XT 600 Z 3AJ

Pokaż innym swój motocykl!
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: XT 600 Z 3AJ

Post autor: ArturS »

Na tył również CST C755. Ale mam mieszane uczucia, czy wytrzyma to co mitas E09 :?
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: XT 600 Z 3AJ

Post autor: ArturS »

Pawlo pisze:Oj, to coś słabiutko to koło zaplecione jak takie grube szprychy pękają :roll:
Koło odesłałem w piątek, p.Król przed chwilą dzwonił - gdzieś co najmniej dwa razy ostro przysoliłem, bo aż felgę lekko zgięło :shock: Nie przyglądałem się, ale nie będę się bronił, że było inaczej - załadowane moto, upuszczone powietrze, do tego spora prędkość w turystycznych przelotach i czasami się trafi znienacka nie na to co trzeba. Jakby przy okazji poszła opona, to bym pamiętał, a tak to tylko zgrzyt zębów i dzida dalej :roll: Koło już naprawione, jutro będzie u mnie + 4 zapasowe szprychy z nyplami. Pytam "Ile?", słyszę "W ramach gwarancji" :browar: Porządna firma :biker:
mazi
Administrator
Posty: 1009
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: XT 600 Z 3AJ

Post autor: mazi »

ArturS pisze:
Pawlo pisze:Oj, to coś słabiutko to koło zaplecione jak takie grube szprychy pękają :roll:
Koło odesłałem w piątek, p.Król przed chwilą dzwonił - gdzieś co najmniej dwa razy ostro przysoliłem, bo aż felgę lekko zgięło :shock: Nie przyglądałem się, ale nie będę się bronił, że było inaczej - załadowane moto, upuszczone powietrze, do tego spora prędkość w turystycznych przelotach i czasami się trafi znienacka nie na to co trzeba. Jakby przy okazji poszła opona, to bym pamiętał, a tak to tylko zgrzyt zębów i dzida dalej :roll: Koło już naprawione, jutro będzie u mnie + 4 zapasowe szprychy z nyplami. Pytam "Ile?", słyszę "W ramach gwarancji" :browar: Porządna firma :biker:

Dobre podejście, warto polecić takiego człowieka. Mamy gdzieś topic w stylu "Warsztaty polecane"? :D
---
Pozdrawiam
mazi
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: XT 600 Z 3AJ

Post autor: Pawlo »

Heh, są dwie opcje: albo zarypałeś gdzieś (będzie ślad nawet jak koło wróci do Ciebie), albo było za słabo zaplecione :) Dobrze naciągnięte koło jest lepszą konstrukcją niż odlew, no chyba, że obręcz jest z plasteliny ;) Jak już jesteśmy w temacie - sąsiad, który od lat zaplata koła i zwożą mu już fele z całej PL od MX po Harleye nakreślił mi o co tak naprawdę chodzi w centrowaniu. Powiem szczerze, że kilka faktów odnośnie np. tolerancji bicia itp. mnie zadziwiło - nie będę pisał teraz jakie to są wartości, bo zwyczajnie nie pamiętam, ale wiem, że producent dopuszcza spore odchyłki od nominału, jednocześnie pozdrawiam tych co wyrzucają całkiem dobre obręcze, bo fachowiec w rowerowym tak powiedział :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: XT 600 Z 3AJ

Post autor: ArturS »

Poskładałem wczoraj babcię do kupy, chce palić, a tu lipa :? Wyciągam świecę, a ta cała w oleju :evil: Wlało się tam całkiem sporo, jak walczyłem z rozrządem (świeca była wykręcona) :x Ale nic, czyszczę świecę, sprawdzam czy jest iskra i ch...j wielki :panika: No to nowa świeca, irydowa - iskra jest ale słaba, że trzeba światło zgasić :? Zakładam komplet (cewka, przewód, fajka) z 3TB i bez zmian. Mam więc dzisiaj wieczór z elektryką, tylko podepnę wszystko do akumulatora samochodowego, żeby nie dodatkowo nie narobić sobie kosztów. W najgorszym przypadku przerzucę wszystko z 3TB. Na razie znalazłem jeden uwalony przewód.

Czy ktoś rozkminiał temat jak to wszystko działa? Motocykl potrafi wystartować z kickstartera bez wspomagania akumulatorem - jakie więc napięcie jest wystarczające do uruchomienia silnika/naładowania cewki? Czujnik położenia wału działa na zasadzie zmiany oporności, czy jak? Niemieckojęzyczna serwisówka mnie dobija :evil:
Awatar użytkownika
Wiki
Po kostki w błocie
Posty: 103
Rejestracja: 23 maja 2012, 16:18
Motocykl: xt 600 3tb 91' Sm
gsx-R 750 93' Sf

Re: XT 600 Z 3AJ

Post autor: Wiki »

jakiś czas temu miałem popalone cewki od ładowania - motor chodził idealnie (znaczy na kopka palił) lecz na włączonych światłach parę minut i padał aku.
Tak bez aku można palić bez problemowo. A co do reszty nie orientuje się w sprawach technicznych :niewiem:
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: XT 600 Z 3AJ

Post autor: Gacek »

mazi pisze:
ArturS pisze:
Pawlo pisze:Oj, to coś słabiutko to koło zaplecione jak takie grube szprychy pękają :roll:
Koło odesłałem w piątek, p.Król przed chwilą dzwonił - gdzieś co najmniej dwa razy ostro przysoliłem, bo aż felgę lekko zgięło :shock: Nie przyglądałem się, ale nie będę się bronił, że było inaczej - załadowane moto, upuszczone powietrze, do tego spora prędkość w turystycznych przelotach i czasami się trafi znienacka nie na to co trzeba. Jakby przy okazji poszła opona, to bym pamiętał, a tak to tylko zgrzyt zębów i dzida dalej :roll: Koło już naprawione, jutro będzie u mnie + 4 zapasowe szprychy z nyplami. Pytam "Ile?", słyszę "W ramach gwarancji" :browar: Porządna firma :biker:

Dobre podejście, warto polecić takiego człowieka. Mamy gdzieś topic w stylu "Warsztaty polecane"? :D

Moim zdaniem żaden warsztat nie jest w stanie po zapleceniu koła wysyłkowo zagwarantować jego dalszej bezawaryjnej eksploatacji - sprawa jest banalna szprychy w kole należy po jakimś czasie poodciągać czy to zrobi fabryka czy inny fachman to normalna kolej rzeczy .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: XT 600 Z 3AJ

Post autor: ArturS »

Ja niestety tego nie robiłem, zapewne nie robi tego też 99% pozostałych użytkowników :lol: Ale zawsze przy zmianie gumy sprawdzałem, czy któraś szprycha nie "dzwoni".
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: XT 600 Z 3AJ

Post autor: ArturS »

Właśnie wróciłem z lotniska. Trochę się ogarnę i biorę się za pisanie fotorelacji i zlepiania filmów. Poczciwa tenerka jako jedyna nie miała absolutnie żadnych problemów. Jedynie trochę podkręciłem mieszankę, bo w PL nie zdążyłem doszlifować ustawień. Na razie na zachętę kilka zdjęć :tenere:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Pawlicho
Czyścioch
Posty: 18
Rejestracja: 31 gru 2012, 10:48
Motocykl: r 1100 gs & xt 600 z 3aj

Re: XT 600 Z 3AJ

Post autor: Pawlicho »

No pięknie :) , czekam na pełną relację.
ODPOWIEDZ