Prościej, prościej!
Nie ma co tu komplikować.
Spuszczasz stary olej, z silnika i zbiornika w ramie. Śrubka nr 1 i nr 2.
olej.png
Odkręcasz pokrywę pod którą jest filtr.
filtr.png
Jak zleci wkręcasz śruby spustowe z powrotem.
Wsadzasz nowy filtr, przykręcasz.
Do wlewu oleju, który jest miedzy kierownica a bakiem, pod osłonka z plastiku, wlewasz olej.
Tyle co podają w instrukcji ze zmiana filtra.
20W40, 2,8l
Uruchamiasz silnik, wciąga olej, później się pokazuje i tyle.
Dla spokoju na pracującym silniku luzujesz o kilka obrotów śrubkę nr 1 z drugiego obrazka. Jak zacznie sączyć się olej przykręcasz ją z powrotem. Jest to odpowietrzenie filtra oleju.
Nie trzeba nic obracać, dolewać gdzieś i odmawiać zdrowasiek. Silnik nie jest suchy, jest cały czas upaćkany olejem w środku.
A skoro masz już sprzęta to przydałoby się żebyś ściągnął co najmniej instrukcje obsługi. Wszystko jest tam pokazane na obrazkach i opisane. Może być dla xt z któregokolwiek rocznika.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.