Yamaha TTR600 Rally
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
Re: Yamaha TTR600 Rally
www.wesem.pl - nie mają czegoś pasującego?
- k3nd
- Po kostki w błocie
- Posty: 196
- Rejestracja: 08 lis 2015, 17:56
- Motocykl: XT 600 47N, 3TB
CBR 929 - Lokalizacja: łódzkie
Re: Yamaha TTR600 Rally
Zapowiada się ciekawie, czekam na dalszą fotorelacje i opisy 

Yamaha XT600 47N ; ; Yamaha XT600 3TB
serce bije w tempie obrotów maszyny...


- terenowiecc
- Administrator
- Posty: 1734
- Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
- Motocykl: LC4
- Lokalizacja: LCH
Re: Yamaha TTR600 Rally
Wrzuć więcej fotek 

-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: Yamaha TTR600 Rally
Kiedyś w intercarsie mieli lampy pasujące pod owiewkę rally, ale tanio nie było... :/
---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi
Re: Yamaha TTR600 Rally
A może jakieś lampy z jakiegoś samochodu dałoby radę podpasować.Nie wiem, może duży fiat,czy coś w tym stylu
- terenowiecc
- Administrator
- Posty: 1734
- Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
- Motocykl: LC4
- Lokalizacja: LCH
Re: Yamaha TTR600 Rally
W kwestii lamp wzorowałbym się na KTM - dwie lampy o różnej średnicy umiejscowione pionowo jedna nad drugą.
Pojedyncza lampa raczej będzie słabo wyglądać w tej owiewce ale możesz też pstryknąć sobie ładnych kilka fotek i zrobić wizualizację doklejając chociażby w Gimpie różne pomysły na lampy, to ocenisz jak to będzie się prezentować.
Pojedyncza lampa raczej będzie słabo wyglądać w tej owiewce ale możesz też pstryknąć sobie ładnych kilka fotek i zrobić wizualizację doklejając chociażby w Gimpie różne pomysły na lampy, to ocenisz jak to będzie się prezentować.
- lukemj
- Lubiący błoto
- Posty: 29
- Rejestracja: 25 maja 2017, 14:21
- Motocykl: TT600RE
Re: Yamaha TTR600 Rally
Motocykl obecnie stoi rozebrany u ArturS, wczoraj przymierzaliśmy dopiero przedni zawias i koło z TTS.
Na razie ogarniamy sprawy techniczne żeby wszystko było tip top, a dopiero później będziemy kombinować z owiewką.
Co do lamp to faktycznie najlepiej by wyglądały 2 soczewkowe w ustawieniu pionowym. Ale chyba na razie finanse trochę spowolnią tempo prac.
Na razie ogarniamy sprawy techniczne żeby wszystko było tip top, a dopiero później będziemy kombinować z owiewką.
Co do lamp to faktycznie najlepiej by wyglądały 2 soczewkowe w ustawieniu pionowym. Ale chyba na razie finanse trochę spowolnią tempo prac.
- lukemj
- Lubiący błoto
- Posty: 29
- Rejestracja: 25 maja 2017, 14:21
- Motocykl: TT600RE
Re: Yamaha TTR600 Rally
Znalazłem 2 wersje pod różne lampy w firmie na której wzorowana jest moja owiewka:
Przyznam że obie mi się nie podobają i zrobił bym to chyba jeszcze inaczej


Przyznam że obie mi się nie podobają i zrobił bym to chyba jeszcze inaczej
- lukemj
- Lubiący błoto
- Posty: 29
- Rejestracja: 25 maja 2017, 14:21
- Motocykl: TT600RE
Re: Yamaha TTR600 Rally
Montaż przedniego zawieszenia.


- Tomaszo
- Lubiący błoto
- Posty: 60
- Rejestracja: 20 cze 2016, 11:10
Re: Yamaha TTR600 Rally
Brawo ty, u mnie też wpadł taki zawias do 3aj, i jest to zajebisty mod, odczuwalnie lepiej się piździk prowadzi, jestem w stanie powiedzieć, na ori zawiasie zrobiłem ok 10kkm. I przed zmianą zrobiłem sobie trasę, testowo, czyli znany kawełek off trasy, i kawałek po winklach na asfalcie.
Stare łożyska główki ramy, były jeszcze w dobrym stanie, ale dla pewności poszły nowe, nie duży koszt, a wszystko pewne. Co ważne opona została ta sama, żeby nie było oszukiwania przez nową gumę.
Mój ori zawias był przeserwisowany konkretnie, jak kupiłem Teresę, to dostała nowy olej, panewki i uszczelniacze, z tym zawiasem zrobiłem to samo. Na start, panewki, olej uszczelnienia.
Asfalt: Trzeba powiedzieć że jest sztywniej, nie odczuwam tak efektu trzepania kołem przy większych pochyłach(na starym zawiasie w złożeniu zaczynał przód wężykować) a tu wszystko idzie prosto, aż do czasu czytelnego uślizgiwania przedniej gumy.
Teren:
Zawias wybiera inaczej, jest twardszy, ale jest odczuwalnie sztywniejszy, jedzie tam gdzie ja chcę, nie mam takiego wrażenia opóźnienia ruchu koła względem kierownicy co było wyczuwalne na starym zawiasie.
Hamulce:
Cały zestaw wyczyszczony, posmarowany, jedyny problem to z manżetką prowadnicy zacisku, jest nieprawidłowa, czy ktoś wie gdzie takie nabyć?
A różnica jest fest duża w dozowalności i w siłę hamowania w porównaniu do std. w Teresie
Więcej informacji będzie jak przejadę z tym zawieszeniem więcej kilometrów
Przepraszam za spam, ale musiałem się uzewnętrznić


Stare łożyska główki ramy, były jeszcze w dobrym stanie, ale dla pewności poszły nowe, nie duży koszt, a wszystko pewne. Co ważne opona została ta sama, żeby nie było oszukiwania przez nową gumę.
Mój ori zawias był przeserwisowany konkretnie, jak kupiłem Teresę, to dostała nowy olej, panewki i uszczelniacze, z tym zawiasem zrobiłem to samo. Na start, panewki, olej uszczelnienia.
Asfalt: Trzeba powiedzieć że jest sztywniej, nie odczuwam tak efektu trzepania kołem przy większych pochyłach(na starym zawiasie w złożeniu zaczynał przód wężykować) a tu wszystko idzie prosto, aż do czasu czytelnego uślizgiwania przedniej gumy.
Teren:
Zawias wybiera inaczej, jest twardszy, ale jest odczuwalnie sztywniejszy, jedzie tam gdzie ja chcę, nie mam takiego wrażenia opóźnienia ruchu koła względem kierownicy co było wyczuwalne na starym zawiasie.
Hamulce:
Cały zestaw wyczyszczony, posmarowany, jedyny problem to z manżetką prowadnicy zacisku, jest nieprawidłowa, czy ktoś wie gdzie takie nabyć?
A różnica jest fest duża w dozowalności i w siłę hamowania w porównaniu do std. w Teresie
Więcej informacji będzie jak przejadę z tym zawieszeniem więcej kilometrów
Przepraszam za spam, ale musiałem się uzewnętrznić


