Czym mam wygrzac ta farbe ? Opalarka np ?
Kurde troche cieżko ze zdjęciami bo ja nie robie tego projektu od początku. Większość jest na forum.
W skrocie: przespawany jest caly tylni trojkąt,rama zostala wypiaskowana i pomalowana, wstawione są owiewki z KTM SX 520, wyrzucony jest zbiornik olej z tyłu, został pospawany nowy zbiornik aluminiowy i umieszczony przed bakiem, zostala dodana chlodnica oleju, zostało przeplecione tylne kolo na piaste z tarcza, zostaly przyspawane mocowania na chlodnice i pompe hamulcowa, zostala wyrzucona prawie cala elektryka, zostanie tylko to zeby moc odpalic silnik i podlaczyc przednie swiatlo.
W silniku został zrobiony szlif cylindra, został kupiony i wrzucony nowy tłok, wymienilem zawory ssace bo byly krzywe, oczywisnie wczesniej dotarte zostaly te i wydechowe, przy okazji wymienione uczelniacze zaworowe, nowe uczelniki w calym silniku. Wyregulowalem luzy zaworowe. Ustawilem rozrzad. Potem silnik został wyczyszczony, zmatowiony, odtluszczony i pomalowany.
Zostało:
Zostało mi przerobic jeden przewod laczacy chlodnice z bakiem, kupic klamke do hamulca przedniego, klamke sprzegla, gripy, wydech, tylni zacisk. Pokleic na porzadnie air boxa i go pomalowac. Dorobic blache aluminiować oslaniajaca amortyzator i air boxa. Dokupic olej do silnika, plyn hamulcowy, filtr powietrza i oleju, swiece. Znalesc zaslepke obrotomierza do silnika.
Na dniach zajme się elektryka, i postaram sie odpalic silnik ale ciezko z kasa i nie mam zabardzo za co kupic oleju i filtra.
Dodatkowo chce zamontowac taki termometr oleju.
Zakres pracy od -30 do 150 *C
