Strona 3 z 26
Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F - Remont 2009/10
: 13 mar 2010, 22:02
autor: terenowiecc
Możliwość podpięcia obrotomierza na pewno jest, wyjście na napęd zapewne jest zaślepione tak jak było u mnie.
Z dostępnością napędu nie powinno być problemu, trzeba by prześledzić alledrogo i pewnie znalazłoby się coś, z obrotomierzem podobnie.
Sprawdź u siebie czy masz miejsce na wyjście obrotomierza, powinno być w miejscu zaślepki (te 3 śrubki):

Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F - Remont 2009/10
: 13 mar 2010, 22:14
autor: ogur69
umnie wtym miejscu jest okrągły kapsel wciskany atam gdzie uciebie jest ta górna śruba jest mocowany uchwytem przewód oleju do ramy uchwyt ten zabezpiecza kapsel przed wypadnięciem może gniazdo w głowicy jest takie same
jutro zrobię foty głowicy zobaczysz jak to umnie wygląda . z którego roku jest twój silnik gdyż po 95 był znowu obrotomierz
Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F - Remont 2009/10
: 13 mar 2010, 22:20
autor: terenowiecc
No to dokładnie o to chodzi, bo u mnie ta zaślepka była dorabiana - nie jest oryginalna. Także ten kapsel to po prostu oryginalna zaślepka i pod nim jest wejście na napęd obrotomierza

Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F - Remont 2009/10
: 13 mar 2010, 22:24
autor: ogur69
noto fajnie chyba niebędzie problemu bo zasmucił mnie troche brak dwuch śrub wyglądało jakby inny model-roznik silnika z niemożliwością montażu obrotka
Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F - Remont 2009/10
: 13 mar 2010, 22:52
autor: ogur69
na pierwszej stronie tematu jest foto tylnego koła z zębatką jest trochę mała wzrokowo czy ona może ma 39zębów jeśli tak to jak się podróżoje na tak szybkim pszełożeniu.umnie po zakupie spszęta było 16/45 zamiast 15/45 trasowo było super 4l/100km przy przelotowej 100km/h nawet wlekkim terenie było ok. dopiero w ciężkich przeprawach jedynka była zaszybka więc zastosowałem przednią zębatke 14z i jest wporzo na czwórce moge nadal przekraczć 100km/h i bardzo łatwo staje na koło niemusiałem zkracać łańcucha teraz jak lece w trase kilkaset km to zapodaje z przodu 16z
Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F - Remont 2009/10
: 14 mar 2010, 09:55
autor: terenowiecc
Przy zakupie przełożenie było 15/40, na jedynce XT wkręcał się do 70, na 2 do 100, na 3 do 130, dalej nie wiem, ale pewnie ze 145-150km/h by dał radę. Więc przełożenie w trasę jest jak najbardziej ok, ale w terenie to nie sprawdza się. Teraz zakupiłem do przodu zębatkę 14z więc trochę krótsze przełożenia powinny być. W garażu mam jeszcze nowiutką 47z na tył, ale na jej zamontowanie poczekam do zmiany napędu, bo obecnie mam za krótki łańcuch i nie da rady jej wsadzić.
Co do spalania to w terenie 6-6,5l wychodzi, najwięcej spalił mi 6,7l jak przeleciałem terenem 100km, ale wtedy moto dostało na prawdę w kość. W trasie jak Brejdak latał wyszło 4,5l prędkości 120km/h i więcej, więc raczej ok.
Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F - Remont 2009/10
: 14 mar 2010, 16:48
autor: mazi
terenowiecc pisze: W trasie jak Brejdak latał wyszło 4,5l prędkości 120km/h i więcej, więc raczej ok.
ee tak szybko to non stop nie bylo... przelotowa 100-120, przy wyprzedzaniu więcej.
no i ta szeroka opona z tylu swoje tez na czarnym robi...
Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F - Remont 2009/10
: 17 mar 2010, 11:20
autor: terenowiecc
Wg. samochodwego licznika było spokojnie do 140km/h.
Fakt, z tyłu AC10 140/80 więc kawał gumy i moto miało co ciągnąć

Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F - Remont 2009/10
: 27 mar 2010, 20:52
autor: terenowiecc
Mały update tematu.
Moto odpalone, pierwsza jazda zaliczona
Bracia:
Więcej foto:
http://picasaweb.google.pl/terenowiecc/ ... Remont2009#
Zostało jeszcze kilka szczegółów do zamontowania. Boczki aktualnie malują się i nie są jeszcze gotowe, ale niebawem zamontuję je więc moto będzie lepiej wyglądało.
Niedługo pierwsze wypady w las...

Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F - Remont 2009/10
: 27 mar 2010, 21:02
autor: mazi
a tu jeszcze jeden nasz przyjaciel:
