Strona 11 z 14
Re: Trans.... adwenczer!
: 10 cze 2013, 05:59
autor: ArturS
Przypomnij, co z tyłu siedzi? Oryginał trampkowski, czy coś innego?
Re: Trans.... adwenczer!
: 10 cze 2013, 06:05
autor: mazi
ArturS pisze:Przypomnij, co z tyłu siedzi? Oryginał trampkowski, czy coś innego?
Z tyłu przedłużany oryginał z transa. Muszę jeszcze maksymalnie skręcić sprężynę.
Kolega od transa coś wykminił z tylną sprężyną?
Re: Trans.... adwenczer!
: 10 cze 2013, 07:36
autor: kulka
napisales ze motocykl ma nadwage
moj ma 230 z paliwem na rezerwie a prowadzi sie zayebiscie

Re: Trans.... adwenczer!
: 10 cze 2013, 07:44
autor: ArturS
mazi pisze:ArturS pisze:Przypomnij, co z tyłu siedzi? Oryginał trampkowski, czy coś innego?
Z tyłu przedłużany oryginał z transa. Muszę jeszcze maksymalnie skręcić sprężynę.
Kolega od transa coś wykminił z tylną sprężyną?
Nic nie wymyślił. Sprężyna od transa jest najmocniejszą, jaka jest dostępna. Afra ma dużo słabszą. Niedawno Kamil zakupił dwie PD06 na części i w jednym siedział full regulowany Wilbers

więc sprawa sama się rozwiązała.
Re: Trans.... adwenczer!
: 10 cze 2013, 09:46
autor: mazi
kulka pisze:napisales ze motocykl ma nadwage
moj ma 230 z paliwem na rezerwie a prowadzi sie zayebiscie

Prowadzenie to co innego.
Po polnych dziurawych drogach leciałem ponad 100km/h i zawieszenie dawało radę.
Gorzej gdy trzeba powalczyć w trudniejszym terenie.
Siedzenie jest wysoko, łatwo uwalić się... ;/
Re: Trans.... adwenczer!
: 25 cze 2013, 05:57
autor: mazi
Fotka:

Bogaty zestaw wskaźników:
Jeździ fajnie

Re: Trans.... adwenczer!
: 01 wrz 2013, 12:28
autor: mazi
Przednia e09 po 1600km...

Re: Trans.... adwenczer!
: 01 wrz 2013, 13:44
autor: Gacek
Widać ze przedni hampel działa skutecznie

.
Re: Trans.... adwenczer!
: 01 wrz 2013, 13:48
autor: mazi
Gacek pisze:Widać ze przedni hampel działa skutecznie

.
Tak, momentami aż za bardzo.
Dodam, ze te 1600km to pół na pół asfaltem i offem...
Re: Trans.... adwenczer!
: 01 wrz 2013, 14:47
autor: ArturS
Taki urok kostek

Pozostaje trochę mocniej pomagać sobie tyłem, a najlepiej nie hamować
