
Zaczynam zbierac na x-challange.
kurol pisze:....
Zaczynam zbierac na x-challange.
Ja swój ślizg zregenerowałem wstawiając gumę z taśmociągu 10mm na kleju Multibond 25, Przejechałem jakieś 2k i zużycie ok 40%. na początku starła się jednego dnia 3 mm zeby dopasowac sie do reszty ,teraz schodzi powoli.wystarczy max. jakies 5tys.W zeszłym roku wykosztowałem się na nowy ślizg łańcucha( ten bliżej środka motocykla). Luz łańcucha wyniósł ~4cm na motocyklu bez obciążenia. Zrobiłem może 3000 km i ubyło z 1/3 tej prowadnicy.
Moze nie potrafie zobrazowac swojego rozumowania,ale ten gosc opisuje wszystko dokladnie tak samo jak mi sie wydajemallory pisze:na początku bierzesz pod uwagę trzy punkty i ustawiasz je w jednej linii a później bierzesz pod uwagę dwa punkty - jeden gdzieś znika przy pomiarach - choć wokół niego obraca się wahacz - do tego jeszcze masz rolkę na dole..
Ale tam olać... pilnować luzu trzeba jek producent mówi motora i tyle.
Ciekawszy jest temat x-challange ja nie lubię BMW, ale x-challange lub nawet GS 1150 to dla mnie fajne motocykle i mógłbym mieć.
Krótko konkretnie i na tematkurol pisze:Moze nie potrafie zobrazowac swojego rozumowania,ale ten gosc opisuje wszystko dokladnie tak samo jak mi sie wydajemallory pisze:na początku bierzesz pod uwagę trzy punkty i ustawiasz je w jednej linii a później bierzesz pod uwagę dwa punkty - jeden gdzieś znika przy pomiarach - choć wokół niego obraca się wahacz - do tego jeszcze masz rolkę na dole..
Ale tam olać... pilnować luzu trzeba jek producent mówi motora i tyle.
Ciekawszy jest temat x-challange ja nie lubię BMW, ale x-challange lub nawet GS 1150 to dla mnie fajne motocykle i mógłbym mieć.
https://www.youtube.com/watch?v=G85YbxpIaew