Re: W deszczu gasnie !
: 17 cze 2012, 14:08
Przez cały okres od kiedy jestem posiadaczem xt jakby nie mam z modułem problemu typu nie pali lub itp.
Natomiast od początku rozkręcenie obrotów silnika na 1,2,3 biegu do maxa powoduje zapalanie kontrolki i świadczy jak rozumiem o braku ładowania
Pierwotnie myślałem ze regulator napięcia albo z prądnicą coś nie teges ale regulator zmieniłem na nowy nawet w innej wersji bo z radiatorem a zjawisko nadal występuje . Ładowanie było i jest w normie po zmianie regulatora o dziwo 3 rok chodzi .
Przez okres jaki używam xt przydarzały mi się rożne historie których nie do końca rozumiem , kiedyś po myciu przestały mi działać kierunkowskazy i umarła mi chyba żarówka światła mijania natomiast odczułem ze silnik zaczął dynamiczniej oddawać moc
w chwili kiedy miałem włączony kierunkowskaz który de/fakto się nie zapalał
.
I jakby jestem pewien ze powodem była elektryczna strona bo od strony zmiany gęstości powietrza jakby reakcja jest mi znana.
Oczywiście dołączę zdjęcia modułu tylko muszę je najpierw je zrobić .
Co do pomiaru pierwotne uzwojenie jest na wejściu ? dwa piny wchodzace / wtórne na wyjściu + masa ?
Natomiast od początku rozkręcenie obrotów silnika na 1,2,3 biegu do maxa powoduje zapalanie kontrolki i świadczy jak rozumiem o braku ładowania

Przez okres jaki używam xt przydarzały mi się rożne historie których nie do końca rozumiem , kiedyś po myciu przestały mi działać kierunkowskazy i umarła mi chyba żarówka światła mijania natomiast odczułem ze silnik zaczął dynamiczniej oddawać moc


I jakby jestem pewien ze powodem była elektryczna strona bo od strony zmiany gęstości powietrza jakby reakcja jest mi znana.
Oczywiście dołączę zdjęcia modułu tylko muszę je najpierw je zrobić .
Co do pomiaru pierwotne uzwojenie jest na wejściu ? dwa piny wchodzace / wtórne na wyjściu + masa ?