sterownik CDI 5CH-01
- loko
- Po kostki w błocie
- Posty: 121
- Rejestracja: 06 mar 2010, 16:00
- Motocykl: TT600R
- Lokalizacja: Toruń
Re: sterownik CDI 5CH-01
Mój błąd faktycznie takie jest w manualu, ale tylko, dlatego że TTR ma prądnice prostownik i regulator od XT po 98r. nie zmienia to faktu, że 13 jest ok. Ale jak kolega chce to wykluczyć to niech wepnie jaki aku samochodowe pod regiel czerwony + a minus na ramę lub pod kondensator.
Najlepsi niech kolega napisze czy jego moto działa na kolegi module bo koniec końcem ciągle nie wiadomo…
No i 2 sprawa czy te 13 to po jednym kopnięciu czy na sprawnym silniku z modułem kolegi .
Najlepsi niech kolega napisze czy jego moto działa na kolegi module bo koniec końcem ciągle nie wiadomo…
No i 2 sprawa czy te 13 to po jednym kopnięciu czy na sprawnym silniku z modułem kolegi .
motorynka(1996-1999)...jawka50(1999-2000)...mz150(2000-2001)...mz251(2001-2006)...gs500e(2003,5-2007)...TT600R(2007-
- Peck
- Lubiący błoto
- Posty: 77
- Rejestracja: 12 paź 2010, 16:06
- Motocykl: Yamaha TT600R
Yamaha TDM 850 - Lokalizacja: Gdańsk
Re: sterownik CDI 5CH-01
13 volt mam właściwie po drugim ruszeniu ręką kopniaka. Oczywiście świeca wykręcona.
Kolegi modułu nie chcę podłączać do siebie, nie chcę go spieprzyć. Nie wiem dlaczego mój padł.
Ale jak kolegi moto chodzi na jego module, następnie podłączmy mój i nie można odpalić, to sprawa jest jasna.
Ponownie zakładany moduł kolegi do jego moto i wszystko chodzi.
Przed podłączeniem kolegi modułu do mnie, najpierw przejrzę swoją instalacje czy jakieś dzikie prądy nie latają.
Trudno mi uwierzyć, że moduł tak sobie może paść. Może mam gdzieś przebicie na instalacji. Dzisiaj wypnę instalację z moto i rozplączę całą. Może gdzieś kable zgniły od wody lub się przetarły.
Włosi raczej nie robią super trwałych instalacji elektrycznych.
Z tej firmy z Będzina odpisali mi że mogą to naprawić, ale muszą sprawdzić co tam padło. jest też oczywiście możliwość że nie będzie można tego naprawić.
Koszt szacują od 100 do 400 zł.
Najgorszy jest czas naprawy 3-4 tygodnie.
Pozdrawiam
Kolegi modułu nie chcę podłączać do siebie, nie chcę go spieprzyć. Nie wiem dlaczego mój padł.
Ale jak kolegi moto chodzi na jego module, następnie podłączmy mój i nie można odpalić, to sprawa jest jasna.
Ponownie zakładany moduł kolegi do jego moto i wszystko chodzi.
Przed podłączeniem kolegi modułu do mnie, najpierw przejrzę swoją instalacje czy jakieś dzikie prądy nie latają.
Trudno mi uwierzyć, że moduł tak sobie może paść. Może mam gdzieś przebicie na instalacji. Dzisiaj wypnę instalację z moto i rozplączę całą. Może gdzieś kable zgniły od wody lub się przetarły.
Włosi raczej nie robią super trwałych instalacji elektrycznych.
Z tej firmy z Będzina odpisali mi że mogą to naprawić, ale muszą sprawdzić co tam padło. jest też oczywiście możliwość że nie będzie można tego naprawić.
Koszt szacują od 100 do 400 zł.
Najgorszy jest czas naprawy 3-4 tygodnie.
Pozdrawiam
-
- Czyścioch
- Posty: 10
- Rejestracja: 24 mar 2010, 06:13
- Peck
- Lubiący błoto
- Posty: 77
- Rejestracja: 12 paź 2010, 16:06
- Motocykl: Yamaha TT600R
Yamaha TDM 850 - Lokalizacja: Gdańsk
Re: sterownik CDI 5CH-01
Dzięki zadzwonię jutro i zapytam czy robili coś takiego.
W tej firmie poprzedni właściciel mojej TTR-ki regenerował tylny amortyzator.
Jak na razie działa elegancko.
Wysłałem swój moduł do Digitech z Będzina.
Napisali że robią takie rzeczy.
Będę informował o postępie prac.
Znalazłem jeszcze firmę w Holandii, która naprawia i dorabia moduły.
Ale to ostateczność.
Pozdrawiam
W tej firmie poprzedni właściciel mojej TTR-ki regenerował tylny amortyzator.
Jak na razie działa elegancko.
Wysłałem swój moduł do Digitech z Będzina.
Napisali że robią takie rzeczy.
Będę informował o postępie prac.
Znalazłem jeszcze firmę w Holandii, która naprawia i dorabia moduły.
