Gacek pisze:
Na marginesie ciekawi mnie wiec zapytam Polisporty które miałeś wczesniej nie wyrabiały ? czy te nowe z alu rdzeniem to inwestycja w zabezpieczenie nowej zapewne tez nienajtanszej kiery ?

.
Osobiscie cenie sobie praktyczne zastosowania nie koniecznie akcesoryjne

.
Jak by to było mocowane do pólek a nie kiery miało by to sens dla mnie (ale to moje zdanie ) na ile przerobiłem porządna kiera sporo wytrzyma gorzej z jej mocowaniem tzw riserami tu lubi się pogiąć

.
Szkoda ze nie jest to mocowane do pólek .
Mozna by wtedy niezłe "kopyrtki " zaliczać klocem bez obaw ze odpadnie kiera

.
Stare handbary to acerbisy, kierownica jaką założyłem to renthal twinwall rc high to fatbar, 28,6cm stąd też stare handbary na nią nie pasowały, więc trzeba było kupić nowe stąd decyzja na cycra probend, mocowanie w niektórych kierownicach styka się z wieżyczkami, zależy wszystko od szerokości kierownicy, moja akurat jest najszersza i najwyższa jaką można było dostać z renthala stąd też jest delikatna szpara między mocowaniami. Zestaw powinien sporo wytrzymać w dodatku to stop aluminium lotniczego zarówno kierownica jak i handbary.
Handbary trzyma w sumie 10 śrub (5 na stronie), więc wszystko jest stabilne po porządnym dokręceniu.
Wracając do starych handbarów to podczas gleby handbar się przemieszczał do góry bądź na dół, zależnie od upadku, więc nie były one skuteczne, w sumie czego się spodziewać od plastiku
Raz w sumie miałem sytuacje, że popuściła śruba od mocowania kierownicy, ale to w poprzednim 3tb. Takto zawsze jedyne co się gnie to najsłabsze ogniwo, czyli kierownica, wieżyczki. Po ostatniej glebie jaką zaliczyłem przy 80 to strzała dostała właśnie kierownica i to dosyć sporo jak przykładałem do prostej powierzchni

i przestawiło się wszystko na półkach, wieżyczki wytrzymały i są proste cały czas, nie były już oryginalne bo oryginał dawno skrzywiony tylko założone od ktm. Oryginalne rozwiązania to po prostu marchew
