- ralf jesteś the beściak - oczywiście nie nasmiewam się z ciebie tutaj ale widzę ze błyskawicznie dałeś temu radę ,do tej pory myślałem ze jestem jedyny który tak szybko udupia te żywotne sprzęty .Co ci w tym umarło ? Wszystko jest naprawialne tyle ze skąd weźmiesz takie ciśnienie aby to nabić ? tam kilkanaście atm trzeba nabić .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
tak,chyba skorzystam z tego serwisu.. moto buja jak jade i nie działa regulacja. a było dobrze wiem,ze u nas wulkanizator pompuje azotem tylko nie wiem do ilu
Albo poszukaj serwisu w swojej okolicy co profesjonalnie* zajmują się krosami lub ścigaczami oni będą wiedzieć jak ci pomóc. Z wulkanizatora to bym zrezygnował bo może nie mieć pojęcia, jak i cała rzesza pseudo mechaników.
* znaczy się takich co szykują sprzęty do mistrzostw polski tam wszystko na ohlinsach lata.
Kiedyś 2KF, długo nic, potem 4GV, 5CH a tera znów nic
Trampek pisze:Ale on ma TTR i to z ohlinsem więc ten zestaw z linku nie podejdzie.Ja to swojego ohlinsa do faszystowa kiedyś woziłem ale teraz jest takie coś
Jak kupiłem stoją TTR-ke to miała amor tylny po regeneracji. Jeszcze na gwarancji.
Gwarancja na mój kończy się w maju ale na razie chodzi wszystko ok.
Z karty gwarancyjnej wynika że był robiony w www.seba-motor.pl
Nie mam pojęcia ile to kosztowało poprzedniego właściciela.
Pozdrawiam