TT 600 R wymiana napedu
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: TT 600 R wymiana napedu
Obecnie mam założony łańcuch Regina wspólpracuje z zębatkami JT .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- Dalti
- Po kostki w błocie
- Posty: 217
- Rejestracja: 13 lip 2016, 05:55
- Motocykl: RX125,XL600V , TT600R ,530EXC zabawki
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: TT 600 R wymiana napedu
Przełożenia zębatek.Bardzo przydatny kalkulator ,posiada większość motocykli w swojej bazie danych .Można wprowadzać swoje własne dane (wielkość zębatek czy długości łańcucha ,min. obroty silnika przy km/h)
http://www.gearingcommander.com/
http://www.gearingcommander.com/
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: TT 600 R wymiana napedu
Mnie osobiście ten kalkulator się nie sprawdza w odniesieniu do realnych osiągów - jednak jest to jakaś wirtualna alternatywa (punkt odniesienia ) .Dalti pisze:Przełożenia zębatek.Bardzo przydatny kalkulator ,posiada większość motocykli w swojej bazie danych .Można wprowadzać swoje własne dane (wielkość zębatek czy długości łańcucha ,min. obroty silnika przy km/h)
http://www.gearingcommander.com/
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- Dalti
- Po kostki w błocie
- Posty: 217
- Rejestracja: 13 lip 2016, 05:55
- Motocykl: RX125,XL600V , TT600R ,530EXC zabawki
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: TT 600 R wymiana napedu
Miałem załozony napęd 15/44 /112 ogniw w ttr 600 5CH z 2001 roku i to nie jeździło w teranie ani po krętych winklach jak i w mieście(2 za długa )i górach ,no chyba ze ktoś lubi autostrady
Później 15/47 /114 ogniw dawało rade ale już w terenie nie za bardzo poprawiło miasto .
Teraz 14/47 /114 ogniw i to dopiero jeździ, odczuwalny moment obrotowy na tylnym kole .silnik tak się nie meczy
2ja tak max do 40-45
4wrzucam już 65-70
5 bez mulenia na 80-85 max speed 110-130
W przyszłości zmienię tył na 48 jeszcze trochę miejsca z fabrycznym ślizgu tylnym zostało około 11mm
na dalekie trasy bym zostawił 15/47 lub 48 ,dla fanów błota 14/48
Później 15/47 /114 ogniw dawało rade ale już w terenie nie za bardzo poprawiło miasto .
Teraz 14/47 /114 ogniw i to dopiero jeździ, odczuwalny moment obrotowy na tylnym kole .silnik tak się nie meczy
2ja tak max do 40-45
4wrzucam już 65-70
5 bez mulenia na 80-85 max speed 110-130
W przyszłości zmienię tył na 48 jeszcze trochę miejsca z fabrycznym ślizgu tylnym zostało około 11mm
na dalekie trasy bym zostawił 15/47 lub 48 ,dla fanów błota 14/48
- Dalti
- Po kostki w błocie
- Posty: 217
- Rejestracja: 13 lip 2016, 05:55
- Motocykl: RX125,XL600V , TT600R ,530EXC zabawki
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: TT 600 R wymiana napedu
jadę pod koniec lipca w bardziej agresywny teren(kołczawa /krasna- UA) i z tego powodu mieniłem ostatnio dla przetestowania zębatkę z 47 na 49 z tył z łańcuchem 114 ogniw ,tylko do tylnego ślizgu trzeba dorobić adapter żeby go obniżyć o 1.5 cm lub zdjąć. Jest jeszcze trochę miejsca do poluzowania.obecnie jest 14/49 max speed 110km/h. Jak ktoś jeździ w terenie to lepiej od razu kupić łańcuch 116 ogniw bo możecie wstawić większy wachlarz zębatek(14/47-51,15/47-51)
- Dalti
- Po kostki w błocie
- Posty: 217
- Rejestracja: 13 lip 2016, 05:55
- Motocykl: RX125,XL600V , TT600R ,530EXC zabawki
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: TT 600 R wymiana napedu
UPdateDalti pisze:jadę pod koniec lipca w bardziej agresywny teren(kołczawa /krasna- UA) i z tego powodu mieniłem ostatnio dla przetestowania zębatkę z 47 na 49 z tył z łańcuchem 114 ogniw ,tylko do tylnego ślizgu trzeba dorobić adapter żeby go obniżyć o 1.5 cm lub zdjąć. Jest jeszcze trochę miejsca do poluzowania.obecnie jest 14/49 max speed 110km/h. Jak ktoś jeździ w terenie to lepiej od razu kupić łańcuch 116 ogniw bo możecie wstawić większy wachlarz zębatek(14/47-51,15/47-51)
nie trzeba adaptera do ślizgu tylnej zębatki 49Z j jest jeszcze trochę luz . 14/49 dobry zestaw na podjazdy ,trochę po czarnym przymula. jak ktoś dalej jedzie 14/47/114 będzie dobrym kompromisem czarne/offroad.