Strona 2 z 2

Re: POTRZEBUJĘ INFORMACJI

: 10 kwie 2011, 01:45
autor: Gacek
Pamiętam ze jakieś 3 lata temu jak jeszcze istniało stare forum odwiedziłem tą niemiecką stronke ( nie dysponowałem wtedy niestety przegladarką która tłumaczy tekst wiec mogłem sobie tylko obrazki poogladac :P ) ale dzisiaj uzbrojony w taki sprzęt jestem pod wrażeniem 8-) ilości materiału który się tam znajduje.Najbardziej mnie ucieszyło ze odnalazłem tam duża ilosć przeróbek które intuicyjnie odczuwałem ze są spaprane z deka w orginałach 8-) .Co do pomiaru cisnienia mam mały zonk :o ( powiercic sróbke fi 5 wiertłem 2,5 mm mała masakra , poczekam do poniedziałku nie mam narzynki na 5 mm przegwintuje jakis kawałek starego przewodu olejowego i powinno sie udać .Drugi obieg to chyba tylko manometr podpiety pod układ z jakimś zaworem bo nie widzę tech mozliwosci wyciagania weza na 15 m w pionie :lol: .
Trampek wielkie dzięki ;)
szczególnie za ten link polecam wszystkim , ciekawa strona pełno ciekawych sprawdzonych patentów .
Mam takie pytanie jeszcze - czy ktoś ma lub spotkał się w swoim xt taką końcówkę na dolny wąż wychodzący z airboksa ? Pamiętam ze kiedyś coś takiego miałem u siebie był to jakby rodzaj zaworu który działał w jedna stronę .

Re: POTRZEBUJĘ INFORMACJI

: 14 kwie 2011, 11:46
autor: Gacek
Własnie wróciłem z garażu :( próba pomiaru spełzłą na niczym - nie wiem co jest przyczyną czy nieodpowiednio rozgrzałem moto czy obroty mam za duze ale 3 m rórka wmontowana do otworu w dekielku zapełniała się na pełne wyciągniecie reki w górę i wędrowało dalej .Zalezy mi na tym aby zmierzyć to na oliwie którą teraz mam i ponownie powtórzyć już na nowym syntetycznym aby mieć jakiś wykłądnik . O drugim obiegu mogę zapomnieć jak na razie - pewne jest ze odbył bym kompiel olejową :lol:.Chyba nie pozostaje nic innego jak manometr bo z tej metody nie będę w stanie wyciągnąć racjonalnych wartości.Ma ktos może sposób na ustalenie obrotów ? w wersji bez obrotomierza czy na przykład jakis obrotomierz podpiety na cewke bedzie adekwatny ?do takiego pomiaru ?

Re: POTRZEBUJĘ INFORMACJI

: 14 kwie 2011, 12:28
autor: Pawlo
Gacek, może ustaw obroty tak, żeby ledwo co pyrkał i zobacz co się będzie wtedy działo. Może masz po prostu takie ciśnienie, że rurki brak? :mrgreen:

Re: POTRZEBUJĘ INFORMACJI

: 14 kwie 2011, 14:42
autor: Gacek
Wydaje mi sie ze miałem za krótka rurkę bo zbiornik oliwy mam w ramie wiec myślę ze od ten poziom wypadało by wsiąść jako bazę do pomiaru a nie poziom filtra oleju . Podepnę manometr tylko muszę adapter jakiś zorganizować sobie do tego.

Re: POTRZEBUJĘ INFORMACJI

: 26 mar 2012, 07:27
autor: Gacek
Ponownie staje przed dylematem jak postąpić z malowaniem - mianowicie dorabiam sobie takie pierdoły z żywicy poliestrowej i trzeba to jakoś opaprac aby jakoś tam wyglądało ale bez szaleństw .
I mam problem jak postąpić . Wydarłem oryginalne plastiki ale niestety yamaha jest mocno pochlastana i w rysach nadal zalegają resztki farby .http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... 25517.jpg/ co z tym zrobić ? :mrgreen: Druga sprawa to primer podkład do plastików (który zakupiłem już jakiś czas temu jest bezbarwny :oops:
Pierwotnie pomyślałem ze zrobię to podkładem potem pod szpachluję nierówności które się ukażą poprawie podkładem zmatuję i prysnę jakimś sprayem , ale na tym bezbarwnym to ja zupełnie nic nie widzę , całość jest po prostu do .... :klnie: co z tym zrobić ?
Pryskac to podkładem a potem dalej bazą i szlifować czy może w którymś momencie poszpachlowac ?
Pawlo mi opisał całą procedurę ale czy resztki tej farby podkładu które zostały mnie zastanawiają bo jak je zacznę usuwać to jest opcja ze zetre do cna elementy i tak już mech taki się robi przy szlifowaniu :mrgreen: .