Strona 2 z 4

Re: Oznaczenie "3TB"

: 10 mar 2010, 09:10
autor: sadek
dzekson pisze:Faktycznie fajne zestawienie odmian XT600 z opisem i parametrami. Jednak dotyczą one rynku niemieckiego!!!
Czy tylko niemieckiego ? nie wiem. Na podstawie nr ramy możemy określić na jaki rynek był produkowany motocykl w załączniku kolejne zestawienie (znalezione na niemieckich forach), z nr ramy, modelem i krajem pochodzenia. Może komuś się przyda. Plik xls skompresowany zipem.

Re: Oznaczenie "3TB"

: 14 mar 2010, 09:13
autor: Mariusz KRK
[quote="dzekson"]No pięknie ładnie, ale temat poświecony jest różnicom wersji XT600, a więc pojemność 500ccm nie da się tu nijak
dostawić, mimo że też wariant 3TB. W ten sposób możemy dołączyć i XT350 i dalej dywagowac, a to jest bez sensu,,,

NIe jest bez sensu ponieważ, mógłbyś na rocznik 1998 zrobić wielkie oczy, jak w papierach stałoby np. rok produkcji 1998, XT, 3TB a tu 499cm pojemności.

Nie za bardzo kumam Twoje info, że niby co: w Austrii są 499ccm ale czy oryginalnośc dotyczy, że są one tez 3TB czy
może, że mają moc 20kW, a gdzieś indziej np. 25kW?

Oryginalność dotyczy właśnie 3TB, które w Owener's Manual są niemal identyczne i myślę, że jakbyś stanął obok takiej wersji to byś nie miał o tym pojęcia.

Wiesz, odmian różniących się detalami było całe multum w zależności od kraju przeznaczenia

Dlatego do tytułu 3TB dopisałem co wiedziałem..no chyba, że popełniłem faux pas i trzeba spadać lub pisać wyłącznie o 595 cm3

Re: Oznaczenie "3TB"

: 15 mar 2010, 22:57
autor: dzekson
No rozumiem to porównanie, sam mam instrukcję obsługi do XT600, gdzie na stronie tytułowej jest dopisane, że dotyczy także wersji XT500. I różnic prawie nie ma, specyfikacją parametrów się odróżniają i tyle to racja.
Ale pytającemu chodziło w domysle (tak ja to zrozumiałem) o porównanie innych odmian XT o pojemności 600ccm z tą najbardziej popularną czyli 3TB, bo to wtedy ma sens,,,
Faux pas nie było, info przydatne dla szukajacych kupna XTka aby byli czujni na termin 3TB bo mogłoby nastąpić zdziwienie
pojemnością :o

Mariusz KRK pisze: NIe jest bez sensu ponieważ, mógłbyś na rocznik 1998 zrobić wielkie oczy, jak w papierach stałoby np. rok produkcji 1998, XT, 3TB a tu 499cm pojemności.
Oryginalność dotyczy właśnie 3TB, które w Owener's Manual są niemal identyczne i myślę, że jakbyś stanął obok takiej wersji to byś nie miał o tym pojęcia.
Dlatego do tytułu 3TB dopisałem co wiedziałem..no chyba, że popełniłem faux pas i trzeba spadać lub pisać wyłącznie o 595 cm3

Re: Oznaczenie "3TB"

: 18 kwie 2010, 18:38
autor: marcinas69
Ciężko się połapać...moja XT 600 E jest z 2003r.,sprowadzona z Belgii.Na zbiorniku ma tylko napis "yamaha" i nic więcej,żadnej naklejki "XT" .Wynika z tego że mam DJ02...dobrze to ja myślę?

Re: Oznaczenie "3TB"

: 26 wrz 2012, 18:37
autor: barteq
Odgrzeje troche temat.
1.Chcialbym sie w koncu dowiedziec co za moto mam. Nr ramy zaczyna sie od 3UX. Jest to 95r. posiada tylko elektryczny rozrusznik.Malowanie zgadza sie z rocznikiem.

2.Interesują mnie rozmiary zebatek. Aktualnie mam 14/40(wczesniej bylo 15/40). Z tego co czytalem to org powinno chyba byc 15/45(??). Przy 100km/h na 5tce mam ok 4tys.obr. W okolicach 2tys.obr szarpie łancuchem przy dodaniu gazu.

3.Moto na 1 biegu ledwo odrywa kolo od ziemi,(jadac nie doczuwa sie tego) a sadze ze powinno go podniesc. Zastanawiam sie czy nie jest to slabsza wersja 39km. Wychodziły one ponoc w 95r.
Wiadomo w jaki sposób były dławione?

Wszystko to wiąze sie z okresleniem modelu, wiec duzo by mi to wyjasnilo.

Re: Oznaczenie "3TB"

: 26 wrz 2012, 19:54
autor: ArturS
3UW - to wersja 34KM. Napęd wg katalogu 15/39/102, czyli bardzo asfaltowo. Jamnik+napęd na asfalt+mniejsza moc = raczej nie pójdzie tak łatwo na koło. W 3AJ mam wg katalogu 46KM, mniejszy rozstaw osi i napęd 15/45, więc nie dziwi mnie jak czasami niechcący pójdzie na koło :lol: Musiałbym sobie takie 15/39 (albo nawet 38) wykombinować na jakieś dalekie asfaltowe podróże :slinka: Może dałoby się wtedy zejść do 3.5l/100km :mrgreen:
Jak chcesz, to któregoś dnia możemy się zgadać na przekładki gaźników. Zobaczymy jak to wpłynie na dynamikę. Przy okazji na chwilę wykręciłbym Ci regler, bo nie mogę dojść do ładu z ładowaniem, a nie chcę w ciemno kupować bez sprawdzenia czy to na pewno on jest problemem ;)

Re: Oznaczenie "3TB"

: 27 wrz 2012, 14:08
autor: barteq
Dzwoniłem do serwisu i jedyna informacja jaka została mi podana to symbol 4FL1.

Re: Oznaczenie "3TB"

: 28 wrz 2012, 07:52
autor: ArturS
Wczoraj z ciekawości spróbowałem - moja babcia idzie na koło z gazu :o Oczywiście na jedynce. Chyba trzeba się nauczyć tak jeździć, bo na razie więcej w tym mojej paniki niż opanowania :lol: Znacie jakieś dobre HOW-TO? :D Czasami może się przydać przy pokonywaniu niektórych przeszkód ;)

Re: Oznaczenie "3TB"

: 28 wrz 2012, 11:04
autor: Pawlo
Na jedynce z gazu to żaden wyczyn :) Tylko nakryć kierownicę trzeba, co by backflipa w miejscu nie zrobić :lol:
Odnośnie przełożeń - masz dość długie, ale po puszczeniu i odkręceniu manety na 1 biegu i tak powinien ochoczo wyrwać :niewiem:

Re: Oznaczenie "3TB"

: 28 wrz 2012, 16:03
autor: ArturS
Pawlo pisze:Na jedynce z gazu to żaden wyczyn :)
No dla mnie to nie takie łatwe :lol: Będzie chwila to pojadę na jakieś piaski poćwiczyć, coby gleby nie bolały ;)