Ale to ostateczność.
Pozdrawiam
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: sterownik CDI 5CH-01
I jak ten Będzin wypadł ? Bo jestem żywo zainteresowany usługami tych ludzi ?
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- Peck
- Lubiący błoto
- Posty: 77
- Rejestracja: 12 paź 2010, 16:06
- Motocykl: Yamaha TT600R
Yamaha TDM 850 - Lokalizacja: Gdańsk
Re: sterownik CDI 5CH-01
Na razie leży w chemii, muszą wypłukać z niego tą gąbkę która zabezpiecza przed wstrząsami.
Jak pisali trwa to do dwóch tygodni.
Mam nadzieję że w najbliższych dniach będę wiedział coś więcej.
Ale pisali że mają schemat do tego modułu więc wiedzą czego szukać.
Ostatecznej decyzji jeszcze nie mam czy da się go w ogóle naprawić.
Jak tylko czegoś się dowiem dam znać.
Jak pisali trwa to do dwóch tygodni.
Mam nadzieję że w najbliższych dniach będę wiedział coś więcej.
Ale pisali że mają schemat do tego modułu więc wiedzą czego szukać.
Ostatecznej decyzji jeszcze nie mam czy da się go w ogóle naprawić.
Jak tylko czegoś się dowiem dam znać.
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 145
- Rejestracja: 27 gru 2010, 11:02
- Motocykl: wr 500 ttr 600 exc 520
Re: sterownik CDI 5CH-01
tak,koniecznie daj znac. moja lata na module ze skutera! taki za 30 zł
- Peck
- Lubiący błoto
- Posty: 77
- Rejestracja: 12 paź 2010, 16:06
- Motocykl: Yamaha TT600R
Yamaha TDM 850 - Lokalizacja: Gdańsk
Re: sterownik CDI 5CH-01
Jak na razie Będzin stwierdził że na sterownik poszło wysokie napięcie i pozamiatane.
Zapytałem u holendrów http://www.carmo.nl i twierdzą że nawet jak poszło tam wysokie napięcie, to zdecydowaną większość udaje się uratować. Tylko u nich usługa kosztuje 180 EUR plus VAT.
Ale znalazłem we Włoszech 2 szt. po 200 EUR coś czuję że kupie 1 szt.
A jak Będzin naprawi to będę miał zapas, a sprzedać w razie czego to nie problem.
A jak chodzi u Ciebie na tym module od skutera? Da się latać?
Może bym coś zaadaptował do czasu aż dostanę oryginał.
W Będzinie twierdzą że próbowali zbudować zamiennik, ale ciągle im się wiesza więc nie sprzedają go. Jak przejdzie testy to będą go sprzedawać. Ale nie wiadomo kiedy będą mieli to w ofercie.
Pozdro
Zapytałem u holendrów http://www.carmo.nl i twierdzą że nawet jak poszło tam wysokie napięcie, to zdecydowaną większość udaje się uratować. Tylko u nich usługa kosztuje 180 EUR plus VAT.
Ale znalazłem we Włoszech 2 szt. po 200 EUR coś czuję że kupie 1 szt.
A jak Będzin naprawi to będę miał zapas, a sprzedać w razie czego to nie problem.
A jak chodzi u Ciebie na tym module od skutera? Da się latać?
Może bym coś zaadaptował do czasu aż dostanę oryginał.
W Będzinie twierdzą że próbowali zbudować zamiennik, ale ciągle im się wiesza więc nie sprzedają go. Jak przejdzie testy to będą go sprzedawać. Ale nie wiadomo kiedy będą mieli to w ofercie.
Pozdro
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: sterownik CDI 5CH-01
Jestem powiedzmy zielony w tym asortymencie ale nie rozumiem dlaczego nie mozna zaadaptować modułu z tt lub z xt i z czym się to ew by wiązało ? silniki są praktycznie podobne z tego co się orientuję - ttr nie grzeszy mocą norma euro 3 obcina moc w tym silniku.
Fakt ze krzywa mocy do obrotów przebiega diametralnie rożnie niż w xt tt może ktoś przerobił ten temat od praktycznej strony i się podzieli swoją wiedza ?
Fakt ze krzywa mocy do obrotów przebiega diametralnie rożnie niż w xt tt może ktoś przerobił ten temat od praktycznej strony i się podzieli swoją wiedza ?
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 145
- Rejestracja: 27 gru 2010, 11:02
- Motocykl: wr 500 ttr 600 exc 520
Re: sterownik CDI 5CH-01
pali od 2 kopa. znam goscia co lata na module od kymco. na wysokich obrotach zaczyna brakowac. ale jakos latam w ostrolece mowili mi,ze ogarniaja moduly od TTr bez problemu.we wrzesniu im wysle i zobaczymy. gosciu mi tlumaczyl,ze od 2kf mozna niby zaadoptowac alternator,instalacje i modul. troche zabawy jest ale sprawa do wykonania. jak nie zrobie orginalu to sie wezme za to.