terenowiecc
Filip77 pisze:Dziś rozgrzebałem wahacz, wszystko łatwo się rozebrało. W samą porę bo był jeszcze smar, (chyba fabryczny??), ale była też woda. Jutro wszystko umyję i nasmaruje wodoodpornym smarem. Jestem w szoku że łożyska nie są zapieczone bo latem bardzo zgrzypiał :-P

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Fajnie, że udało się porozbierać ale to duża zasługa łożysk. W starszych XT były tylko tuleje i jak się zaniedbało smarowanie, to później było kiepsko. Sam po zakupie XT rozbierałem kiwaczkę przy pomocy prasy hydraulicznej :?

Re: XT 600 3TB Filip

: 31 sty 2016, 21:58
autor: Filip77
No i nie ma wyczuwalnych luzów na boki.

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

Re: XT 600 3TB Filip

: 31 sty 2016, 21:59
autor: Filip77
20160128_162141.jpg
będzie nowa

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

Re: XT 600 3TB Filip

: 31 sty 2016, 22:02
autor: Filip77
Mam nadzieję zamontować kolektor z TT i pomalowałem tłumik
20160131_143022.jpg
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

Re: XT 600 3TB Filip

: 10 lut 2016, 16:41
autor: Filip77
Puki co poskładałem sprzęta do kupy. Odpaliłem ale na błoto nie wyjadę bo taki czysty że szkoda :lol:
20160210_153842.jpg
Mam taki dość powszechny problem w XT, że opona ociera mi o airboxa przy dobiciu. Rozmiar opony 17'' 130, moja waga około 75kg. Niby da się tak jeździć ale z drugiej strony może warto było by się tym zająć teraz aby nie być zdziwionym w czasie jazdy załadowanym motocyklem.

Macie jakieś pomysły to poproszę? Z tego co się orientuję to można dać przedłużkę na amor albo kupić taki z 3AJ który ponoć jest lepszy i dłuższy. Bardzo proszę o rady i z góry dziękuję. :bananasaluta:

Re: XT 600 3TB Filip

: 10 lut 2016, 17:49
autor: yarecki
Hej Filip , pytanie ;-) Jak u Ciebie wygląda spasowanie baku z kanapą ? I czy bak siedzi sztywno czy z luzem?

Re: XT 600 3TB Filip

: 10 lut 2016, 19:57
autor: Filip77
Więc bak ogólnie leży dość luźno na gumach i dopiero jak docisnę do niego kanapę to trochę się usztywnia.
Może tak ma być, żeby lepiej amortyzować upadek???? :gleba:
Połączenie z kanapą wygląda podobnie jak oryginał.

Re: XT 600 3TB Filip

: 10 lut 2016, 20:17
autor: Gacek
Filip77 pisze:Puki co poskładałem sprzęta do kupy. Odpaliłem ale na błoto nie wyjadę bo taki czysty że szkoda :lol:
20160210_153842.jpg
Mam taki dość powszechny problem w XT, że opona ociera mi o airboxa przy dobiciu. Rozmiar opony 17'' 130, moja waga około 75kg. Niby da się tak jeździć ale z drugiej strony może warto było by się tym zająć teraz aby nie być zdziwionym w czasie jazdy załadowanym motocyklem.

Macie jakieś pomysły to poproszę? Z tego co się orientuję to można dać przedłużkę na amor albo kupić taki z 3AJ który ponoć jest lepszy i dłuższy. Bardzo proszę o rady i z góry dziękuję. :bananasaluta:
Nie bardzo rozumiem w jaki sposób opona ociera ci o air box ? Co do amortyzatora jak ci dobija zawias to ściągnij sprężynę i zweryfikuj jak pracuje - podpowiem ci łopatologicznie abyś miał punkt odniesienia ,aby taki amortyzator zamknąć ( w jego skoku ) należy użyć siły na poziomie 40 kg.

Re: XT 600 3TB Filip

: 11 lut 2016, 20:48
autor: Filip77
Dzieje się to jak mam bagaż. Normalnie około 35kg. Wtedy dość często czuję jak opona ociera. Pojadę na jakieś górki to obadam na ubłoconym motorze o co dokładnie obciera koło. Teraz mam mniejszą zębatkę z przodu i bardziej naciagnięty łańcuch, opona jest zużyta więc problem może nie występować.


Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

Re: XT 600 3TB Filip

: 12 lut 2016, 09:18
autor: Gacek
Filip77 pisze:Dzieje się to jak mam bagaż. Normalnie około 35kg. Wtedy dość często czuję jak opona ociera. Pojadę na jakieś górki to obadam na ubłoconym motorze o co dokładnie obciera koło. Teraz mam mniejszą zębatkę z przodu i bardziej naciagnięty łańcuch, opona jest zużyta więc problem może nie występować.


Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Normalnie na tym moto jak posadzisz pasażera ważącego 80 - 90 kg nie powinno mieć miejsca takie zachowanie :? po adekwatnym skręceniu sprężyny .