W moim przypadku ta uszczelka pod cylindrem poszła stara z dodatkiem silikonu. Dużo ważniejszy jest ten oring na tuleję, bo pewnie w tym zestawie jest ze zwykłej gumy, bo widzę po zdjęciu, że jest czarny (do 100*C). Taki oring odpadł u mnie w kilkudziesięciu częściach Lepiej zapłacić 5 złotych w pobliskich uszczelnieniach technicznych za np. oring fluorowy i jest spokój
Szukaj sklepu pod nazwą uszczelnienia techniczne. Jak masz stary oring w całości to bierzesz, żeby dopasowali, a jak nie to trzeba zasuwać z cylindrem.
Zupełnie jeton nie rozumiem po co chcesz pod cylindrem wymieniać oring skoro padła ci uszczelka pod głowica - jak odkręcisz cylinder wszystko ci się inaczej ułoży " niestety " .Jak ci puszcza głowica (tyle ze co oznacza ten termin "wywaliło uszczelkę" ?) traci kompreche czy pluję oliwą ? .
Co do ceny uszczelek - nawet najlepsza uszczelka nie zagwarantuje szczelności przy wadliwym montażu - zupełnie nie rozumiem tych częstych planowań głowicy dla mnie to ewenement - normalne przeszlifowanie doszlifowani nierówności na prostej płaszczyźnie drobnym papierem pokazuje wszelkie odkształcenia moim zdaniem takie działania to wyrzucanie pieniędzy w nie będę nazywał co ? .
Zasada działania uszczelki jest prosta dwie płaszczyzny uszczelki się kleją środkowa pracuje moment dociągniecia powoduje ze siła powstałej kompresji jest mniejsza od siły dociągnięcia i wszystko na temat .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
W kanale olejowym istnieją uszczelnienia - już dokładnie nie pamiętam co gdzie się stosuje ale na stalowych pinach jest stosowana tulejka gumowa i oring jak uszczelka głowicy przytnie uszczelnienie to raczej nie utrzyma szczelności dla oliwy i będzie puszczać czesto rozpłaszczenie kołnierza powoduje nieprzewidziane rozgięcie materiału uszczelki jej delikatne przestawienie i w efekcie jej nieszczelność .Jest mi trudno to opisać ale ze wzg l na częste defekty skrzynki i bebechów często miałem możliwość zaobserwowania podobnych dylematów i chodzi tu głownie o jaką tam jakość wykonania uszczelki a raczej dokładność pozycji otworów .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
U mnie ta tania uszczelka właśnie opierała się o gumkę uszczelnienia kanału olejowego i zapewne ją ścięła. Athena siedziała już idealnie spasowana. Kilka fotek z mojego remontu tutaj: https://picasaweb.google.com/1034218078 ... redirect=1#
OK żeby zakończyć sensownie temat opisze rozwiązanie w paru prostych krokach:
1. ZMIANA MECHANIKA (partacz)
2. Po zmianie mechanika:
Zerwane gwinty praktycznie były wszędzie (nawet rozrząd latał sobie jak chciał.). Po naprawie gwintów moto lata aż miło.
Niestety ten sprzęt trzeba znać i wiedzieć jak je robić. Mam z polecenia mechanika który zrobił tych ttr sporo.
Poprawił mi (nie musiałem nawet o tym mówić) ok 40 elementów w motorze :)
Jak masz takiego od tt z polecenia i polecasz, to poleć też innym tu. Na pewno się nie pogniewa z nowych klientów.
A propo ArturS, jak działa ta nakładka dynamometryczna na klucz? Piszczy przy osiągniętym momencie?
Robiłeś porównanie do tradycyjnego klucza który robi klik jak to się zachowuje?