Strona 15 z 17
Re: TTR600 Kubas
: 02 sie 2015, 18:38
autor: Gacek
Jeżeli można zapytać na jakiej oliwie moto jeździło ?
Re: TTR600 Kubas
: 02 sie 2015, 19:10
autor: kubas9311
Początkowo castrol Power 4t 10w40, a od wymiany motul 5100 15w50. Szybkie pytanie gwint na magnecie jest prawy czy Lewy?ok, gwint jest prawy, puścilo:-) jutro próbuje ściągnąć to cholerstwo:-D
Re: TTR600 Kubas
: 02 sie 2015, 20:36
autor: Gacek
Zrobiłeś bardzo wyraźne zdjęcia w linku - ja nie mam obecnie punktu odniesienia ale wygląd miejsc w których krzywki wałka rozrządu współpracują z wodzikami oraz główka korby nasunęły mi poprzednie pytanie

na ile mam jakieś doświadczenie w tym typie , klimatach panujących wszystko wizualnie wskazuje ze w twojej ttr olej gdzieś kiedyś tracił się tzw "film'" olejowy lub napływ oleju był zbyt niski aby go utrzymać .
Nie mam zamiaru dokazywać jakichś swoich(pewnie dla nie których czytających )chorych racji ale jakoś z autopsji i własnych odczuć w naszych polskich warunkach klimatycznych do singla chłodzonego powietrzem nie przekonuje mnie oliwa o początkowej wartości 10 (pomijając aspekt ze ktoś upala w syberyjskich klimatach ):roll: .
Zastanawia mnie jednak to ze nie zauważam na elementach twojego silnika złogów wypalonej oliwy (takich nagarów z przepalonej oliwy osadzających się często na aluminiowych elementach w postaci czarnych nalotów )

.Moze jest tak ze rzadsza oliwa ma tendencję do mniejszego osadzania na wewn.el silnika :roll:nie mam w tej kwestii doświadczenia bo od niedawna dopiero zalewam 15 / 50 półsyntetyk ale tylko w z tego powodu ze chcę myślę ze wyczyścimi to silnik , po remoncie chciał bym suwać na full syntetyku - skrzynia biegów mi zbyt często pada i mimo częstych zmian oliwy upatruję się w tym winy

Re: TTR600 Kubas
: 11 wrz 2015, 20:53
autor: kubas9311
Witam, po ponad miesiącu oczekiwania na zrobienie głowicy i szlifu w pewnym zakładzie w końcu dziś udało mi się odpalić moto. Zrobiłem lekki porting głowicy, wpadł tłok wossnera. Okazało się że jeden z zaworów jest skrzywiony, to było (chyba) powodem stuków bo teraz silnik pracuje bardzo cichutko:D Silnik wyglądał na nierozbierany, więc nie ma pojęcia jak mogło dojść do skrzywienia zaworu... Teraz pytanko, odpaliłem moto i po chwili zauważyłem, że kolanka zrobiły się czerwony. Gaźnik nietykany, co jest powodem tego objawu? Wystarczy skręcić lub wykręcić śrubkę mieszanki, czy muszę przełożyć iglicę ?
Re: TTR600 Kubas
: 11 wrz 2015, 23:03
autor: qpa
wlot w króćcu zaślepiony?
Re: TTR600 Kubas
: 12 wrz 2015, 04:38
autor: kubas9311
Tak
Re: TTR600 Kubas
: 12 wrz 2015, 08:46
autor: mlody
Jak luzy zaworowe?
Re: TTR600 Kubas
: 12 wrz 2015, 09:10
autor: Gacek
kubas9311 pisze:Witam, po ponad miesiącu oczekiwania na zrobienie głowicy i szlifu w pewnym zakładzie w końcu dziś udało mi się odpalić moto. Zrobiłem lekki porting głowicy, wpadł tłok wossnera. Okazało się że jeden z zaworów jest skrzywiony, to było (chyba) powodem stuków bo teraz silnik pracuje bardzo cichutko:D Silnik wyglądał na nierozbierany, więc nie ma pojęcia jak mogło dojść do skrzywienia zaworu... Teraz pytanko, odpaliłem moto i po chwili zauważyłem, że kolanka zrobiły się czerwony. Gaźnik nietykany, co jest powodem tego objawu? Wystarczy skręcić lub wykręcić śrubkę mieszanki, czy muszę przełożyć iglicę ?
U mnie wydech z ttr tez mocno się grzeje - w kolektorze z xt miałem zeszlifowane kryzy na wlotach (wiec więcej temperatury szło w wydech - albo zostawało na zaworach

) zanim zaczął bym coś regulować z gaźnikiem obadał bym kolor świecy .
Re: TTR600 Kubas
: 13 wrz 2015, 08:40
autor: kubas9311
Problem rozwiązany, wykrecilem śrubę od mieszanki 3 obr i kolanka przestały robić się czerwone:-)
Re: TTR600 Kubas
: 13 wrz 2015, 10:59
autor: Michaels19
ze tak zapytam czy wykręcałeś jakiś mały śrubokręt?? bo dojście jak gaznik na moto jest bardzo kiepskie