Wysokie spalanie
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 127
- Rejestracja: 10 lut 2011, 08:18
- Motocykl: yamaha tt 600e
xtz660 - Lokalizacja: DKA
Re: Wysokie spalanie
a jeszcze opcja może być filtra powietrza zajechanego w sumie tam gąbka jest, ja wczoraj to myłem i na nowo olejem nawilżałem do tego i różnych rzeczy można się dowiedzieć gdzie motor jeździł i po wyczyszczeniu trochę lepiej chodzi oddycha pełnymi płucami teraz lepiej na gaz reaguje ale w spalaniu różnicy nie bedzie za wielkiej ale zawsze coś.
romet 6szt. > simson s-50 > etz 150 > jawa 350ts >jawa 350 > etz 250 > 2x etz 251 > dr600 > xtz 660 > bandit 1200S > dr 650r > tt 600e, xtz660
- damiannn123
- Lubiący błoto
- Posty: 34
- Rejestracja: 21 paź 2010, 18:57
- Motocykl: TT 600s
- Lokalizacja: Włocławek
Re: Wysokie spalanie
moja tak samo teraz na 100 km spaliła prawie 10 nie wiem czemu aż tyle tylko fakt jeździłem bardziej ostro
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 127
- Rejestracja: 10 lut 2011, 08:18
- Motocykl: yamaha tt 600e
xtz660 - Lokalizacja: DKA
Re: Wysokie spalanie
jazda enduro u mnie to max 6 a w terenie ok 7.5 to mi się wydaje że nie jest źle na baku 180km w terenie po błocie itp i nawet 5 nie było gdzie zarzucić
romet 6szt. > simson s-50 > etz 150 > jawa 350ts >jawa 350 > etz 250 > 2x etz 251 > dr600 > xtz 660 > bandit 1200S > dr 650r > tt 600e, xtz660
- damiannn123
- Lubiący błoto
- Posty: 34
- Rejestracja: 21 paź 2010, 18:57
- Motocykl: TT 600s
- Lokalizacja: Włocławek
Re: Wysokie spalanie
a powiecie mi jak dokładnie ustawić te gaźniki? jak z regulacją powietrza itd
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 127
- Rejestracja: 10 lut 2011, 08:18
- Motocykl: yamaha tt 600e
xtz660 - Lokalizacja: DKA
Re: Wysokie spalanie
ja mam stałe ustawienie 2.5 obr wykręcić od powietrza to od spodu i u mnie to się sprawdza chodzi najlepiej bo już tym manewrowałem tam pod spodem ciężko trochę z rozruchem a z synchronizacją pisałem wcześniej jak to zrobić aha i iglice na środek daj albo niżej ząbek ale to już wg swojego uznania jak jeździć będziesz
romet 6szt. > simson s-50 > etz 150 > jawa 350ts >jawa 350 > etz 250 > 2x etz 251 > dr600 > xtz 660 > bandit 1200S > dr 650r > tt 600e, xtz660
- damiannn123
- Lubiący błoto
- Posty: 34
- Rejestracja: 21 paź 2010, 18:57
- Motocykl: TT 600s
- Lokalizacja: Włocławek
Re: Wysokie spalanie
czyli w którym momencie ma się otwierać przepustnica w tym 2 gaźniku bo jakoś nie kapuje tamtego postu
- daszek
- Lubiący błoto
- Posty: 43
- Rejestracja: 22 kwie 2011, 14:32
- Motocykl: Yamaha TT600S
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Wysokie spalanie
Przy okazji zmiany oleju postanowiłem pomalować zbiorniczek bo przyrdzewiał i dobrałem się do gaźników okazało się że tak jak napisał maciek_tt6 i Gacek otwierała się równo to postanowiłem śrubkę odkręcić żeby dopiero w połowie się otwierała
to dobry pomysł na zmniejszenie spalania 


"nie ma boga jest motór, motór nasz pan i władca"
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: Wysokie spalanie
Tak, bardzo dobry. Właśnie po to zostało to wymyślone, w celu zmniejszenia spalania. Teraz powinieneś poczuć kiedy będzie się otwierał drugi gaźnik, moto wtedy zaczyna bardziej ochoczo ciągnąć do przodu 

-
- Po kostki w błocie
- Posty: 127
- Rejestracja: 10 lut 2011, 08:18
- Motocykl: yamaha tt 600e
xtz660 - Lokalizacja: DKA
Re: Wysokie spalanie
na logikę. przepustnica 1 gaźnika ma się unieść 6mm tylko że wkręt od obrotów wolnych musisz wykręcić całkiem żeby na dół spadła do zera a później 6mm do góry i w tym momencie co będzie 1 przepustnica ma się zacząć unosić druga i taka jest tego regulacja cała, małe odchyłki możesz mieć nic się nie stanie
romet 6szt. > simson s-50 > etz 150 > jawa 350ts >jawa 350 > etz 250 > 2x etz 251 > dr600 > xtz 660 > bandit 1200S > dr 650r > tt 600e, xtz660
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: Wysokie spalanie
- z mojego doświadczenia o ile dobrze zrozumiałem ten tekst to z deka inaczej to wygląda.Bo z niestety opuszczoną przepustnicą do końca xt raczej nie ma prawa pracować .Pawlo zamieścił przekrój pracy dyszy gaźnika gdzie jasno było nakreślone co w jakim położeniu za co odpowiada .maciek_tt6 pisze:na logikę. przepustnica 1 gaźnika ma się unieść 6mm tylko że wkręt od obrotów wolnych musisz wykręcić całkiem żeby na dół spadła do zera a później 6mm do góry i w tym momencie co będzie 1 przepustnica ma się zacząć unosić druga i taka jest tego regulacja cała, małe odchyłki możesz mieć nic się nie stanie
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.