Strona 2 z 3
Re: 5 bieg i 5tys obrotów
: 07 sie 2013, 09:34
autor: ArturS
ew. strzelona membrana drugiego gaźnika, bez której silnik się nie wkręci na obroty. Tak czy siak, bez rozbiórki gaźników możemy sobie wymyślać do woli

A żeby się jeszcze na koniec nie okazało, że któryś zacisk trzyma

Tarcze się nie grzeją?

Re: 5 bieg i 5tys obrotów
: 07 sie 2013, 12:17
autor: mazi
stanleyipkisss pisze:zbijanie biegu nie pomaga, na czwartym dojdzie powiedzmy do 120 - 130 wrzucamy 5 i xtek nie przyspiesza
na tym IV biegu do ilu kręci? IMO silnik nie ma mocy żeby napędzić motocykl na V biegu przy prędkościach od 120kmph w górę.
Dlaczego? Może być wiele powodów, od prozaicznych po bardziej złożone.
Pewnie piec już nie jest pierwszej młodości + długie przełożenie i jest jak jest.
Re: 5 bieg i 5tys obrotów
: 07 sie 2013, 12:34
autor: Pawlo
A czy to przypadkiem nie jest ta zablokowana wersja?

Re: 5 bieg i 5tys obrotów
: 07 sie 2013, 13:15
autor: ArturS
mazi pisze:stanleyipkisss pisze:zbijanie biegu nie pomaga, na czwartym dojdzie powiedzmy do 120 - 130 wrzucamy 5 i xtek nie przyspiesza
na tym IV biegu do ilu kręci? IMO silnik nie ma mocy żeby napędzić motocykl na V biegu przy prędkościach od 120kmph w górę.
Dlaczego? Może być wiele powodów, od prozaicznych po bardziej złożone.
Pewnie piec już nie jest pierwszej młodości + długie przełożenie i jest jak jest.
Piec w żonowym 3TB też jest już na wykończeniu, pierścienie dzwonią jak najęte, kompresja ok 6bar, a zapier..la to lepiej niż mój 3AJ

Re: 5 bieg i 5tys obrotów
: 07 sie 2013, 13:35
autor: stanleyipkisss
Pawlo pisze:A czy to przypadkiem nie jest ta zablokowana wersja?

być moze tak, sprowadziłem ja z włoch w tym roku, ale na poczatku szła ok. 140km/h
Re: 5 bieg i 5tys obrotów
: 07 sie 2013, 13:48
autor: ArturS
stanleyipkisss pisze:Pawlo pisze:A czy to przypadkiem nie jest ta zablokowana wersja?

być moze tak, sprowadziłem ja z włoch w tym roku, ale na poczatku szła ok. 140km/h
No to żadna różnica. Wyciągaj gaźniki, zobacz jakie siedzą dysze i czy króćce nie mają zwężek.
Re: 5 bieg i 5tys obrotów
: 07 sie 2013, 14:10
autor: stanleyipkisss
lece do garazu wymieniać klocki, i zobaczyc co zaczeło mi stukac przy zebatce w silniku, nie omieszkam wyciagnac gaźników
Re: 5 bieg i 5tys obrotów
: 07 sie 2013, 14:29
autor: ArturS
stanleyipkisss pisze:lece do garazu wymieniać klocki, i zobaczyc co zaczeło mi stukac przy zebatce w silniku, nie omieszkam wyciagnac gaźników
To od razu poproszę bywalców o opracowanie instrukcji szybkiego demontażu i montażu gaźników w 3TB, bom się ostatnio zdrowo zeźlił przy składaniu XTka do kupy

Re: 5 bieg i 5tys obrotów
: 07 sie 2013, 15:13
autor: mazi
ArturS pisze:stanleyipkisss pisze:lece do garazu wymieniać klocki, i zobaczyc co zaczeło mi stukac przy zebatce w silniku, nie omieszkam wyciagnac gaźników
To od razu poproszę bywalców o opracowanie instrukcji szybkiego demontażu i montażu gaźników w 3TB, bom się ostatnio zdrowo zeźlił przy składaniu XTka do kupy

Zrób to w 1VJ - pewnie jeszcze gorzej niż w 3TB...

Re: 5 bieg i 5tys obrotów
: 07 sie 2013, 15:47
autor: ArturS
A jest inaczej niż w 3AJ? Bo w porównaniu do 3TB to lusblusbajka
