Strona 2 z 2

Re: Przewody w STALOWYM OPLOCIE, warto?

: 21 sie 2012, 17:17
autor: koziarz
Nie chce zaczynać nowego wątku, ale mam pytanie
mam xt600 43 f z 86 roku kiedy był przewód wymieniany nie mam pojęcia, płyn niedawno, klocki nowe i tak klamka praktycznie idzie do manetki hamuje bo hamuje, ale rewelacji nie ma i teraz co radzicie od czego zacząć od przewodu czy od regeneracji pompy ale nie wiem czy pomoże bo w sumie nigdzie nie cieknie

Re: Przewody w STALOWYM OPLOCIE, warto?

: 21 sie 2012, 18:31
autor: terenowiecc
Wzrasta opór po kilku naciśnięciach klamki? Może nadal nie jest dobrze odpowietrzony układ?
Tutaj jest napisane jak skutecznie odpowietrzać:
viewtopic.php?f=17&t=1739

Inna sprawa to to, że seryjny hampel w XT pozostawia wiele do życzenia jeżeli chodzi o jego skuteczność.
U siebie miałem pompę z XR650L, znacznie poprawiało to dozowalność i skuteczność ale nadal tarcza mała i zacisk byle jaki.

Re: Przewody w STALOWYM OPLOCIE, warto?

: 21 sie 2012, 19:15
autor: koziarz
Ten płyn w zeszłym roku kumpel zmieniał, jest opór na klamce, ale tak pisałem żeby zablokować koło praktycznie klamka jest na manetce, może faktycznie za dużo oczekuje od XT-esi ;) i się zastanawiałem jak poprawić hamulec