Zanim całkiem padnie może trochę upłynąć. Odżałuj kasy, kup tarcze i wymień. Motocykl odżyje!Pawlo pisze: A na sprzęgło lachę kładę, raz się ślizga, raz jest normalnie. Skończy się w końcu to wymieniam tarcze na NHC i tyle. Tylko coś mu się niezbyt śpieszy i za cholerę nie chce paść
TT600S
-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: TT600S
---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: TT600S
Jeżdżę z tym na stałe, bo na upały mam ubiór bez kieszeni, a gdzieś trzeba chować jakieś maneleGacek pisze:to pudełko na siedzeniu to tak sobie leży czy jeździsz z tym na stałe ?

Mazi, no zapewne tak zrobię w końcu


- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: TT600S
W końcu sprzęgło wymienione. Wzbogaciłem się o dodatkową pokrywę, bo pękł wałek dekompresatora. Dlaczego to ni kuta nie mam pojęcia
Oczywiście sam wałek w serwisie 250 zeta, u handlarzyn 90, a cała pokrywa 120 złociszy - rachunek prosty
Teraz wrzucenie luzu na światłach to czysta przyjemność. Nawet przy wrzucaniu 1. biegu jest zwykłe "klik", a nie "jebut"
Jedyne do czego się mogę przyczepić to to, że np. przy szybkiej zmianie z 4 na 5 sprzęgło nie skleja od razu, ale i tak klei szybciej niż wcześniej. Generalnie jest git. Teraz pozostało mi powalczyć jeszcze trochę z uszczelnieniem połączeń chłodnicy, bo trochę się poci, no i ten fucken wahacz, aż boję się to rozbierać, ale już wyczaiłem gdzie jest największy luz, także zobaczymy co tam zastanę.
No i żeby nie było, że moto nie jeździ - takie tam foto z chatą w tle




No i żeby nie było, że moto nie jeździ - takie tam foto z chatą w tle


- terenowiecc
- Administrator
- Posty: 1734
- Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
- Motocykl: LC4
- Lokalizacja: LCH
Re: TT600S
Fajna ta TT'tka, podoba mi się strasznie
Zdrowe sprzęgło to podstawa, zobaczysz co się dzieje na mokrym asfalcie

Zdrowe sprzęgło to podstawa, zobaczysz co się dzieje na mokrym asfalcie

- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: TT600S
No nawet wygląda terazterenowiecc pisze:Fajna ta TT'tka, podoba mi się strasznie![]()
Zdrowe sprzęgło to podstawa, zobaczysz co się dzieje na mokrym asfalcie


Odnośnie sprzęgła, chyba się dotarło, bo klei już normalnie przy szybkiej zmianie biegów. Tylko coś laczek nie klei, bo miota na nim boki, zwłaszcza na pasach przy ruszaniu ze świateł, zamiast wyrwać do przodu

-
- Lubiący błoto
- Posty: 87
- Rejestracja: 23 lut 2013, 12:55
Re: TT600S
Zajebista:D Jakie masz koła i rozmiar opon>?
- ojek_87
- Lubiący błoto
- Posty: 28
- Rejestracja: 13 lut 2013, 10:15
- Motocykl: Yamaha TT600R
Re: TT600S
Super się prezentuje na SM! Gratki 

- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: TT600S
Koła 3,5 i 4,5 cala, opony 120/70 i 160/60. Po tylnej oponie przy skręcie w prawo szoruje łańcuchMAĆKO pisze:Jakie masz koła i rozmiar opon>?

-
- Lubiący błoto
- Posty: 87
- Rejestracja: 23 lut 2013, 12:55
Re: TT600S
To mi sie podoba:D Ja mam na tyle 150 i jest bez ocierania.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- ojek_87
- Lubiący błoto
- Posty: 28
- Rejestracja: 13 lut 2013, 10:15
- Motocykl: Yamaha TT600R
Re: TT600S
W swojej TTR'ce tez mam 160 i bez lipy...