Strona 2 z 2
Re: Wystrzał i problem z praca silnika
: 28 cze 2011, 09:53
autor: sadek
Gacek pisze: przepustnica drugiej gardzieli unosi się za pomocą podciśnienia .Nad nią umieszczona jest sprężyna powrotu która od góry zamyka membrana gumowa .
W starszych modelach np 43f nie ma membrany gumowej a jest metalowy cylinder, tak jak pisał Tomiacho.
Re: Wystrzał i problem z praca silnika
: 28 cze 2011, 12:31
autor: Tomiacho
Myślałem że wszystkie xt tak mają. Ależ jestem wyjątkowy

Re: Wystrzał i problem z praca silnika
: 28 cze 2011, 18:38
autor: XT.3tb
Membranę w gaźniku podciśnieniowym mam taka która wygląda tak jak na podanym linku
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... bid=111640
Re: Wystrzał i problem z praca silnika
: 28 cze 2011, 21:06
autor: Tomiacho
W sumie dobrze ze u mnie jest cylinderek. Nie lubię gumek... bo pękają

Re: Wystrzał i problem z praca silnika
: 30 cze 2011, 18:25
autor: XT.3tb
Dziś problem znów się powtórzył i pomogło przedmuchanie gaźnika nie wyjmując go z moto...
Re: Wystrzał i problem z praca silnika
: 30 cze 2011, 18:37
autor: Gacek
Jak rozumieć przedmuchanie gaźnika ? jak tą czynność wykonujesz ?

Re: Wystrzał i problem z praca silnika
: 01 lip 2011, 14:24
autor: XT.3tb
Przedmuchanie czyli przeczyszczenie wszystkich kanalików sprężonym ciśnieniem lecz teraz nie chciało mi się wyjmować gaźnika z motoru po raz XX to przedmuchałem go w trzy miejsca w gaźniku i to pomogło...
Re: Wystrzał i problem z praca silnika
: 20 lip 2011, 11:32
autor: MarcinXT
Ja miałem tak jak mi się paliwo kończyło i narobiło mi to strachu

Re: Wystrzał i problem z praca silnika
: 20 lip 2011, 13:14
autor: XT.3tb
Problem tkwił w gaźniku jak wcześniej pisałem a dokladniej w komorze pływakowej był kawałek silikonu i podczas energicznej jazdy zatykał on dusze od dolotu iglicy. Po usunięciu tego paprocha wszystko jest ok:)