Pozwoliłem sobie nieco oczyścić temat, kolegę Standard zapraszamy do Powitalni, poza tym wszystkie informacje o które pytasz są na forum, trochę własnej inicjatywy wykaż i poszukaj.
Fajna sprawa ta relacja zdjęcia są atrybutem nie do pobicia .
Wildze ze postawiłes na wossner i jak wrażenia pasowałeś-go już w cylinder ? .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Tak jest na zdjęciach z ostatniej relacji.. Na zdjęciu widać że luz jest i to spory gołym okiem. Sam tłok też nie ma wszędzie jednakowych wymiarów. Samo 95.43 jest tam gdzie powierzchnia teflonowa, natomiast w obszarze pierścieni jest nieco mniej, co zresztą wydaje się zrozumiałe:)
Dokładnie - niezła szklanka na dodatek praktycznie bez boków , przy 25 kkm miałem jeszcze nietknięty teflon ok > 30 kkm skończyły się pierścienie na zamkach i zaczęło się delikatnie przebijać Alu tłok stracił ok setki . Ciekawe do kiedy pożyje .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
A ile chcesz na swoim zrobić 100 kkm ? Magic ja jestem zadowolony z tego tłoka to najmniejszy szacunkowo koszt jeżeli chodzi o zużycie w tym motocyklu .
Jak się silnik kreci po obrotach to tłok leci coś za coś .
Wychodzi taniej niż opony przez dobry sezon .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
No tak ja mam takie plany hehe Tylko wiesz ja mam tylko motocykl. Jak jest ciepło (czytaj powyżej 0ºC) to już zaczynam szarżować:) Fakt jest taki że w ostry teren zapuszczam się rzadko. 80% to jest czarne. Sytuacje że motor stoi i wyciska pełną moc by się z bagna wydostać zdarzają się sporadycznie. Zatem wiesz, pełna rekreacja więc tak mi się urodziła idea o 100.000km:)
Nie wiem 100 kkm to pewnie pyrkajcie ewenementy tym zrobią albo ludzie nie zaglądający do silnika jeżdżący do oporu aż padnie .Na czarnym tez to moto szybko się posypie jak go katujesz .Wszystko trzeba wymieniać dbać inaczej jest ryzyko ze go będziesz pchał a nie jeździł powodzenia w dalszych pracach i niech się twoje pragnienia spełnią .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Od ostatniej mojej relacji minęło trochę czasu, ale to też przez to że na co dzień nie bywam w warsztacie i nie mam możliwości "grzebania" przy sprzęcie jak jestem na studiach. Jednakże w ten weekend było inaczej i razem z Danielem w sobotę rano pojechaliśmy do Kalisza do firmy Zukor odebrać pomalowane elementy silnika. Przed malowaniem, obowiązkowo piaskowanie, następnie piecowo nałożony został lakier czarny mat. No i to tyle z weekendowej zabawy. Z góry przepraszam za słabą jakość zdjęć, ale słabe jest światło w warsztacie i aparat z telefonu to wielki shit. Wizualnie silnik naprawde super wygląda teraz tylko kupić łożyska i uszczelniacze i można składać...