Ja lata temu ze względu na to że nie miałem warunków to kapy boczne od MZ zawsze malowałem sprayem, dobrze zmatowiona powierzchnia i na to dobry spray i nigdy nie miałem problemów
Najlepsze opcja to pomalować całość proszkowo, ale tu każdy element będziesz musiał mieć „goły” i sporo zabawy z zabezpieczeniem wszystkiego… ale powłoka najtrwalsza …
Kolejny opcja to dać wszystko do szkiełkowania (przed proszkiem też musi być b. czysta powierzchnia) i oddać do anodowania w kolorze Alu ( najtaniej), tak są felgi i inne elementy robione żeby się nie utleniały. I będzie ładny kolorek Alu.
Co do tego spreja to szczerze mam tym w TTR maźnięte pułki zawieszenia i lagii i SUPER to robi już kilka lat i nic, co prawda lagi mam teraz obklejone ale powłoka bardzo odporna.

W malowaniu bardzo dużą role odgrywa przygotowanie powierzchni Odtłuszczenie
Osobiście bym zrobił tak ( bo proszkowo i anodowanie to spore koszta ), blok pomalował bym bardzo dobrym akrylowym sprayem (jakiś szary) wcześniej całość zjechał papierem ściernym ok320. a boczne klapy pomalował bym tym do felg żeby było jakiegoś połysku ( dziwo TTR oryginalnie tak ma i często moto tak mają że tylko boczne klapy są czymś bardziej ozdobnym pomalowane TTR ma blok szarawy a klapy tylko metaliczne) a cylinder i głowicę hmm. Ja bym pozbył się wszelkiej powłoki i tak zostawił, może tylko samą pokrywę głowici bym pomalowały tmy szarym..
Przy malowaniu sprayem maluj tak z większej odległości, nałóż jedną warstwę i jak zacznie się ścinać( zależy od tem malowania ale pare min) i kolejną aż będzie szklana powierzchnia i znów troszkę odczekaj… Mi przy malowaniu sprayem taka technika daje najlepsze efekty..

A tu mój były GS

wszystkie elementy czerwone to spray tak samo zegary, spręzyna też była tym czerwonym i nic po 3 latach się nie działo ..
motorynka(1996-1999)...jawka50(1999-2000)...mz150(2000-2001)...mz251(2001-2006)...gs500e(2003,5-2007)...TT600R(2007-