Macieju postęp moto wstrzymany do soboty,praca;/ ale doszliśmy do tego że moto chyba już nie kopie po gnacie przyczyną prawdopodobnie był czujnik stopki,ktory cały czas był otwarty,odpieliśmy to to i zrobiliśmy zworek może to dziwne ale prawdziwe moto zaczęło inaczej pracować tzn na czujniku stopki strzelała cały czas w wydech nir równo pracował silnik, po zrobieniu zworki czujnika stopki moto pracuje pięknie a na dodatek ani razu nie strzeliła w wydech.być może teraz dokłada regulacja gaźniora wszystko pokaże postęp dodam w niedziele
witam panowie myślę że temat rozwiązany z kopaniem po nodze przez kopkę wychodzi na to że przez ten czujnik stopki menda oddawał po gnacie zrobiliśmy na kablu od czujnika zworkę i moto gada od strzała delikatna regulacja gaźnikowa i czy zimny czy ciepły gada od strzała
Panowie wracamy do tematu prania po girach.wszystko jest cacy do momentu wystygnięcia pieca. Trzeba wtedy wyciągnąć ssanie i wtedy jak nas zawsze jest kilku w okół moto to żaden chętny nie jest do kopania bo raz na 4 razy (statystycznie ) odwali tak ,że jak by nie było butów na moto to kostka na bank potłuczona (w najlepszym wypadku) -Krućce szczelne (psikałem samostartem po nich w czasie pracy i nie zauważyłem zwiększenia obrotów)
-Rozrząd jest ok na 100%
Wnioski: cosik jest nie tak...
Spostrzeżenia; Jak odbije to cofa w gaźnik
Do sprawdzenia klin na wale i ustawienie zębatki.
Jeżeli macie jeszcze jakieś sugestie lub podejrzenia to był bym wdzięczny.
Motocykl jest Bogiem, prędkość nałogiem, guma to zabawa a teren to podstawa...
kucyk pisze:.
Spostrzeżenia; Jak odbije to cofa w gaźnik
W mojej ttrce jest ten sam problem, bije po nodze ale tylko na ssaniu...
Swoje moto odpalam z lewej nogi...gdy odbije, kick startej śligza się po nodze i nie ma problemu
Sposoby odpalania to jedno a rzeczy które nie powinny mieć miejsca to drugie. Nie powinno tak być i chodzi o to ,żeby znaleźć przyczynę a nie jej unikać.
Motocykl jest Bogiem, prędkość nałogiem, guma to zabawa a teren to podstawa...
OK...ja kupiłem moto które kopało, wiem że był wymieniany tłok.
W swoim zakresie wymieniłem gaźnik , dlatego że mój sprzęt kopie tylko na ssaniu wiec przypuszczałem, że może go zalewać lub coś z powietrzem nie tak. Po wymianie gaźnika to samo.
Może zgięta korba i dostaje iskrę zbyt wcześnie...zastanawiam się czy tłok może mieć wpływ na GMP
Pomierzyłem cewkę i niby pomiary są ok, zamówiłem wczoraj stroboskop i zobaczę czy kąt wyprzedzenia zapłonu jest ok
Nie do końca wiem jak działa CDI ale on chyba tylko puszcza sygnał do iskry na podstawie halla...nie ma żadnych czujników itp
Więc może czujnik położenia jest strzelony i przyśpiesza nieco zapłon....ale dlaczego tylko na ssaniu kopie...jaka jest różnica...
Wiesz co sprawdź jeszcze elektrykę. U mnie się okazało ,że kabelek we wtyczce nie łączył a widać nie było bo trójkątna wtyka zaślepiona kawałkiem gumy. Dopiero miernik pokazał ,że nie ma przejścia. Po naprawieniu wszystko ustało (jak na razie)
Motocykl jest Bogiem, prędkość nałogiem, guma to zabawa a teren to podstawa...
Nie mam pojęcia jak wyglądają połączenia w TTr ale w moim był walnięty jeden z tychhttp://img200.imageshack.us/img200/8250/16245234.jpg żółto-zielony lub żółto-czarny. Ciężko paliła na zimnym to fakt, skład mieszanki był (bo niepotrzebnie poruszałem) idealnie bo świeca kakaowa. Podchodziłem do niej ,patrzyłem i na samą myśl ,że mam ją kopnąć już mnie bolało. Raz drugi trzeci nic a za czwartym jak odwaliła Dodatkowo nie równo pracowała, czasem sobie strzeliła w wydech.
Motocykl jest Bogiem, prędkość nałogiem, guma to zabawa a teren to podstawa...