Strona 19 z 71

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 12 lut 2015, 08:01
autor: modern25
glina pisze:Tak, do Ciebie modern. No spoko, tak właśnie mam plan sprawdzić. Tylko chodziło mi o to, czy GMP ma pokrycie z I, czy z II.
Nie, nie ma i nie moze mieć znak I to znak zapłonu a nie GMP czy Dmp . Znaki sa blisko ale niemają pokrycia.

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 12 lut 2015, 13:39
autor: glina
I to znak zapłonu, a II to co ? Tak, żebym wiedział na przyszłość.

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 12 lut 2015, 14:03
autor: Pawlo
Z manuala do TT-RE wynika:
- "T" (wyglądające na "I"?) - Ignition Timing - znak do ustawiania zaworów
- "H" (wyglądające na "IT"?) - Ignition Timing Check - znak do sprawdzania ustawienia zapłonu lampą stroboskopową.
Tyle jest na temat znaków na kole :roll:

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 12 lut 2015, 16:32
autor: szpadyzor45
To na Waszym miejscu zrobił bym sobie samemu znak oznaczający gmp i święty spokój.

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 12 lut 2015, 17:53
autor: ArturS
Panowie, cały czas piszemy o synchronizacji rozrządu. Tutaj niema mowy o "jeden ząb w te czy we wte" :facepalm: Szukanie GMP sposobem na coś tam włożonego w otwór świecy sprawdza się przy regulacji zaworów, bo wtedy jest dość szerokie pole przesunięcia, w którym i tak nastawy się nie zmienią. Rozrząd musi być zgrany co do joty i dlatego są znaki na zębatkach i na dole znak na karterze. Wtedy niema mowy o pomyłce. Ale róbta co chceta.
Akurat mam cały silnik w częściach, to mogę przyłożyć wał, nałożyć magneto i zobaczyć w jaki znak pokaże się w okienku i czy w ogóle się pokaże :niewiem:

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 12 lut 2015, 18:00
autor: Pawlo
Jestem tego samego zdania co Artur. No i metoda prób i błędów wypada słabo w tym przypadku :mrgreen:

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 12 lut 2015, 18:02
autor: szpadyzor45
Nie zgadzam się - ustawianie wg zębatki rozrządu nie będzie dokładniejsze niż ustawianie na dużym kole magnesowym. Na większej średnicy jest większa dokładność - tego nie oszukasz. Jednak trzeba mieć idealnie zaznaczony punkt.

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 12 lut 2015, 18:10
autor: qpa
ale dywagacje, jest tłok w gmp to znaki równolegle do głowicy na kole i wsio

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 12 lut 2015, 19:32
autor: mlody
Mam silnik rozłożony to mogę sprawdzić jak ma być

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 12 lut 2015, 20:26
autor: glina
No gdyby komuś chciało się pofatygować to było by ekstra :) Chociaż pewnie te znaki u Ciebie w XT się mogą różnić, ale na przyszłość to może komuś pomóc.