Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Wszystko o tym motocyklu.
ODPOWIEDZ
Hanys
Lubiący błoto
Posty: 31
Rejestracja: 29 cze 2012, 21:59
Motocykl: KX 250 2T
Lokalizacja: Miedary

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Post autor: Hanys »

Orienuje sie może ktos czy przy zmianie tylnej zebatki na 47 lub 48 zebów wystarczy łańcucha ? Teraz mam 14 zebow przod, 45 tył
GSXF 400 > GSXR 750 > Z1000 > XT600E SM > KX250 2T
http://bikepics.com/members/hanys/
Krzsiek
Po ośki w błocie
Posty: 528
Rejestracja: 16 kwie 2010, 09:46
Motocykl: TT600R 5CH
Lokalizacja: Warszawa

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Post autor: Krzsiek »

Tu masz wszystko
http://www.gearingcommander.com/

Jak z tym powalczysz to wyjdzie, ze przy tym samym lancuchu trzeba bedzie przesunac kolo o 13mm w strone silnika.
O ile bedzesz mial miejsce.
Hanys
Lubiący błoto
Posty: 31
Rejestracja: 29 cze 2012, 21:59
Motocykl: KX 250 2T
Lokalizacja: Miedary

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Post autor: Hanys »

Krzsiek pisze:Tu masz wszystko
http://www.gearingcommander.com/

Jak z tym powalczysz to wyjdzie, ze przy tym samym lancuchu trzeba bedzie przesunac kolo o 13mm w strone silnika.
O ile bedzesz mial miejsce.
Nie jarze tej stronki, a przy ktorej zebatce trzeba bedzie przesuwać koło ? 13 mm to dosc sporo...
GSXF 400 > GSXR 750 > Z1000 > XT600E SM > KX250 2T
http://bikepics.com/members/hanys/
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Post autor: Gacek »

Hanys pisze:Orienuje sie może ktos czy przy zmianie tylnej zebatki na 47 lub 48 zebów wystarczy łańcucha ? Teraz mam 14 zebow przod, 45 tył

W moim mam jeszcze 14/ 47 ale koło 18 cali ,przy 106 ogniwach spokojnie się mieściłem - jednak zdecydowałem się dołożyć 2 ogniwa ze wzgl na negatywne odczucia pracy zawiasu na 108 koło poszło w tył jest (jak dla mnie ) bardziej miękka praca zawiasu trochę wyżej stoi tyłem .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
seboo
Po kostki w błocie
Posty: 196
Rejestracja: 01 kwie 2010, 10:51
Motocykl: XT 600E

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Post autor: seboo »

Panowie, mam zamiar zamontować wskaźnik ładowania w moim XT - ku. Pytanie: gdzie się z nim wpiąć "po stacyjce", żeby w miarę obiektywnie pokazywał napięcie ładowania?
Yamaha XT 600E 3TB '95
Suzuki GSF 1250SA '08
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Post autor: Gacek »

Wydaje mi się ze w obiegu z aku tylko w sposób taki aby po wyłączeniu stacyjki ci nie robił pomiaru bo inaczej będzie kradł prąd - a tak z ciekawości zapytam mowa o woltomierzu DC czy jakiś inny wynalazek ?
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Myszak

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Post autor: Myszak »

Ja u siebie mam diodę, która zmienia kolor w zależności od ładowania, zrobiłem dla niej skrzyneczkę, razem z wyłącznikiem, bezpośrednio podłączyłem do akumulatora i schowałem pod lewym boczkiem.
Awatar użytkownika
seboo
Po kostki w błocie
Posty: 196
Rejestracja: 01 kwie 2010, 10:51
Motocykl: XT 600E

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Post autor: seboo »

Gacek pisze:a tak z ciekawości zapytam mowa o woltomierzu DC czy jakiś inny wynalazek ?
Mam taki prosty diodowy wskaźnik, więc pomyślałem, że go wykorzystam.
Myszak pisze:Ja u siebie mam diodę, która zmienia kolor w zależności od ładowania, zrobiłem dla niej skrzyneczkę, razem z wyłącznikiem, bezpośrednio podłączyłem do akumulatora i schowałem pod lewym boczkiem.
A jak działa ten wyłącznik? Ręcznie go wyłączasz żeby wskaźnik aku nie rozładowywał?
Yamaha XT 600E 3TB '95
Suzuki GSF 1250SA '08
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Post autor: Gacek »

Sebo jak zamontujesz autonomiczny dodatkowy wyłącznik to bez znaczenia moim zdaniem czy na plusie czy na minusie będzie odcinał jednak wygodniej było aby z zapłonem się włączał .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
seboo
Po kostki w błocie
Posty: 196
Rejestracja: 01 kwie 2010, 10:51
Motocykl: XT 600E

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Post autor: seboo »

Gacek pisze:Sebo jak zamontujesz autonomiczny dodatkowy wyłącznik to bez znaczenia moim zdaniem czy na plusie czy na minusie będzie odcinał jednak wygodniej było aby z zapłonem się włączał .
No dokładnie. Wolałbym żeby właśnie zasilanie wskaźnika było uruchamiane po stacyjce, tylko nie mogę znaleźć miejsca gdzie się wpiąć i żeby nie było tam zbyt dużego spadku napięcia w stosunku do tego na akumulatorze.
Yamaha XT 600E 3TB '95
Suzuki GSF 1250SA '08
ODPOWIEDZ