Strona 11 z 31

Re: TT600S

: 01 wrz 2012, 05:47
autor: ralf
wyglada bombowo! załuje,ze sprzedalem WR a nie zrobilem super moto :cry: koles zbudowal SM z xr 650r i tez mowi,ze to inny motocykl. hm.. moze TTR zrobic :niewiem: ... ale wtedy przydalo by sie pare konikow :bananaevil:

Re: TT600S

: 08 wrz 2012, 18:19
autor: Pawlo
Jeszcze polatałaby, ale wypadało wymienić :lol:
Obrazek

Tutaj chyba mała przygoda była, bo karter jakiś styrany :niewiem:
Obrazek

No i standard, czyli przyszło mi wyrzeźbić podkładkę pod nakrętkę ;)
Obrazek

Re: TT600S

: 08 wrz 2012, 19:08
autor: terenowiecc
Pawlo pisze:Jeszcze polatałaby, ale wypadało wymienić :lol:
Z pewnością :lol:

Karter dostał łańcuchem pewnie, u mnie tak samo jest załatwiony. Mam zamiar zrobić jakieś wypełnienie tam, już nawet pewien pomysł mam.
Podkładka profi :mrgreen: ja zrobiłem ze starej podkładki do WSK, również pięknie wyszło :lol:

Re: TT600S

: 08 wrz 2012, 19:54
autor: Pawlo
No właśnie, wydaje mi się, że łańcuch się zawinął, bo teraz wyszło po wymianie zębatek przód i tył, że mam nowy łańcuch - naciąg 2,5 na zębatkach 16/45 ;) Albo ktoś wymienił sam łańcuch, albo go skracał :roll:

Re: TT600S

: 08 wrz 2012, 20:01
autor: terenowiecc
Ile zębów na tył dałeś?
Przód 16 to sporo :) Ile nawinąłeś km od zakupu? Może ktoś skracał łańcuch ale to by było widać po rolkach, że ma milion km najechane.
Szkoda zębatek na zużyty łańcuch.

Re: TT600S

: 08 wrz 2012, 20:25
autor: Pawlo
6kkm prawie będzie. Właśnie łańcuch wygląda całkiem rześko. Teraz mam przód 16 i tył 45. Wcześniej na 15 i 45 przy 17calowej feldze max. było 110 km/h.

Re: TT600S

: 08 wrz 2012, 20:29
autor: terenowiecc
Pawlo pisze:6kkm prawie będzie. Właśnie łańcuch wygląda całkiem rześko. Teraz mam przód 16 i tył 45. Wcześniej na 15 i 45 przy 17calowej feldze max. było 110 km/h.
Chyba sobie zapodam 15/45 przy zmianie napędu właśnie. Tylko nie wiem czy nie będzie za krótko, muszę to przemyśleć.
Miałem 14/39 i było nie najgorzej. Na 15/39 za długa jedynka i kręcić trzeba było mocno żeby na wyższych biegach odpychał się jakoś.
Na 14/39 znowu na piątce przy 90kmph miał za mało obrotów trochę i myślę, że 15/45 byłoby ok.
Do tych małych kółek trzeba było zapodać 15/39, szybciej by się kręciły :mrgreen:

Re: TT600S

: 09 wrz 2012, 12:15
autor: Magic
Pawlo pisze:Jeszcze polatałaby, ale wypadało wymienić :lol:
Obrazek
Przecież jeszcze jest pełnowartościowa zębatka. Sprzedaj ją albo zachowaj na czarną godzinę :lol: :D

Re: TT600S

: 18 wrz 2012, 16:58
autor: Pawlo
Problem jest następujący, słyszę gdzieś luz w tylnej zawieszce, stuka nawet jak się naciska na tył moto w miejscu. Wstępnie udało się ustalić, że to chyba dolne mocowanie amora. Ogólnie ciężko stwierdzić gdzie to stuka. Zapewne po odkręceniu amora wyszło by dokładnie, a przy tym jeszcze kilka innych luzów ;) Tylko pytanie, co tam siedzi, jakieś łożyska czy zwykłe tuleje gumowo-metalowe? Jak ktoś przerabiał temat, niech podpowie.
Schematy zawiechy:
http://img.partscat.ru/new/power/L/ee/e ... eb9b00.png
http://img.partscat.ru/new/power/L/e7/e ... d04123.png

Re: TT600S

: 18 wrz 2012, 17:37
autor: terenowiecc
Pawlo zrzuć wahacz i wtedy zobaczysz na której tulejce jest luz. W inny sposób tego nie wyczujesz bo tam jest kilka miejsc gdzie tulejka mogła się wytrzeć, zrobiło się troszkę luzu i stuka.
Dolne mocowanie wahacza moim zdaniem mało prawdopodobne żeby się wytarło co oczywiście nie oznacza, że jest to niemożliwe. najprędzej to któraś z 2 (jeżeli dobrze widzę na schemacie to są dwie) dolnych tulejek - tam najprędzej jest luz, w XT najbardziej wyciera się tulejka na łączeniu kiwaczki z takimi małymi widełkami mocującymi tą kiwaczkę do dołu ramy.
Inżynierowie trochę nie dopracowali tego elementu w starych XT stosując tulejki.
W 3TB były już łożyska igiełkowe ale niestety kiwaczka jest niesymetryczna i nie pasuje do starszych modeli przez co trzeba się bawić z tulejkami. Jeżeli są regularnie smarowane to nie ma większych problemów ale chwila niedbałości, trochę piasku i jest problem
Nie wiem jak w TT, patrząc po schemacie to łożysk raczej tam nie ma choć z drugiej strony trochę mi nie pasuje żeby to na tulejkach zrobili w tym motocyklu :niewiem: