Strona 2 z 2

Re: HORNET 919

: 14 mar 2013, 14:32
autor: Aruś
Dzisiaj poszedłem pojeździć i dodałem głos Arrowa:
http://www.youtube.com/watch?v=rAknEhnUwuM

Re: HORNET 919

: 17 mar 2013, 20:00
autor: sonsiod
No no Aruś toś to cheś żylete do garażu przykludził podjechałbyś kiedy to by my kaj śmigli heheh

Re: HORNET 919

: 17 mar 2013, 20:26
autor: MAĆKO
Fajny silnik:D heh... jeden z moich ulubionych:D... niestety ramy juz nie lubie:) jak lubisz latac na gumie to kiepski wybór powiem szczerze... silnik jest podwieszany na ramie i ostro dostaje w dupe przy wygłupach. Znajomy z ciekawosci był na pomiarach geometrii (akurat w 600 ale to jest identyczna rama) i moto było ponad 2 cm dłuższe niz być powinno:D oczywiście od jazdy na kole:) Pomijam fakt ze byle szlif i pod bakiem wyskakuje skrzywienie. Najfajniejsza opcja tego silnika to wsadzenie go w rame z sc33, klatka, 65 zębów na tył, przegroda do miski + obrócenie smoka, HB (radial magura + 2xzaciski z sc33):D moim zdaniem w takim wydaniu nie da sie zepsuc tego motocykla chyba że (DŁUGO!) nie dolewa się oleju:D Nie zmienia to faktu ze hornetki zawsze sie fajnie prowadziły po winklach.

Re: HORNET 919

: 17 mar 2013, 21:49
autor: motoser
Zajebiste sprzęty... Ten poniżej to moje dziecko... tyle ,że silnik mocno zrobiony tzw.night train 1038cc zestaw big bore plus wtryski inne strojenie i wałki...jeśli będziesz chciał jakiś podpowiedzi co do horneta zapraszam:)

http://imageshack.us/photo/my-images/10/hor3r.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/163/hor4s.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/534/horv.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/580/hor1x.jpg/

co do ramy to jest inna jak w 600 ,ale cierpi na ten sam problem:) Wyjście jest jedno...wzmocnić...naprawde moje na gumie więcej przelatało jak na dwuch(czy przód, czy tył) i nic się nie dzieje...pomimo twardszego zaiwiasu z R1

Ps. jak się zapierd... to wachacz potrafi się rozejść...więc też go wzmocniłem:P

Re: HORNET 919

: 17 mar 2013, 22:39
autor: MAĆKO
Haha:D SUPER! Powiedz jaka jest różnica w ramie miedzy 600 a 900? Widziałem gołą rame tylko z 600 ale przygladajac sie 900 znajomego jakos róźnicy nie widzialem. Kolejne pytanie jak wzmacniasz tą rame bo na fotach tez nic nie widze. Latasz na HB czy bez? Cholera... jak patrze na te fotki to sie zastanawiam co mi odbiło żeby nagle stac sie turystą...:D XT na gume idzie tylko na 1 biegu z gazu...:D
Pozdrawiam!

Re: HORNET 919

: 18 mar 2013, 07:24
autor: Aruś
W kilku miejscach jest wzmacniana. Osobiście nie miałem dwóch ram do porównania w ręku ale na honda-hornet.pl wszysto pisze, a tam fachowców nie brakuje :D

Motoser Twój hornet mnie teraz strasznie nakręcił ;D
Z tym że mój plan to tego hornecika mieć do podróży, dojazdów do szkoły itp. A jak tylko zaoszczędzę to chce udeżyc w jakąś starą f3 może i przerobić do nauki stuntu. Przyznam że z przejścia z enduro już tak łatwo mi gumowanie nie przychodzi :P

Re: HORNET 919

: 18 mar 2013, 13:51
autor: terenowiecc
Może się jeszcze nawrócisz Aruś :biker:

Re: HORNET 919

: 18 mar 2013, 19:31
autor: Aruś
Poczekaj aż nazbieram kasy :P W garażu musi stać coś do lasu :P

Re: HORNET 919

: 18 mar 2013, 19:43
autor: MAĆKO
Jak bede mial troche kasy i zakoncze projekt "turysta doskonały" (HAHA )to znowu poskladam cos do zabawy ale bez homologacji... i pewnie bedzie to wlasnie opcja wymieniona wyżej czyli silnik horneta 900 + rama sc33 lub co ostatnio do mnie zaczyna przemawiać egs380 w supermoto 100kg i 70 koni to piekielna perspektywa:D Ostatnio latałem na EGS300 i szedł na koło z wszystkich biegów z gazu... :bananaevil: :offtopic:

Re: HORNET 919

: 19 mar 2013, 19:33
autor: motoser
Co do ramy wzmacnianej:P naspawane wycięte płaskowniki przy główce ramy...sprawdza się na 100%
Z tego co kiedyś czytałem jest dłuższa od główki ramy do pierwszego zagięcia za silnikiem(dłuższy zbiornik w cb900 jak w cb600.