Strona 2 z 3
Re: cylinder 686ccm warto ?? montować
: 14 cze 2012, 19:53
autor: gwardia
Kurde jak trzeba wywalić z 1000 EUR na zestaw, to nie lepiej po prostu kupić XR?
Re: cylinder 686ccm warto ?? montować
: 14 cze 2012, 20:08
autor: lubieostro229
Zrobiłem przegląd klamotów i mam nowy :
zestaw uszczelek
łańcuszek roz.
zawory z ASO 4szt.
króćce
cylinder jest ,mam jeszcze jeden zapasowy tak na czarna godzine
o chłodzniu myślałem i rozgladam sie za chłodnicą oleju
noi pare czujników i innych bajerów trzeba będzie zamontować
co do gaźnika do od cb 500 niby jest dobry
na chwile obecną to tlok jest najdroższym wydatkiem i korba
ciekaw jestm jak bedzie z mocą ,a ten walek roz. to koniecznie musi byc wymieniony ?
Re: cylinder 686ccm warto ?? montować
: 14 cze 2012, 20:10
autor: lubieostro229
gwardia pisze:Kurde jak trzeba wywalić z 1000 EUR na zestaw, to nie lepiej po prostu kupić XR?
niekoniecznie musisz tyle kasy wywalić wystrczy cylinder tulejowac na dane wymiary i dokupić pare kalmotów i tak wyniesie taniej
Re: cylinder 686ccm warto ?? montować
: 14 cze 2012, 21:26
autor: Magic
Sportowy wałek rozrządu wg uznania.. Wiadomo fajna rzecz skorygowanie faz rozrządu.. Silnik jest żwawszy i chętniej wkręca się na obroty

Re: cylinder 686ccm warto ?? montować
: 02 mar 2013, 16:54
autor: motoser
zdecydowanie polecam podnoszenie pojemnosci w xt/tt... u siebie mam blisko 800ccm, ale nie byla to zabawa w tulejowanie cylindra plus tlok i ogień:) glowica zostala poddana portingowi, poszedl ostry walek stage 3 z grossewachter'a, nowe sprzeglo plus twarde sprezyny, nowy lancuszek rozrzadu, korba proxa, gazniki to dwa fcr-y..silnik wytrzymal sezon...kolo napędu walka wyrownowazajacego rozpadlo sie na 4 czesci:) i wylecialo karterem, resztki dostaly sie do skrzyni korbowej i zablokowaly wal(krzywiac go)...generalnie fajna zabawa ale duuuzo czesci do wymiany jesli ma to jeździc...
Re: cylinder 686ccm warto ?? montować
: 03 mar 2013, 18:30
autor: gwardia
motoser pisze:zdecydowanie polecam podnoszenie pojemnosci w xt/tt... u siebie mam blisko 800ccm, ale nie byla to zabawa w tulejowanie cylindra plus tlok i ogień:) glowica zostala poddana portingowi, poszedl ostry walek stage 3 z grossewachter'a, nowe sprzeglo plus twarde sprezyny, nowy lancuszek rozrzadu, korba proxa, gazniki to dwa fcr-y..silnik wytrzymal sezon...kolo napędu walka wyrownowazajacego rozpadlo sie na 4 czesci:) i wylecialo karterem, resztki dostaly sie do skrzyni korbowej i zablokowaly wal(krzywiac go)...generalnie fajna zabawa ale duuuzo czesci do wymiany jesli ma to jeździc...
Czegoś tu nie rozumiem? Zdecydowanie polecasz przeróbkę motocykla, która na pewno nie jest tania i prosta, a wystarczyło to tylko na jeden sezon. To jest rozwiązanie dla osób, które mają za dużo kasy i nie wiedzą co zrobić z wolnym czasem. Jeżeli komuś nie wystarcza TTr to czy nie prościej i taniej kupić inny sprzęt?
Re: cylinder 686ccm warto ?? montować
: 03 mar 2013, 18:50
autor: motoser
pewnie , masz racje

kup sobie 450-tke o mocy okolo 80km i zobacz jak dlugo jezdzi:) wiem z doswiadczenia bo mialem husqvarne smr570rr ,ktora legitymowala sie mocą okolo 80km... silnik nie wytrzymal nawet kilku startow w supermoto:/ TT-tka przelatała znacznie więcej i dlatego nie narzekam...
Re: cylinder 686ccm warto ?? montować
: 03 mar 2013, 18:52
autor: motoser
jesli ma to byc pojemnosc 686 to bez klopotow wytrzyma jesli oczywiscie silnik nie jest "zużyty"
Re: cylinder 686ccm warto ?? montować
: 03 mar 2013, 18:56
autor: gwardia
Hm, może pomysł nie jest taki zły? Pytanie co można zrobić z TTr, żeby odczuć wzrost mocy, a nie skrócić drastycznie żywotności silnika? Jaki byłby koszt takiego tuningu i co by moto zyskało?
Re: cylinder 686ccm warto ?? montować
: 03 mar 2013, 19:02
autor: motoser
nawet na seryjny cylinder oraz tlok wrzucic walek(150euro), wydech(jak sie podejdzie z glowa do tematu to powinno wszystko zamknac sie w okolo 700zl za naprawde dobry wydeszek), mozna pokusic sie o zmiane gazników seryjnych( zalezy jak sie podejdzie z tematem finansowym...liczmy od 150 do nawet okolo 2000zl(FCRx2))plus dolot okolo 150-200zl, pamietac trzeba o dodatkowych kosztach ,ktore moga wyjsc podczas roboty.... wzrost mocy naprawde odczuwalny:)