Strona 2 z 4
Re: Pluje olejem
: 06 gru 2014, 18:17
autor: Pawlo
grubciuwielki pisze:co polecacie zrobić, oprocz helicoil:)
Dolewać oleju

Re: Pluje olejem
: 06 gru 2014, 19:24
autor: grubciuwielki
o tym bym nie pomyślał

Re: Pluje olejem
: 07 gru 2014, 08:51
autor: qpa
helicoli lub zmiana dekla
Re: Pluje olejem
: 07 gru 2014, 10:26
autor: ArturS
Gwint jest chyba w wewnętrznym karterze, więc tylko helicoli. Tak niestety kończy się dokręcanie "na czuja", już nie jeden z tym walczył

Re: Pluje olejem
: 07 gru 2014, 13:18
autor: Pawlo
ArturS pisze:Gwint jest chyba w wewnętrznym karterze, więc tylko helicoli.
Gwint od dolnej śruby jest w pokrywie. Tak czy siak trzeba ściągać pokrywę, żeby wióry nie poszły kanałem olejowym.
Re: Pluje olejem
: 08 gru 2014, 14:46
autor: grubciuwielki
jezeli nawet o 0,5 cm dlzsza srube dam to nic nie da?
polecicie z all jakis ten zestaw helicol?
Re: Pluje olejem
: 08 gru 2014, 15:05
autor: grubciuwielki
Gdzie ta reparaturke sie daje? na stary gwint czy przed gwintem na ta gladka powierzchnie?:)
Re: Pluje olejem
: 08 gru 2014, 15:26
autor: ArturS
Jeśli gwint jest np M4, to rozwiercasz dziurę, gwintujesz na M5 i wkręcasz w niego sprężynkę, która z powrotem robi z tego M4, bo ma tyle w przekroju wewnętrznym. Na YT jest pełno filmików
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=-_azEsNkA9Q[/youtube]
W marketach Jula masz tani odpowiednik oryginału.
Re: Pluje olejem
: 08 gru 2014, 21:49
autor: mlody
Może się mylę ale chyba "nowy" gwint musi mieć skok taki sam jak wcześniej. Np. do zerwanego M6 (x1) trzeba zrobić otwór M8x1, a nie standardowy M8 (x1.25).
No chyba, że się mylę to niech mnie ktoś poprawi.
Re: Pluje olejem
: 09 gru 2014, 07:32
autor: ArturS
Tak na chłopski rozum, to masz rację
