Czy ustawienie tej srubki moze miec wplyw na problem z odpaleniem motocykla w niektorych sytuacjach ?
Jakiej śruby od mieszanki? Czy Od obrotów (przepustnica ) ?
Mieszanki MA bo to ona odpowiada za wolne obroty i prace gaźnika przed odkręceniem gazu(przepustnicy) u mnie ta śruba jest wykręcona na 5,5 obr .nie mam problemów z odpaleniem (chyba ze po glebie)
śruby obrotów też , bo jak ustawisz za niskie to ci silnik nie odpali i dlatego kręcisz gazem .
Musze go palic bez ssania dodajac minimalnie gazu w ostaniej chwili gdy kopka jest na dole.
Boje sie tego bardzo,w obawie o swojego kulasa.
Masz tak ustawić gaźnik żeby odpalał na ssaniu nie z gazu . Po dłuższym postoju jak jest (prawie zimny to 1/2 ssania. Przy 1 odpalaniu full sanie ,później obniżamy do 1/2 jak silnik złapie właściwe obroty i jedziemy wyłączając je podczas jazdy lub w miejscu jak jest dobrze rozgrzany
Gosc od ktorego kupilem ttr twierdzil ze poleglo na nim dwoch mechanikow i dopiero trzeci dal mu rade.
Balem sie troche wiec go tylko rozebralem,wyczyscilem i poskladalem dokladnie tak samo jak było
po większym czyszczeniu w myjce i serwisie trzeba go jeszcze raz regulować
ustawiaj pozom paliwa w komorze pływakowej gaźnika na motocyklu lub w podobnej pozycji ,nie na imadle w poziomie ,on jest lekko pochylony (będziesz miał różnice)
Ciężko jest komuś doradzać na odległość bez wglądu, bo przyczyna może byc gdzieś indziej.
świece masz kawa z mlekiem i są ok (chyba ze je tak światło rozjaśnia)