Pociekły mi uszczelniacze wiec pomierzyłem jak wszystko miałem na wierzchu.
Nikt na forum nie poruszał nigdy problemów z sagami na zawiasie - domniemam w związku z tym ze u wszystkich są prawidłowe .U mnie to odwieczny problem i tak naprawdę nigdzie nie znalazłem odpowiedzi jak to traktować wiec przy każdej sposobności coś z tym kombinuję ( w granicy rozsadku ) aby nie wywalać grubszej kasy niż to moto jest warte .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Jestem ciekawy czy ktoś juz kiedyś próbował adoptować w zawias w xt takie wkładki do regulacji tłumienia .http://racetech.com/html_files/EMULATORGV.HTML
koszty olbrzymie jak na takiego tłuka przy zakupie oryginału ale myśle ze dobry tokarz miałby pole do popisu .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Jak by to nie sprawiło posiadaczowi starszego xt wersji z większym skokiem zawieszenia zmierzenie długości całkowitej dolnej części lagi (tej w którą wchodzi rura ) to był bym wdzięczny za podanie takiego wymiaru .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Dzieki
rozjaśniło mi to nieco temat skąd mniejszy skok w nowszych wersjach .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Witam! Mam 3tb i Ja troche modernizuje. Wstawilem lagi i tylny zawias od 3aj. Przod jest juz spoko ale chce podniesc jeszcze tyl. Zastanawiam sie co lepsze, czy tulejke dospawac do amora czy przerobic gorne mocowanie ramy. wydaje mi sie ze ta tulejka moze byc za malo wytrzymala. Robil ktos cos podobnego kiedys? Ciekaw jestem jeszcze czy np nie bedzie problemu z lancuchem
Bedą problemy - 2.5 cm podbudowa amora u mnie robiła - ostry nawrot w miejscu w prawo zeskakuje z zębatki , na oryginalnej dolnej rolce blokuje się keta o dolny element ślizgu wahacza przy lotach ,prowadnica z góry szybciej się zużywa po zmontowaniu protestuj środek ciężkości wędruje do góry wiec weź poprawkę na kąt pochyleń po winklach - reszta same plusy przynajmniej dla mnie na szybkich przelotach zapierdzielasz po dziurach nie zwarzając ze zawiśniesz silnikiem nóżkami na którejś z hopek lub jadać żlebem . Osobiście chyba zrezygnuję z tego spuszczę lagi z przodu o 1.5 - 2 cm pod warunkiem ze dorobię pancerna osłonę silnika ,moja na windzie nie wyrabia .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Wstaw oslone od 3AJ, jest aluminowa, pelna i duzo wytrzymalsza. Trzeba tylko przednie mocowanie zmienic i po sprawie. Wydaje mi sie ze trzeba zrezygnowac z oslony kety i slizgu przy tylnej zembatce i powinno byc dobrze na skokach.
Gacek, a od czego masz tyny amor?
Osłonę dorobiłem z epoksydu zastosowałem sporą grubość tkaniny szklanej wypełnionej żywicą wyszedł niezły ulepek , zobaczymy jak się sprawdzi praktycznie . Amortyzator mam teraz 3AJ pracuje na speżynie z 3 TB jak do tej pory nie mam większych zastrzeżeń do tego składu ( ale nie testowałem tego hardkorowo ) .Jedynie tył opadł raczej zadna kostka mi się tam już nie zmieści bo nie ma na tyle wolnej przestrzeni.
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.