kruciec airbox
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 173
- Rejestracja: 08 lut 2012, 17:44
- Motocykl: Yamaha TT600R '98
- Lokalizacja: Łódź
kruciec airbox
Nie wiem jak to możliwe, ale mechanik rok temu nazad oświadczył, iż jedena z gum (ta prawa) łącząca gaźnik z airboxem wzięła i się wstąpiła, nasztukował coś na silikon, ale generalnie jest za krótka, zanabylem nową, ale nie mam pomysłu jak ją wsadzić, czy konieczne będzie wyjmowanie gazniorow? Moze ktoś przerabiał temat i podpowie.
-
- Czyścioch
- Posty: 13
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 11:11
- Motocykl: TT 600 E Belgarda
- Lokalizacja: LBL
Re: kruciec airbox
U siebie zakładałem te gumy jako ostatnie, już po osadzeniu gaźnika w króćcach ssących. O ile pamiętam nie było z tym większego problemu.
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 173
- Rejestracja: 08 lut 2012, 17:44
- Motocykl: Yamaha TT600R '98
- Lokalizacja: Łódź
Re: kruciec airbox
W takim razie będę próbował wcisnąć, mkejsca tam mało, ale skoro Tobie się udało to może i mi pójdzie lekko. Dzięki.
- Kalin2
- Lubiący błoto
- Posty: 21
- Rejestracja: 07 paź 2013, 14:24
- Motocykl: YAMAHA TT600R
- Lokalizacja: Warszawa
Re: kruciec airbox
Cześć , mam podobny problem bo zdemontowałem air box a w ttr wiąże się to z odkręcaniem drugiej części ramy. Po umyciu airboxa mam problem z nałożeniem gumy na gaźnik. Zmierzyłem suwmiarką i guma ma o 2mm mniejszą średnice niz gaznik i nie chce wejsc. Planuje przyszlifowac ja od wewnatrz.
-
- Po ośki w błocie
- Posty: 888
- Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31
Re: kruciec airbox
Nagrzej suszarką i po problemie.
- Kalin2
- Lubiący błoto
- Posty: 21
- Rejestracja: 07 paź 2013, 14:24
- Motocykl: YAMAHA TT600R
- Lokalizacja: Warszawa
Re: kruciec airbox
Dzięki za podpowiedz, spróbuję z tą suszarką może nabierze trochę plastyczności bo teraz to bardziej jak plastik się zachowuje niż jak guma. Jednym słowem zgryziona zębem czasu 

- Kalin2
- Lubiący błoto
- Posty: 21
- Rejestracja: 07 paź 2013, 14:24
- Motocykl: YAMAHA TT600R
- Lokalizacja: Warszawa
Re: kruciec airbox
Udało się
Zamiast suszarki użyłem opalarki i na pierwszym biegu podgrzałem gumy z filtra powietrza.
Kolejność jaką zastosowałem i myślę że to najlepszy sposób :
1. nagrzałem wyjąłem gumy z Airboxa
2. założyłem na gaźnik i zacisnąłem opaskami
3. włożyłem obudowę airboxa w ramę i podgrzewając gumy wcisnąłem do obudowy.


Zamiast suszarki użyłem opalarki i na pierwszym biegu podgrzałem gumy z filtra powietrza.
Kolejność jaką zastosowałem i myślę że to najlepszy sposób :
1. nagrzałem wyjąłem gumy z Airboxa
2. założyłem na gaźnik i zacisnąłem opaskami
3. włożyłem obudowę airboxa w ramę i podgrzewając gumy wcisnąłem do obudowy.
