
TT800ccm
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 145
- Rejestracja: 27 gru 2010, 11:02
- Motocykl: wr 500 ttr 600 exc 520
Re: TT800ccm
widze,ze jestes lebski facet to moze masz jakies lekarstwo na nasze chore gazniki 

- motoser
- Lubiący błoto
- Posty: 48
- Rejestracja: 02 mar 2013, 16:25
Re: TT800ccm
tak kartery były poszerzane plus wieksza tuleja, niestety dosyc cienka...i niestety dzisiaj zauwazyłem pęknięcie:/:/ prawdopodobnie w ferworze walki silnik byl przegrzany i poszlo naprawde sporo elementów(korba sekundy przed urwaniem, zblokowanie łozysk na wale, pęknięcie karteru od strony sprzęgła...w sumie silnik "eksperymentalny"...teraz będzie spokojniej...nie ma co przesadzać, bo żywotność silnika skraca sie kolosalnie:/ będzie spokojniej (ok.700cm3, mniej wyciskania mocy:)) foty zrzucę z telefonu i wrzucę(naprawdę brak czasu...wlasnie wróciłem do domu z warsztatu bez śniadania, a jeszcze flaszka czeka:))
czemu "chore" gaźniki??? jak są w dobrym stanie, bez luzów i prawidłowo wyregulowane( sonda najlepiej lub chociaz colortune) to chodzi jak powinien... tak czy inaczej polecam zestawy keihina fcr 39h, naprawde warte kazdego wydanego na nie grosza!!
czemu "chore" gaźniki??? jak są w dobrym stanie, bez luzów i prawidłowo wyregulowane( sonda najlepiej lub chociaz colortune) to chodzi jak powinien... tak czy inaczej polecam zestawy keihina fcr 39h, naprawde warte kazdego wydanego na nie grosza!!

- motoser
- Lubiący błoto
- Posty: 48
- Rejestracja: 02 mar 2013, 16:25
Re: TT800ccm
budowa nowego "spokojniejszego silnika:)
http://imageshack.us/photo/my-images/526/imag0870s.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/545/imag0871q.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/526/imag0870s.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/545/imag0871q.jpg/
-
- Po ośki w błocie
- Posty: 528
- Rejestracja: 16 kwie 2010, 09:46
- Motocykl: TT600R 5CH
- Lokalizacja: Warszawa
Re: TT800ccm
Jak wyjmujesz stalowe tulejki z karteru przez które skręca się wahacz?
- motoser
- Lubiący błoto
- Posty: 48
- Rejestracja: 02 mar 2013, 16:25
Re: TT800ccm
delikatnie naspawuje płaskowniczek tigiem i przez tulejki wybijam( nie ma ryzyka skrzywienia kartetu bądz urwania ucha) całość robiona tigiem wiec nie naheftane i po krótkiej obróbce można użyć jeszcze raz) oczywiście to wersja dla opornych tulejek:) przewaznie daje radę ściągaczem wewnętrznym do łożysk i młotkiem odśrodkowym:)
- Magic
- Po kostki w błocie
- Posty: 496
- Rejestracja: 24 sty 2011, 13:24
- Motocykl: XT 600 E 1998
- Lokalizacja: Poznań/Turek
Re: TT800ccm
I co teraz, mycie i anodowanie?
- motoser
- Lubiący błoto
- Posty: 48
- Rejestracja: 02 mar 2013, 16:25
Re: TT800ccm
mycie, lakierowanie, "okienko" na sprzęgło i składanie...
- Magic
- Po kostki w błocie
- Posty: 496
- Rejestracja: 24 sty 2011, 13:24
- Motocykl: XT 600 E 1998
- Lokalizacja: Poznań/Turek
Re: TT800ccm
W takim razie pytanie, co będziesz kładł na silnik, akryl, proszek czy może masz jakieś inne rozwiązania?
- motoser
- Lubiący błoto
- Posty: 48
- Rejestracja: 02 mar 2013, 16:25
Re: TT800ccm
jeśli już to proszek kładę... ale z drugiej strony dobry pomysł z tym anodowaniem...juro podzwonię
-
- Lubiący błoto
- Posty: 87
- Rejestracja: 23 lut 2013, 12:55
Re: TT800ccm
Ślicznie to wyglada:) Profesjonalne podejscie do sprawy zawsze budziło mój podziw więc życze powodzenia:)
Pozdrawiam
Ps: jak zmatowiłeś tak ten silnik? czy moze mi się wydaje że tak jest>?
Pozdrawiam
Ps: jak zmatowiłeś tak ten silnik? czy moze mi się wydaje że tak jest>?