
TT600E Belgrada 98
- Piekny
- Po kostki w błocie
- Posty: 161
- Rejestracja: 22 kwie 2013, 15:02
- Motocykl: Yamaha TT600R 2001 5CH4
Re: TT600E Belgrada 98
Fajny dzik, niech służy, widzę że spotykamy sie na dwóch forach? 

- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: TT600E Belgrada 98
Jak widać
Dzięki za pomoc na supermoto !

- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: TT600E Belgrada 98
Pierwsze km zrobione. Ale pojawił się problem. W czasie dojeżdżania do skrzyżowania zaczął przygasać i po zahamowaniu zgasł całkowicie. Na boku próbowałem go odpalić. Zapalił po jakimś czasie z ssaniem włączonym (był dość gorący). Popyrkał z pół minuty i zgasł. Później już nie odpalił. Próbowałem na pych, ale nie dało rady. Akumulator mi siadł po wielu próbach (na przełączniku rezerwy, z ssaniem/bez, itp.) Nie miałem żadnych narzędzi to nawet nie mogłem sprawdzić, czy jest iskra. Narazie wyjąłem akumulator (wyjęcie go to niezły maraton) i się ładuje. Dobrze, że kumpel wracał dostawczym z Niemiec to wziął TT600 na pakę.
Co tu mogło się stać ? Nie chce narazie rozkręcać zbyt wielu rzeczy, bo nie mam kluczy dynanometrycznych. No, ale chyba muszę zrobić takie podstawowe rzeczy, bo co najmniej od sierpnia ubiegłego roku gaźnik ani filtr powietrza nie był myty.
Akcja pomóż amatorowi
Co tu mogło się stać ? Nie chce narazie rozkręcać zbyt wielu rzeczy, bo nie mam kluczy dynanometrycznych. No, ale chyba muszę zrobić takie podstawowe rzeczy, bo co najmniej od sierpnia ubiegłego roku gaźnik ani filtr powietrza nie był myty.
Akcja pomóż amatorowi

- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: TT600E Belgrada 98
Moto na naładowanym akumulatorze odpaliło. Filtr powietrza umyty. Przydałoby się przeczyścić gaźnik, ale średnio mi się to widzi. Przerobiłem temat o regulacji gaźnika.
Jak go zdemontować i co przeczyścić ?
Jak go zdemontować i co przeczyścić ?
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: TT600E Belgrada 98

Sprzęt z grubsza wyczyszczony. Przeczyściłem też gaźnik i próbowałem go wyregulować. Niestety popyrkał trochę i zgasł. Za tydzień znowu się za to zabiorę. Świeca dobrego koloru. Kawa z mniejszą ilością mleka

-
- Po ośki w błocie
- Posty: 528
- Rejestracja: 16 kwie 2010, 09:46
- Motocykl: TT600R 5CH
- Lokalizacja: Warszawa
Re: TT600E Belgrada 98
Jak juz rozbierasz to wyreguluj zawory, rozbierz zawias tylny, wyczysc i przesmaruj na nowo, sprawdz lozysko kierownicy. Zobacz czy silnik jest dobrze dokrecony z tylu. Dodatkowo porozbieralbym oba zaciski wyczyslil, wypolerowal pasta tloczki, sprawdzil lozyska kol itd.
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: TT600E Belgrada 98
Raczej ograniczam się tylko do najbardziej niezbędnych rzeczy na razie, póki nie kupię klucza dynanometrycznego. Luz na zaworach chętnie bym sprawdził, ale to mój pierwszy 4t i nie wiem co i jak. Jakiś poradnik/rady mile widziane 

- Kula
- Po ośki w błocie
- Posty: 623
- Rejestracja: 25 sty 2010, 19:11
- Motocykl: XR 400R
- Lokalizacja: Sadłuki
Re: TT600E Belgrada 98
W TT jest tak samo 
viewtopic.php?f=25&t=126&start=50#p5034
A tu reszta przydatnych rzeczy
viewtopic.php?f=74&t=1281

viewtopic.php?f=25&t=126&start=50#p5034
A tu reszta przydatnych rzeczy

viewtopic.php?f=74&t=1281
Motorynka -> Simson S51 -> Suzuki Dr 125 SE -> Honda Varadero 125 -> Pełnoletnia Yamaha XT 600 -> XR 400R
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: TT600E Belgrada 98
Kula, dzięks za linka. Ładnie opisałeś, czuć pióro Mickiewicza
tylko ten szczeliniomierz mnie martwi. Na dniach pójdę go kupić. Jakieś uwagi co do kupna ? Przy regulacji zaworów oleju zlewać nie trzeba, nie ? Przy tej regularcji nie uwalę gwintów nigdzie ? Ciąglę się o to boję, bez klucza dynanometrycznego. A kilka stówek po kupnie sprzęta ciężko znaleźć w rękawie.

- Kula
- Po ośki w błocie
- Posty: 623
- Rejestracja: 25 sty 2010, 19:11
- Motocykl: XR 400R
- Lokalizacja: Sadłuki
Re: TT600E Belgrada 98
Też nie miałem odpowiedniego klucz. Oleju nie trzeba spuszczać. Co do szczeliniomierza to im dokładniejszy tym lepiej, ale aby było od 0.05; 0.10; 0.15mm itd i będzie gitara.
Motorynka -> Simson S51 -> Suzuki Dr 125 SE -> Honda Varadero 125 -> Pełnoletnia Yamaha XT 600 -> XR 400R