Strona 2 z 2
Re: Nie pali po remoncie
: 18 paź 2017, 08:16
autor: Verpis
świece lekko przylewa,wersja z akumulatorem
Re: Nie pali po remoncie
: 18 paź 2017, 08:18
autor: Verpis
Gacek bo pisałem że temat ogarnięty chwilę chodził dobrze po czym jak w nocy wracałem to zaczął mocno szarpać zgasł potem go odpaliłem przejechałem z może 500m i trup nie do zapalenia
Re: Nie pali po remoncie
: 18 paź 2017, 09:36
autor: Gacek
Dla własnej wygody i dalszego konstruktywnego działania - obadaj czy problem o którym piszesz leży po stronie instalacji elektrycznej czy zasilania ? .Jeżeli moto gubi ci zapłon to bez sensu kopać w gaźnikach

.Czasami słaba masa , jakieś perypetie z czujnikiem podpórki bocznej , lub luzu potrafią nieźle nakopać pod beretem człowiekowi

.
W tym wszystkim weź też poprawkę , na własne błędy interpretacji bo gafy jakie sie popełnia osobiscie są najtrudniejsze do wyłapania

, a błędów nie popełnia ,ten co nie robi nic .
Re: Nie pali po remoncie
: 18 paź 2017, 10:19
autor: Verpis
Mam na oku silnik 120km od mojego miejsca zamieszkania przytarty na tłoku wersja z rozrusznikiem cena 850 za cały,myślę go kupić bo u mnie korba do wymiany głowica w bardzo słabym stanie ma ślady po przytarciu,no i cylinder do szlifu i tłok kupiłem tkrj i długo nie pochodził znowu chla olej.Człowiek mówi ,że korba i głowica w bdb stanie więc chyba go kupię do tego są gaźniki moduł więc chyba warto.
Re: Nie pali po remoncie
: 23 paź 2017, 18:49
autor: Gacek
Kupisz i wyjdzie to co wyjdzie

na dzień dobry musisz do tego dołożyć szlif tłok i związaną z tym resztę

.
Jak masz poukładane w głowie handlowe podejście to zapewne moze być to atrakcyjna oferta .Ja jednak się na tym nie znam jak bym to kupił to połowę bym rozdał potrzebującym

.Kwestia człowieka

natomiast kwestia kupowania trupa aby zamienić trupa

.Chyba wszystko na temat z mojej strony

Re: Nie pali po remoncie
: 03 mar 2018, 19:53
autor: xt600moto
ja tam się nie znam ale wymiana tłoka do starego cylindra być może wytartego i zowalizowanego cylindra mija się z celem i szkoda kasy na uszczelki i tłok olej nie musi chlać przez tłok ale przez zawory i uszczelniacze ale wtedy by kopcił z pierwszych postów obstawiam bym że miałeś przestawiony rozrząd albo zawory źle ustawione i go nie odpalisz chyba że na zaciąg potem poprzestawiałeś gaźnik jak wcześniej palił ci normalnie ciekawy jestem jak wyglądała świeca może zabryzgało ją olejem i iskre straciła jak tak ci ostro olej chla