Strona 3 z 7

Re: stuki góry silnika

: 02 mar 2014, 19:29
autor: maciej82
ani na dźwigienkach , ani na wałku na krzywkach rowków brak

Re: stuki góry silnika

: 09 mar 2014, 09:13
autor: maciej82
wymieniłem głowice , wałek i pokrywę zaworów , kupiłem to wszystko bez osprzętu ,czyli głowica bez zaworów , a pokrywa była bez dźwigienek zaworowych ( wychodziło to taniej) .. chodziło oto aby łożyskowania wałka były w jak najlepszym stanie . wałek nie miał ani luzu , na oleju pracował bajecznie ..... Ale stuki nadal są , ale dopiero jak silnik sie zagrzeje . po dokładnym osłuchaniu czeka mnie jeszcze wymian dźwigienek zaworowych .. to tu leży problem w stukaniu ..
oszczędny dwa razy traci i uczy sie na błędach . Dam znać jak to wymienię czy stuki znikną :niewiem:

Re: stuki góry silnika

: 09 mar 2014, 20:16
autor: Gacek
Mogłeś się przed zakupem rozeznać się pomierzyć samemu lub z braku takowych narzędzi udać się w miejsce (dla pewnosci parę miejsc ) gdzie ktoś by ci to poczynił - wiedział byś na czym stoisz a tak ponosisz konsekwencje własnej (nie wiem jak to nazwać ) powiedzmy braku rozwagi ;) .I nie nazywaj tego oszczędnością bo to rozrzutność :lol: .

Re: stuki góry silnika

: 09 mar 2014, 20:31
autor: Adriandos
Maciej, ale za to ile wiedzy wniosłeś do tematu...czekamy na dalsze info

Re: stuki góry silnika

: 09 mar 2014, 20:58
autor: JAWKA SIEDLCE
W większości głowic lechocze klawiatura ,wyciera się chrom techniczny na dzwigienkach dając taki efekt :roll:

Re: stuki góry silnika

: 10 mar 2014, 23:13
autor: MPS
trzeba było dać do jakiejs dobrej szlifierni do sprawdzenia i bys wiedzial, ja własnie czekam na cylinder i głowice i az sie boje ile zawołaja, cylinder dalem do szlifu a głowice do sprawdzenia;p

Re: stuki góry silnika

: 11 mar 2014, 06:40
autor: maciej82
wczoraj dorwałem dźwigienki i bolce prowadzące z pokrywy którą kupiłem , i będę dziś zakładał , zobaczymy jaki efekt będzie.
Pierwszy raz sie z takim czymś spotkałem .. a nie jeden silnik już poskładałem . o Możliwości podjazdu na razie nie ma szans moto jeszcze nie zarejestrowane . do miasta ma z 20 km. a na niebieskich łatwo trafić

Re: stuki góry silnika

: 11 mar 2014, 19:59
autor: maciej82
ten silnik chyba mnie dobije . dziś poskładałem wymieniłem dźwigienki na inne . stuki nadal są .. brak pomysłów na naprawę . w dodatku problemy z przerywaniem silnika mam przy 3500obr ... Kur... mam już go dość

Re: stuki góry silnika

: 11 mar 2014, 20:21
autor: kacza
1. Właśnie zacząłem polerować stal papierem 500 i nie wygląda to ciekawie. Szlifowałeś zgodnie z ruchem obrotowym? Sprawdź jak wygląda teraz ta "szlifowana" powierzchnia.
2. Drugie to dekompresator - Nie posiadam owego u siebie.. Ale tu pytanie do innych użytkowników, jak jest zbudowany i czy może tam powstać luz, który tak łomocze jak dostanie ciśnienia z cylindra? Sprawdź naciągając linkę.
3. czy możliwe jest że iskra jest sporo przed GMP? Wtedy siła idzie na tłok i jego sworzeń. Warto byłoby sprawdzić moment zapłonu strobo.
4. To głupie, ale czy świeca jest odpowiednio dokręcona, ma swoją podkładkę?
Powodzenia i głowa do góry! Taki byle ixtek Cię nie pokona! :lol:

Re: stuki góry silnika

: 11 mar 2014, 20:28
autor: JAWKA SIEDLCE
Jak wyżej ,sprawdz dekompresator (jak masz na linke) czy niejest za mocno podciągnięta linka albo zatarta i nieodbija :niewiem: