Strona 3 z 4

Re: Remont TTE

: 03 maja 2015, 15:31
autor: modern25
do pomarańczowego to sobie kup od razu lawetę . Zresztą powinni to sprzedawać w komplecie :) To już nie jest KTM ten sam co był . Jedno co jeszcze nie zepsuli to zawiechy. Reszta na lawecie powinno latać :) :gleba:

Re: Remont TTE

: 03 maja 2015, 19:51
autor: ArturS
Jak już tyle włożyłeś, to się go nie pozbywaj. Wrzuć zawias z TT600S, bo lepszego nie było i to wystarczy. Właściwie to problemem będzie dostać amor ohlinsa na tył. Przód będę miał do sprzedania (półki + lagi, koło pasuje z TTE) :mrgreen: Tylko go wyremontuję - panewki do wymiany.

Re: Remont TTE

: 04 maja 2015, 09:13
autor: giermo
ogólnie to przód daje rade tylko tył nie wyrabia

Re: Remont TTE

: 04 maja 2015, 09:39
autor: ArturS
No... tył jest padlina. Mam wrażenie, że tylny amor w 3AJ pracuje o wiele lepiej niż w TTE.

Re: Remont TTE

: 04 maja 2015, 16:37
autor: modern25
odnośnie tyłu . jakie amorki , od czego ( lepsze niz te co sa )pasują do tte ? ktoś wie?

Re: Remont TTE

: 04 maja 2015, 17:15
autor: ArturS
1:1 pasuje z TTS. Są też akcesoryjne hyperpro i inne, ale... $$$$

Re: Remont TTE

: 04 maja 2015, 17:53
autor: giermo
hmm jakbym gdzieś znalazł dobry amor od tts to pewnie bym wsadził skoro pasuję plug & play bez żadnych przeróbek ale jak narazie susza na wszelakich portalach aukcyjnych

Re: Remont TTE

: 04 maja 2015, 18:33
autor: giermo
jeszcze takie pytanie mam: jak z regulacją zawieszenia w tte? wiadomo, że można skręcić sprężynę lub rozkręcić i tyle? do czego jest takie małe pokrętełko na dole amora u mnie w kolorze niebieskim ?

Re: Remont TTE

: 04 maja 2015, 19:09
autor: modern25
1:1 pasuje z TTS. Są też akcesoryjne hyperpro i inne, ale... $$$$
mówisz o tyle czy przodzie? bo przód według mnie jest idealny .

Re: Remont TTE

: 04 maja 2015, 19:51
autor: glina
Mówią o tylnim amorze. Pokrętełko niebieskie jest od regulacja odbicia, dobicia ?! Poprawcie mnie, jeśli trzeba. Ja tam nie ruszałem raczej. Sam zakupiłem akcesoryjnego Wilbersa z Niemiec, bo mój amor nie nadawał się do regeneracji. Cena niestety wysoka, jak pisał Artur, ale masz 5 lat gwarancji i jest wystrojony pod Ciebie twój styl jazdy. Mam zdjęcie gdzieś, wrzucę kiedyś w wolnej chwili.