TT600S

Pokaż innym swój motocykl!
ODPOWIEDZ
qpa
Po ośki w błocie
Posty: 888
Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31

Re: TT600S

Post autor: qpa »

zakładać kolce! :)
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600S

Post autor: Pawlo »

Zabrałem się za gaźnik w końcu i teraz potrzebuję pomocy, bo brak mi pomysłów. Zrobiłem mixa z zaworkiem iglicowym i gniazdem Tourmaxa, tak samo jak robił to ArturS. No i teraz nie mogę dojść do ładu z tym gaźnikiem. Po pierwsze wysokość pływaka do góry nogami w ogóle nie pokrywała się z poziomem paliwa, ale tu wystarczyło delikatnie rozciągnąć sprężynkę zaworka i jest wypas, pływak do góry nogami opiera się o zaworek. I teraz tak - pływak do góry nogami na 27 mm, poziom paliwa 5 mm poniżej krawędzi (wcześniej miałem 8 mm i było za ubogo). Śruba od ilości mieszanki na 3 obroty. Odpalam moto, pali bez problemu, ale kolektory na ssaniu oświetlają przednie koło :roll: Puszczam ssanie, na wolnych gaśnie od razu, jak trzymam gaz to chodzi nie równo i przerywa, przy puszczaniu gazu idą konkretne marchewy w komin. Kręcenie śrubą od mieszanki nie wiele zmienia. Nie wiem już co mu zrobić. Wychodzi na to, że dalej mu za mało paliwa czy się mylę? :niewiem:
Jeszcze jutro muszę luknąć na świecę, bo dzisiaj zwyczajnie już miałem dość ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Magic
Po kostki w błocie
Posty: 496
Rejestracja: 24 sty 2011, 13:24
Motocykl: XT 600 E 1998
Lokalizacja: Poznań/Turek

Re: TT600S

Post autor: Magic »

Jeżeli gaźnika jesteś na 100% pewien szukaj pozostałych przyczyn -> filtr powietrza -> świeca, a już w ostateczności zapłon. to jest dobry algorytm..
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600S

Post autor: Pawlo »

Magic, ja raczej jestem w 100% pewien, że winny jest gaźnik, bo moto przed wyjęciem gaźnika do regulacji śmigało, aż miło tylko świeca i zawory wskazywały na bardzo ubogą mieszankę. Dzisiaj doszedłem do momentu, aż poziom paliwa sięgnął krawędzi gaźnika. Poza tym, że przy mocnym odkręceniu szło trochę czarnego dymu, a obroty spadały powoli w towarzystwie marchew to było całkiem nieźle. Dzisiaj bym posiedział jeszcze z pół nocy w garażu, ale TT dała mi ostrego kopa i siedzę z usztywnioną nogą i zaciśniętymi zębami, a chodzenie to nie lada wyczyn :evil: Jak znajdę murzyna do kopania lub mnie puści to będę szedł w stronę ubogiej mieszanki, bo możliwe, że nie w tę stronę kręce :niewiem:
Obrazek
qpa
Po ośki w błocie
Posty: 888
Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31

Re: TT600S

Post autor: qpa »

Skoro Ci oddała to jakieś jaja z zapłonem, lub masa lewego powietrza.
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600S

Post autor: Pawlo »

Lisek mnie naprowadził trochę i moto hula. Wysokość pływaka do góry nogami 26mm, poziom paliwa 0mm poniżej krawędzi gaźnika ;) A śruba mieszanki wykręcona na 7 obrotów. Po jeździe próbnej wygląda, że wszystko jest jak trzeba. Na pewno jest delikatnie za bogato, ale to się obczai po świecy za jakiś czas. Szkoda tylko, że szlif był dzisiaj i plastiki dostały po dupie i ja też trochę oberwałem :cry: Ale co zrobić, koleina pociągnęła i poszło. Wrzucam koła SM, bo już mi się odechciało jazdy w terenie...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_P__I3UYuPc[/youtube]
Obrazek
Awatar użytkownika
Magic
Po kostki w błocie
Posty: 496
Rejestracja: 24 sty 2011, 13:24
Motocykl: XT 600 E 1998
Lokalizacja: Poznań/Turek

Re: TT600S

Post autor: Magic »

No no ładnie pociągnąłeś :biggrin:
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: TT600S

Post autor: Gacek »

Jak dla mnie z enduro na super moto to z deszczu pod rynnę olej plastiki ważne ze jesteś w kupie o ile jutro nie zacznie cię coś łupać w kościach :( .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
terenowiecc
Administrator
Posty: 1734
Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
Motocykl: LC4
Lokalizacja: LCH

Re: TT600S

Post autor: terenowiecc »

Dobrze, że sobie krzywdy nie zrobiłeś! Plastiki pospawasz i pomalujesz/wymienisz, olać to.

Odnośnie tego gaźnika to w końcu miał za ubogo czy za bogato w stosunku do tego co było na początku bo już sam nie wiem :lol:
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600S

Post autor: Pawlo »

Gacek, cały jestem, ale wyprostować się było ciężko - obity jak trzeba ;) A na czarnym to przynajmniej większa przyczepność :)
Mateusz, gaźnik miał cały czas za ubogo, jak doszedłem z poziomem paliwa do krawędzi gaźnika stwierdziłem, że nie tędy droga i zacząłem się bawić tą śrubą od ilości mieszanki na wolnych. Tak jak napisałem, dopiero przy 7 obrotach coś pozytywnego się zaczęło dziać (fabrycznie 2 i 3/4 obrotu). Obecnie wydaje mi się, że jest delikatnie za dużo paliwa, bo czasem puści naprawdę lekkiego ciemnego dymka przy szybkim odkręceniu do końca. Generalnie nie martwi mnie to, nawet wolę mieć bogatą mieszankę niż ubogą - mniejsze konsekwencje, no i temperatura oleju zdecydowanie spadła, ale to obczaję dokładniej w lecie :)
Obrazek
ODPOWIEDZ