Strona 2 z 3
Re: stuki
: 26 lut 2015, 08:28
autor: ArturS
Z tymi nakrętkami identycznie jak u mnie

Ostatnio miałem silnik z TTtki z zatartym sworzniem w korbie i w tłoku

Moto normalnie jeździło, oczywiście wydawało z siebie nieciekawe dźwięki. Po rozbiórce dopiero wszystko wyszło - sworzeń trzeba było wybijać młotkiem, a tłok w dolnej części był już ścięty do żyletki, od ciągłego tarcia raz z jednej raz z drugiej strony. Pokażcie KTMa, który z czymś takim przejeździ cały sezon

Re: stuki
: 26 lut 2015, 13:36
autor: Yogy999
NO RACJA z takimi usterkami to moto potrafi pare sezonow przejezdzic czesto jednak ludzie lekcewaza te objawy.mi osobiscie az szkoda moto bylo odpalac w takim stanie:) w nast tyg bd mial zlozony silnik odpalam i pochwale sie odglosem:)
Re: stuki
: 26 lut 2015, 17:20
autor: Pawlo
ArturS pisze:Pokażcie KTMa, który z czymś takim przejeździ cały sezon

Jakby miał tyle samo mocy to pewnie też by tyle przejeździł

Re: stuki
: 26 lut 2015, 19:55
autor: Gacek
Moim zdaniem jak dla mnie xt ma mocy aż za nadto - regularnie upalam na tym sprzęcie off em i w moim odczuciu motocykl posiada zawyzony moment obrotowy a odbywa się to kosztem dynamiki z jaką ją oddaje Czasami az mnie trafia jak po mokrym terenie wyczyn kreci obroty a ja w xt muszę markować manetka gazu aby przejechać a nie zakopać się po osie

.
Re: stuki
: 26 lut 2015, 19:59
autor: Yogy999
moment jest wysoki dostepny od dolu ale moc jest niewyzylowana...zalezy jaki styl ktos lubi.to jest jak diesel w turbo nie trzeba krecic;)
Re: stuki
: 05 mar 2015, 06:17
autor: szpadyzor45
Mi tam wiecznie brakuje

Re: Odp: stuki
: 05 mar 2015, 14:47
autor: Vidon
szpadyzor45 pisze:Mi tam wiecznie brakuje

To wskazana przesiadka na jakieś 250 w 2T, po co się ograniczać ?
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
Re: stuki
: 05 mar 2015, 14:55
autor: szpadyzor45
Nawet nie wiesz, jak długo o tym myślę. Lecz opcje są dwie - XT zostawić na jakieś spokojniejsze wypady a 2T do wyszalenia w weekend, albo sprzedać XT i kupić jakieś lżejsze enduro w 4T...
Re: stuki
: 05 mar 2015, 20:31
autor: fazzixd
Witam, chciał bym się dołączyć do tematu, żeby nie zaśmiecać forum
Mam taki problem że czasami na jakiś czas po rozgrzanym silniku słychać jakby tłok uderzał sie z zaworem. Taki typowo metaliczne uderzenie (jedno) raz na jakiś czas. Ustawiałem luzy zaworowe. Co jest spowodowane w takiej sytuacji ? sprężyny na zaworze się wyrobiły ? na co muszę się przygotować

Re: stuki
: 05 mar 2015, 20:35
autor: Yogy999
jestes pewien ze stuki pochadza z silnika????:)