Strona 3 z 3
Re: 5 bieg i 5tys obrotów
: 07 sie 2013, 18:05
autor: stanleyipkisss
niestety przedni zacisk nie miał ochoty dzielić sie mną z gaźnikami, ale moze to dobrze i tez bardzo bym prosił o instrukcje montazu/demontazu gaźników
ps. czy ktos z was zauwazył u Siebie jakieś dziwne dolegliwości łancucha przy tych temperaturach ? bo mnie zaczał dziwnie piszczeć. Czego uzywacie do smarowania łańcucha ?
Re: 5 bieg i 5tys obrotów
: 26 sie 2013, 17:17
autor: JAWKA SIEDLCE
witam.Mam ten sam problem z xt 2kf v max to 120km/h .podmieniałem gażnik zakładałem orginalny tłumik przełorzenie 15/39
zmieniałem filtry powietrza a i tak traci moc powyżej 4500tyś/obr.Wiem że była przewijana cewka na słoneczku od zapłonu.
pozatym z dołu mocy mu niebrakuje oleju niebierze kompresja ok.
Re: 5 bieg i 5tys obrotów
: 26 sie 2013, 17:56
autor: terenowiecc
JAWKA SIEDLCE pisze:witam.Mam ten sam problem z xt 2kf v max to 120km/h .podmieniałem gażnik zakładałem orginalny tłumik przełorzenie 15/39
zmieniałem filtry powietrza a i tak traci moc powyżej 4500tyś/obr.Wiem że była przewijana cewka na słoneczku od zapłonu.
pozatym z dołu mocy mu niebrakuje oleju niebierze kompresja ok.
Nie dziwne, że na 5 biegu jedzie max 120kmph skoro masz przełożenie 15/39...jakiego to silnika trzeba żeby więcej pokręcił.
Poza tym napisz jeden post w stosownym miejscu a nie robisz chaos na forum jakby Twój problem był najważniejszy...
Re: 5 bieg i 5tys obrotów
: 26 sie 2013, 18:26
autor: JAWKA SIEDLCE
witajTerenowiec. Co do Twoich spostrzeżeń na temat przełorzenia to raczej fabryka się niemyliła dobierając taką ilość zębów do tego modelu 2kf 89r .A podpiołem się pod temat żeby kolejnego podobnego niezaczynać.
pozdrawiam