Strona 2 z 2
Re: TT600R 1999
: 23 mar 2016, 19:19
autor: glina
Jak ktoś ma przelotowy tłumik to, żeby silnik lepiej pyrkał najlepiej dostosować mieszankę, tzn. więcej paliwa (większe dysze) i więcej powietrza (ten dziury w air boxie).
Re: TT600R 1999
: 23 mar 2016, 22:37
autor: Filip77
Jak oceniasz co daje zmiana na przelotowy tłumik? Więcej mocy? Czy po zmianie dysz pali więcej? Tzn ile?
Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Re: TT600R 1999
: 24 mar 2016, 08:21
autor: glina
Teoretycznie powinno być więcej mocy. Przy jednym takim zestawie do TT producent wspomniał o 3-5 KM więcej. Raczej pali trochę więcej. U mnie po zmianie samego tłumika i regulacji gaźnika już minimalnie więcej ciągnie.
Re: TT600R 1999
: 21 kwie 2016, 19:31
autor: Lubiejezdzic
Patrzyłem ostatnio na tą świecę i okazało się, że jest czarna i delikatnie okopcona-sucha,
czyli dostaje za dużą dawkę paliwa.
Gaźnik był ustawiony w następujący sposób: obie iglice na środku, poziom paliwa 5mm, air screw - 3 obroty,
Obecnie: iglice bez zmian, poziom koło 6mm, air screw - 4 obroty i na tym ustawieniu jeszcze nie odpalalem ttrki.
w międzyczasie na przód wpadł nowy przewód hamulcowy w stalowym oplocie firmy lml, śmiało mogę polecić, czuć zmianę na plus w mocy i dozowalności hamulca
